Z pohledu Cola
,,Co jsi to řekla?" Otočím se na ní s dost naštvaným výrazem.
,,No dala jsem ti dobrou nabídku. Neřeknu jí to, když se semnou vyspíš."
,,Cole to nemá cenu, hlavně to nedělej."
,,Hele ty se do toho nepleť, ty jsi teď jako jeho ochrana?"
,,Ne, ale jsem lepší kamarádka než jsi kdy byla ty." Řekne Clarke a já se usměju, ten Vanessi výraz je k nezaplacení.
,,Hele tak ty jsi...dobře věříš Smithová."
,,Pořád lepší než dělat školní kurvu jako ty Hallová." Odpálí ji Clarke a já se tomu zasměju. Potom si s ní plácnu.
,,Vy ještě budete koukat!" Ukáže na nás prstem.
,,No já koukám už teď nad tvou blbostí." Zařve na ní Clarke a já se zasměju.
,,Borec Smithová." Řeknu a oba se znovu zasmějeme.
,,Jdeme do třídy."
,,Jo jdeme." Řeknu a společně s Clarke se vydáme do třídy. Tuhle hodinu sedím s Clarke a před námi sedí Shawn s Courtney.,,Dobrý den třído. Posaďte se. Dneska si napíšeme test na vzorečky." Dořekne to a já vykulím oči. Clarke se na mě podívá se stejným výrazem.
,,Umíš to?" Zeptá se mě.
,,Ani hovno, myslíš, že já se někdy učím?"
,,Cole ty jsi debil, tak to jsme v prdeli."
,,Slečno Smithová trochu se ztište."
,,Omlouvám se paní profesorko. Co budu dělat, já to neumím."
,,Jo a ty si myslíš, že já jo? Já umím úplný hovno."
,,Tak jo, prosím Courtney rozdej to."
,,Jo Harrisová rozdej si to třeba se mnou?"
,,Austine drž hubu!"
,,Nebo co Cole? Nebo spíš vole."
,,Jedinej vůl jsi tady ty, když máš v hlavě nasráno a ani ten mozek, co tam máš, použít neumíš." Řekne Courtney s úplným klidem a všichni se na ní překvapeně zahledí.
,,Ty volee. Tak ta ti to dobře nandala."
,,Drž hubu debile."
,,No dobře, tak se všichni uklidníme. Courtney ty to rozdej a vy budete zticha!" Řekne a všichni ztichnou. Courtney nám všem rozdá papíry.,,Co to je sakra."
,,Je? Taky na to koukám."
,,Paní učitelko co to je?" Začnou se všichni vyptávat.
,,Courtney rozumíš tomu?" Zeptá se Shawn, on je trochu chytřejší, ale tohle asi taky nechápe.
,,Ne!" Řekne smutně a všichni se podiví.
,,Cože?! Jak jako tomu nerozumíš?"
,,A jsi si tím jistá?" Začnou k ní všichni volat svoje otázky.
,,Já to fakt nevím. Omlouvám se." Řekne a smutně sklopí hlavu. Já ji hned chytnu za ruku a povzbudivě se usměju.
,,Nebuď smutná lásko, nic se neděje."
,,Tak a to je přesně ono. Bez slečny Harrisová a taháků by jste to nezvládli. Je to jednoduché. Tohle byla jenom zkouška. Teď dostanete ten správný test, je to opakování z minula, to zvládnete." Řekne a tohle už rozdá sama.
,,Tak dobrá, máte na to dvacet minut." Řekne a odpočte nám čas.
,,Pst. Víš to?" Šťouchne do mě Clarke.
,,Ne já to zapomněl."
,,No tak to jsme dva. Ty vole." Zvýší trochu hlas, protočí očima a plácne rukama na lavici.,,Slečno Smithová je všechno v pohodě?"
,,Ano všechno je v pohodě." Řekne a usměje se.
,,Píča jedna."
,,Klid Clarke, nic se neděje. Kdo tady má chytrou přítelkyni?"
,,No jo ty."
,,No tak na to zapomeň, tohle umíš." Řekne Courtney aniž by se na mě otočila. Clarke se vedle mě začne smát.
,,Shawny?"
,,Lásko já taky nevím." Řekne a já se začnu smát. Clarke po mně hodí vražedný výraz.
,,Drž hubu debile, jsme na tom stejně." Řekne Clarke a taky se rozesměje.
