Z pohledu Clarke
Shawn mě, stejně jako poslední dobou, přiveze domů. Když zaparkuje, ještě sedím v autě. Shawn mě chytne za ruku a povzbudivě se usměje.
,,Děje se něco lásko?" zeptá se mě starostlivě.
,,Ne já jen, že mě štve ta Vanessa. Ona to ví Shawne, o té padlé sázce, ale neví, že padla, jestli se to Courtney dozví, že jsme se sázeli, tak nám to neodpustí"
,,Notak Clarke, už žádná sázka není a Courtney by vám to odpustila a navíc, proč by měla Vanesse věřit, když nemá žádný důkaz"
,,Jo, máš pravdu Shawne, nemá důkaz a když to všichni tři popřeme, nemůže udělat nic"
,,No moje slova, tak se tím netrap, ano?" řekne a dá mi ruku na stehno, já se na něj usměju a dám mu pusu, pak otevřu dveře od auta a vystoupí. Ještě mu zamávám a pak zamířím rovnou domů.,,Ahoj mami, tati!" pozdravím své rodiče.
,,Ahoj Clarke!" odvětí mi nazpátek.
,,Shawn tě přivezl?" zeptá se táta a mamka na něj hned hodí výraz typu "to nemyslíš vážně?!".
,,Notak to nemyslíš vážně Jacku, vždyť ji vozí každý den, oni jsou v tom až po uši" řekne mamka a ten konec zazpívá. Já totálně zrudnu.
,,Ježis tak jsem se zeptal no. Koukni se na ni na chudáka" řekne táta oba se podívají na mě v červené verzi.
,,Clarke nečervenej se, není se za co stydět, vždyť je to krásné"
,,No jo, ale tak to alespoň nezpívej, prosím" řeknu a táta se zasměje.
,,No já vím, na toho tvého Shawna nemám" řekne mamka a já protočím oči, pak odejdu nahoru.Asi tři hodiny se učím, pouštím písničky, koukám na seriál a takové tyhle věci, pak se rozhodnu sejít dolů na večeři.
,,Clarke naber si" pobídne mě mamka a já si naberu salát, který mamka udělala. Sednu si ke stolu a začnu jíst. Je to vážně moc dobré, mám hrozně ráda saláty.
,,No a co ty a Shawn?" začne zase mamka.
,,Mami?! Umíš se ptát na něco jiného?" řeknu docela naštvaně a drze.
,,Neumí" dodá táta a schytá od mamky pohlavek.
,,No jo, tak co škola?" řekne dost otráveně a je vidět, že ji to absolutně nezajímá.
,,Škola i Shawn dobrý"
,,Už jste spolu spali?" vybalí na mě a já na ni koukám jak vyoraná myš. Jako čekala jsem toho hodně, ale že by se mě zeptala zrovna na tohle, to je asi trochu moc. Ono je to samozřejmě normální, ale přesto divný pocit, když se vás na to rodiče zeptají.,,No totiž, ee, já" blekotám a pochybuji, že mi rozumí jediné slovo.
,,Notak Elis, už ji nech být chudáka" zastane se mě táta.
,,Jo. nechám. Stejně už vím odpověď" Řekne a mrkne na mě. Ježis to je fakt strašný, někdy by bylo lepší mít rodiče, co se o mě tolik nezajímají. Z jedné strany si toho vážím, ale z druhé je to neskutečně otravné.
,,Kolikrát?" vybalí na mě rychle mamka.
,,No mami to už je vážně moc. Já půjdu spát, dobrou" řeknu a rychle vstanu od stolu, než stihne cokoli říct, běžím po schodech a zastavím se až u mého pokoje. Rychle do něj vklouznu a oddechnu si. Vezmu mobil a napíšu Shawnovi.,,Věřil bys, že moje rodiče se neumí zeptat na nic jiného, než na tebe??"
