42.KAPITOLA

192 16 0
                                    

Z pohledu Courtney

Kouknu se za sebe a uvidím Shawna s Clarke jak se k sobě nakloní a dají si svůj první opravdový a ne jenom přátelský polibek. Usměju se. Ještě chvíli se na ně dívám než se otočím zpátky. Zadívám se před sebe. Trochu mě ovane chladný vítr. Oklepu se zimou.
,,Courtney je ti zima?" Zeptá se mě Cole a já se na něj otočím.
,,Ne není, to je v pohodě." Řeknu, ale přitom drkotám zubama.
,,Courtney je ti zima, dám ti svou bundu."
,,Ne Cole, jsi moc hodný, ale to nemusíš. Bude zima tobě."
,,No tak ještě je tu jedna možnost." Řekne a já se na něho nechápavě podívám.
,,No leda, že bych tě zahřál já."
,,Cože?!" Vykulím na něho oči. On na nic nečeká a přitáhne si mě do náruče.
,,Ty se bojíš výšek?" Zeptá se a já trochu stuhnu. Je hrozné si přiznat, že jsem se zamilovala do toho největší děvkaře, ale je to úplně jedno, protože já jeho nikdy zajímat nebudu.
,,No jak kterých, Ruský kolo mi nevadí." Řeknu a on přikývne.

,,Páni takže ten trouba to dokázal."
,,Jo, ale sluší jim to spolu." Řeknu a usměju se. Vystoupíme a počkáme až vystoupí i Clarke se Shawnem. Je teprve odpoledne takže máme ještě čas.
,,Tak kam teď?" Zeptá se Clarke.
,,No já musím na záchod." Řeknu a rozejdu se k toaletám.
,,Jo já taky, tak tu počkejte kluci." Řekne Clarke a doběhne mě.
,,Courtney chápeš to, on se mě konečně zeptal. Já jsem tak ráda, Shawn je tak skvělej." Řekne Clarke nadšeně. Mně se do očí nahrnou slzy. Je to tak hezké, že jsou spolu.
,,Courtney stalo se něco?"
,,Ne, ne jsem hrozně moc ráda, že jste spolu. Vy k sobě patříte." Řeknu a usměju se.
,,Courtney já, chtěla jsem se tě na něco zeptat, ale prosím slib mi, že mi řekneš pravdu a nic než pravdu."
,,Jsi moje kamarádka, nemám před tebou tajemství." Řeknu a ztěžka polknu. Není to úplně pravda. Docela mě to tíží, ale nemůžu to říct. Prozradila bych to v čem mi Cole věří a nechci ublížit Shawnovi.

,,Courtney ty nemáš Cola jenom ráda. Ty ho miluješ viď?" Zeptá se a já stuhnu. Záda mi poleje nepříjemný studený pot a celé tělo mě začne nepříjemně brnit. Jako kdyby mi po celém těle běhali mravenci.
,,No vlastně." Nedořeknu to, protože se rozbrečím jak malá holka.
,,Courtney." Vydechne a stáhne si mě do objetí.
,,Clarke já nevím co mám dělat. Musím se už od něho držet dál, já to prostě nezvládnu. Každou minutu když jsem s ním ho miluju víc a víc. Co mám dělat já nechci ho milovat. Je to hnusné, ale mám strach."
,,Courtney neplakej. Je to normální. Víš já jsem ráda, že jsi se zamilovala a i když je to Cole. Tak budu doufat, že se malilinko změnil."
,,Shawne, kde je Cole?" Zeptá se ho Clarke a postaví se přede mě.

,,No Cole tady potkal Thomase s jeho bratrem a nějakýma třema fakt hezkýma holkama." Řekne Shawn a přitom se zamilovaně kouká na Clarke a ta mu zamilovaný pohled vrací. Mně se udělá špatně z toho všeho. Nahlas se rozbrečím.
Shawn s Clarke se na mě otočí.
,,Courtney?!"
,,Neplakej." Řekne Shawn a stáhne si mě do objetí.
,,To bude dobrý." Řekne Clarke a taky mě obejme.
,,Já nevím co mám dělat?" Zeptá se ubrečeně, když mě Shawn pustí z objetí. Sednu si na lavičku a založím si hlavu do klína.
,,Courtney."
,,Já už asi půjdu domů, moc se vám omlouvám. Jsem hrozně ráda, že jste se dali dohromady. Moc vám to přeju a užijte si zbytek dne." Řeknu a rozloučím se.
,,Courtney počkej!" Uslyším hlas Clarke, ale to už moc nevnímám.

Dojdu na nejbližší zastávku a počkám na autobus. Když přijede, zaplatím ho a sednu si na volné místo. Když autobus zastaví na zastávce, která je ještě asi pět minut od mého domu tak vystoupím a rozejdu se ke svému domu. Trochu se zarazím, když před naším domem uvidím asi pět mně neznámých aut. Přidám do kroku a otevřu vchodové dveře a hned uslyším známé hlasy, smích a křik. Vstoupím do našeho velkého prostorného obýváku a hned se zarazím.
,,Áááá! Tak tady je ta moje neteřinka." Vykřikne vysoká žena ve středních letech a pevně mě stiskne v náručí.
,,Moje malá Courtney. Ty ale rosteš. Do země." Řekne a poplácá mě po hlavě.
,,Díky teto Willow." Řeknu otráveně a zároveň smutně. Teta Willow je trochu švihlá ženská, ale je s ní sranda.
,,Ahoj Courtney." Přidjde ke mně její starší dvojče, teta Whitney. Pevně jí obejmu, tetu Whitney mám moc ráda. Potom tu ještě byla babička s dědou od taťky a babička od táty. Potom ještě strejda John a strejda Dylan.

My Annoying Brother Kde žijí příběhy. Začni objevovat