,,Mendes a Smithová se uklidní." Napomene nás učitelka a my se ztišíme.
,,Takže co budeme dělat?" Zeptá se Clarke a já myknu rameny.
,,Nevím, něco tam napiš, ono to nějak dopadne." Řeknu a něco do toho testu napíšu. Ježiši k čemu to je vlastně, stejně to nikdy dělat nebudu.,,Tak jo, poprosím aby ze zadních lavic vybrali všechny testy." Řekne a v tu chvíli zazvoní. Rychle se zvednu a vyjdu ze třídy. Dojdu za Austinem a jednu mu vrazím. On hned spadne na zem, protože to nečekal.
,,Doprdele co to blbneš?!" Chytne se za krvavý nos.
,,Už nikdy nebudeš urážet mou holku, je ti to jasný!"
,,Ty jsi se zbláznil, je to jenom šprtka. Odpad školy."
,,Hej šprtko! Pamatuj si jedno, jednou odpad téhle školy, navždy odpad téhle školy."
,,Co jsi to řekl?!"
,,To co ty na začátku druháku." Řekne a to mě pěkně naštve.
,,Ty hajzle!"
,,Cole dost!" Přece s ním nebudeš ztrácet čas. Strhne mě Shawn k sobě.
,,Urážel Courtney a já to takhle nenechám."
,,Cole to je dobrý, zvykla jsem si." Přijde ke mně Courtney a chytne mě za ruku. Já se na ní podívám a ona se usměje.
,,No jo, ty jsi dopadl Cole. Tyhle dva vás stáhli ke dnu." Řekne Vanessa a ukáže na Courtney se Shawnem.
,,Tak a dost Vanessa, to není pravda. Nikdo nás nestáhnul. To, že už se nechovám jako vy neznamená, že jsem se nějak propadnul." Řeknu a oni se začnou smát.
,,No neboj se brzo se k nám ještě rád vrátíš." Řekne Austin a strčí do mě. Vůbec nevím kam tím míří, ale já už se nevrátím. Nikdy! Jsem rád tam kde jsem. Mám zpátky svého bráchu, mám úžasnou kamarádku a skvělou holku, co víc si přát. Vrátím se zpátky do třídy a sednu si na svoje místo.Když skončí i tahle poslední hodina, tak si posbírám svoje věci. Vyjdu na chodbu, kde na mě čeká Courtney.
,,Tak ahoj zítra lásko." Řekne a dá mi pusu.
,,Jo jasný, ahoj." Řeknu a počkám až odejde.
,,Takže nakonec si přeci jenom přiznal, že je to skvělá nabídka." Ozve se za mnou hlas Vanessi. Já nad tím protočím očima a otočím se k ním.
,,Vanesso tobě to prostě nestačí."
,,A ty jsi zase dobrej herec."
,,Cože? Já nic nehraju, jasný? Neštvi mě Vanesso nebo."
,,Nebo co?" Zeptá se a zuřivě se mi přilepí na rty. V tu chvíli se na povrch dostane zase ten hajzl. Strčím Vanessu na skříňky a přijdu k ní. Ona mi omotá ruce kolem krku a já si je opřu o skříňky.
,,Vidíš? Nemůžeš se změnit ze dne na den." Pošeptá mi do ucha.
,,A ty mě přestaň vydírat." Řeknu a přilepím si jí na rty.
,,Já tě navydírám, jenom mi chybí sex s tebou." Řekne a opře si čelo o to mé.
,,Hm, ty taky nejsi nejhorší v tomhle směru." Řeknu a usměju se.,,C..Cole?!" Uslyším její hlas a v tu chvíli jako kdyby jsem se probudil z nějakého tranzu.
,,Courtney to není tak, jak to vypadá."
,,Ne a jak to teda vypadá? Líbal jsi ji."
,,Courtney já, nebyl jsem to já prostě jsem chtěl, aby dala pokoj. Nám."
,,A tohle ti mám jako věřit? Děláš si srandu ze mě?" Řekne a v jejích nádherných modrozelených očí se zalesknou slzy.
,,Courtney já."
,,Ne nech mě, musím si pročistit hlavu."
,,Courtney počkej." Doběhnu ji a chytnu za ruku, ale ona se mi vyškubne.
,,Nemluv na mě! A nesahej na mě!" Řekne naštvaně a já úplně ztuhnu.
,,Tak ta ti to nandala. Už i ta šprtka se rozjela."