,,Vážně? Ale tak to je docela milý"
,,Bylo by, kdyby se mě mamka nezeptala na to, kolikrát jsme spolu spali"
,,Hups, tvoje mamka je trochu zvědavá, ale tak jenom jednou no"
,,Co?! Aha no" napíšu a dál už mu neodpovídám. Jako docela mě naštvalo, že si to podruhé ani nepamatuje, no spíš mě to zklamalo. Pak si dojdu dát sprchu a po ní si lehnu do postele a během deseti minut usnu. Ráno mě vzbudí ten otravný stroj a já si dojdu do koupeny, učešu si vlasy a nechám je rozpuštěné, pak si vyčistím zuby. Dojdu zpátky do pokoje a vezmu si světle modré džíny a bílé tričko, nic extra. Pak ještě první svetr co uvidím a sejdu dolů. Sním si snídani v podobě toastů a pak jenom počkám na Shawna. Sice se mi dneska nějak za ním nechce, ale přesto nakonec nastoupím do auta.,,Clarke proč jsi mi včera neodpovídala, stalo se něco?" řekne smutně.
,,Nene, já usnula u toho, moc se omlouvám" zalžu, protože se mi to teď nechce řešit.
,,Aha dobře. Určitě se nic nestalo?"
,,Ne Shawne, nic" zalžu znova a dám mu pusu na tvář. On se lehce pousměje a pak nastartuje a vyjede do školy. Tam přijedeme, jak je nám zvykem, se zvoněním. Rychle přeběhneme do třídy a sedneme si na svá místa, já vedle Courtney a Shawn vedle Cola.
,,Ahoj Clarke, zase pozdě" řekne a zasměje se.
,,No jo, to je u nás už klasika"
,,Jee, jak jsi řekla nás místo mě a Shawna, vy jste roztomilý"
,,Jo, no ale vy víc" řeknu a usměju se.
,,No fajn, všichni jsme sladký" řekne Courtney a společně se zasmějeme. První dvě hodiny uběhnou jak voda, teď je velká přestávka a já se rozhodnu jít za Shawnem.Přijdu k němu a on mě automaticky chytne z ruce a usměje se.
,,Nechceš dneska k nám?" zeptá se a já s radostí kývnu. Stejně nemám moc co na práci a domů se mi nechce, takže tohle je nejlepší varianta.
,,Tak jo, tak super" řekne a usměje se. Já mu dám pusu na špičku na nos. Pak už pomalu začíná další hodina, která uběhne též dost rychle, stejně jako všechny ostatní hodiny. Se Shawnem vyjdeme ven do jeho auta a on nás odveze k němu. Když jsme u něj, dokonce si spolu dáme oběd a pak jdeme k němu do pokoje. Jemu opět zazvoní mobil a on ho zvedne.
,,Ano? Tady Shawn Mendes...Jo dobře, nějak to zařídím" řekne a zavěsí telefon.
,,Lásko já na chvíli musím, než se naděješ, budu zpátky" řekne a už je zase pryč. Čekám tu asi deset minut, když se otevřou dveře a v nich Shawn.
,,Ahoj, už jsi zpátky? To bylo hodně rychlý"
,,Jo, chyběla jsi mi" řekne a přijde těsně ke mně a začne mě líbat, nejdřív jemně a potom vášnivěji.Rukama chytne můj svetr i tričko a naráz to sundá. Za neustálých polibků dojde k lemu mých kalhot, rozepne mi je a sesune dolů. Jelikož on je stále oblečený, rozhodnu se, že udělám to samé a tak mu přetáhnu přes hlavu tričko a pak mu sundám i kalhoty, takže jsme oba ve spodním prádle. Na chvíli mě přestane líbat a já se na něj zkoumavě kouknu. Pak si ale něčeho všimnu, co mi totálně vyrazí dech. Nemá tetování! Doprdele on nemá tetování na předloktí.
,,Kurva Shawne kde je tvoje tetování?!" řeknu a chytnu se za vlasy a zatahám si za ně.
,,Clarke promiň, já nechtěl, ale už to nejde" řekne.
,,Jsi Cole, že?" zeptám se úplně vyděšená, naštvaná a zklamaná zároveň. Pak mi něco dojde a udělá se mi ještě hůř.
,,Cole kolikrát jsme spolu spali? Tohle není poprvé, že ne?" zeptám se už úplně na trosky a rychle se přikryju svým svetrem.
,,Ne, není. Už jsme spolu doopravdy spali. Clarke promiň, vážně mě to mrzí"Z pohledu Shawna
Asi po dvaceti minutách zařizování konečně můžu domů za svojí princeznou. Zaparkuju na příjezdové cestě a dojdu k vchodovým dveřím. Otevřu je a vejdu dovnitř.
,,Cole doprdele já ti věřila! Myslela jsem, že jsi kamarád!" uslyším Clarke až ze shora. Rychle se nahoru rozeběhnu a vyrazím dveře od mého pokoje, odkud hlasy vycházejí. Ihned ve dveřích úplně zkamením a nemůžu udělat ani krok, nemůžu mluvit, nemůžu dýchat, nemůžu myslet. Vzpamatuju se, až když ke mně přiběhne Clarke úplně ubrečená a rychle mě obejme, já ji ale neobejmu. Právě jsem viděl svojí holku a svého bráchu ve spodním prádle. Proberu se a trochu hruběji ji odstrčím.
,,Co to má znamenat?!" vyštěknu po obou.
,,Shawne prosím, já nevěděla, že to nejsi ty, dokud jsem si nevšimla, že nemá tetování. Ale jednou už se mu to povedlo, proto jsem ti včera neodpověděla, protože jsem si myslela, že si to nepamatuješ, ale on to byl Cole" řekne a zhroutí se k zemi.Já i když jsem zhroucený, tak se k ní rozejdu a pozvednu jí hlavu. Utřu jí slzy a obejmu ji. Pak se ale podívám na Cola a probudí se ve mně neskutečný vztek.
,,A ty máš jaký důvod?!" řeknu a stoupnu si před něj.
,,Shawne mrzí mě to, já nechtěl"
,,Ale udělal jsi to!" řeknu a dám mu jednu pěstí na solar. Ani nevím, kde se to ve mně bere, Cole se chytne za břicho a já do něj strčím, tím se on svalí k zemi.
,,Ne kluci nechte toho!" zařve Clarke, ale já ji vůbec nevnímám. Cole se svíjí na zemi a já si na něj sednu a dávám mu pěstí do obličeje, on se ani moc nebraní. Brání trochu svůj obličej, ale mně nedá ani ránu. To by si ještě zkusil, on tady šuká moji holku a ještě by mě zmlátil, to určitě.Dám mu ještě pád ran do obličeje, když si všimnu, že je dost od krve, přestanu, protože mi je ho i přesto všechno líto. Slezu z něj a sednu si ke zdi a sklopím hlavu do klína. Clarke za mnou ihned přijde.
,,Prosím běž domů" řeknu s pohledem stále upřeným do klína.
,,Já chápu Shawne, posrala jsem to, měla jsem poznat, že to nejsi ty. Mrzí mě to, chápu, že se mnou už nechceš mít nic společného" řekne a zvedne se, já bych něco řekl, ale nemůžu. Něco uvnitř mě mi brání cokoli říct. Clarke odejde a já se podívám na Cola.
,,Cole vypadni nebo dostaneš znova a to už se neovládnu" řeknu, ale on se ani nehne.
,,Mrzí mě to" řekne sklesle.
,,Cole táhni, posral jsi všechno. A já naivně myslel, že jsi se změnil"Baru a Veru ❤
ČTEŠ
My Annoying Brother
FanfictionNa jedné straně Shawn Mendes. Milý, vtipný, hodný kluk a také slavný zpěvák, který bohužel nemá moc štěstí v lásce, ale taky neměl moc štěstí na své dvojče, které mu všechny jeho plány kazí a oblíbenost snižuje, když si hraje na něj. Na druhé stran...