,,Nech toho, už mě nebavíš Vanesso. Tamto jsem nebyl já, změnil jsem se. Už nejsem ten Cole, co dřív. Já už ani nechci být ten Cole co předtím!" Řeknu a naštvaně bouchnou do skříňky. Vezmu si svůj batoh a vydám se se ven.
,,Jednou se ke mně vrátíš, ještě rád!" Zakřičí na mě, ale na to já už nereaguju. Vyjdu ze školy a dojdu ke svému autu. Musím najít Courtney a všechno jí to vysvětlit. Nechápu to, bylo to jako krátký záblesk, kdy jsem nevěděl co dělám. Jenže já už tohle nechci. Nasednu do auta a rozjezdu se směrem, kterým chodí Courtney domů.Když ji uvidím tak přibrzdím a stáhnu okýnko.
,,Courtney prosím já ti to vysvětlím."
,,A co chceš jako vysvětlovat?"
,,Courtney ono to nebylo tak, jak to vypadalo."
,,Ne a jak to teda bylo?"
,,Courtney já. Dobře, prostě na chvíli jsem nevěděl co dělám, ale jenom na malou chvíli potom jsem si uvědomil, že to nejsem já. Chtěl jsem se odtáhnout, ale ty jsi to viděla."
,,Cole a dost, nejsem snad slepá. Já viděla, jak ji chceš políbit. Tak ze mě prosím nedělej debila!! Děkuju." Řekne a trochu přidá do kroku.
,,Courtney prosím, nastup si."
,,Ne."
,,Courtney prosím, nastup si." Řeknu a ona se zastaví. Naštvaně mě sežehne pohledem, ale do auta nastoupí. Připoutá se a zkříží ruce na prsou.
,,Courtney je mi to líto, ale já opravdu nevěděl co dělám."
,,Cole prosím tě, nelži zase, tak rychle se nikdo změnit nemůže." Řekne a to mě donutí rychleji zabrzdit.
,,Proč tohle říkáš?!"
,,Cole prosím, já jsem chtěla říct, že to chápu. Není lehké se změnit, když jsi ty roky byl takový, jaký jsi byl a proto chápu, že jsi to udělal."
,,Počkej jako vážně? Ty mě chápeš?"
,,Je sice pro mě těžký tě vidět v objetí jiné holky, ale pochopím to." Řekne smutně a sklopí hlavu.
,,Courtney ty jsi nejlepší holka, kterou jsem kdy měl. Žádná by tohle nepochopila." Řeknu a pevně jí obejmu. Ona se jenom usměje a zase svůj zrak odvrátí. Já se znovu rozjedu.Odvezu Courtney domů.
,,Tak děkuju za odvoz."
,,Já děkuju za pochopení." Řeknu s úsměvem a dám jí letmou pusu. Ona se usměje.
,,Tak ahoj zítra." Řekne a dá mi pusu na tvář.
,,Ahoj." Rozloučím se a vydám se domů. Jako každý den zaparkuju na svém místě a vystoupím z auta.
,,Ahoj jsem doma!" Zakřičím už ve dveřích.
,,Ahoj Cole." Uslyším hlas mamky.
,,Ahoj." Pozdravím je ještě jednou.
,,Ahoj, jsi, jako kdyby jsi viděl mrtvolu." Řekne Shawn a začne se smát.
,,Jo, já jsem hroznej debil." Řeknu a sednu si na jednu židli u jídelního stolu.
,,Co se stalo?"
,,Líbal jsem se nechtěně s Vanessou a Courtney nás viděla."
,,Ty jo, až takovej kokot?"
,,Kluci a dost, nechte si ty slova od cesty." Napomene nás mamka.
,,A co ona na to?"
,,Nic, pochopila mě. Někdy je na mě až moc chytrá a všímavá."
,,No jo, je to prostě správná holka, ale ty jsi debil." Řekne a začne se smát.
,,Hele nech toho." Řeknu a šťouchnu do něj.
,,No jo, jsem rád, že jsi zpátky." Řekne a usměje se.
,,Jo, já jsem taky rád."Baru a Veru ❤️
ČTEŠ
My Annoying Brother
FanfictionNa jedné straně Shawn Mendes. Milý, vtipný, hodný kluk a také slavný zpěvák, který bohužel nemá moc štěstí v lásce, ale taky neměl moc štěstí na své dvojče, které mu všechny jeho plány kazí a oblíbenost snižuje, když si hraje na něj. Na druhé stran...