36.KAPITOLA

191 13 0
                                    

Z pohledu Cola

Ráno mě probudí ten otravný zvuk budíku. Včera se mi to docela líbilo, ale Daphne je prostě o trochu lepší, ale jsou na škole jediný, co to pořádně umí. Škoda, že jsem nedostal Clarke, té by se nikdo nevyrovnal. Vstanu z postele a dojdu ke skříni. Vezmu si na sebe čisté boxerky. Dneska si vezmu černé džíny, které zásadně nenosím, protože Shawn nic jiného nenosí než jenom černé džíny a já nebudu jako on. Proto můj šatník tvoří hlavně tmavě modrá a sem tam něco jinak barevného, ale spíš ne. K tomu si vezmu tmavě modré tričko a mikinu. Dneska je venku zase deštivo takže si vezmu i svou koženou bundu. Potom se vydám do koupelny, kde si vyčistím zuby a upravím vlasy. Vrátím se do pokoje, kde si vezmu batoh a mobil.

Sejdu schody dolů do kuchyně, kde už sedí všichni.  
,,Dobré ráno." Pozdravím a sednu si na svoje místo. Všichni kromě Shawna mě pozdraví. Ten mě jenom probodne pohledem. Jenom nad tím protočím očima. Po snídani si vezmu ještě svačinu a stejně jako Shawn se vydám ke svému autu. Nasednu do něj a rozjedu se do školy. Zaparkuju na parkovišti a vystoupím z auta. Rychlím krokem se vydám do školy. Dojdu ke své skříňce, kam si dám bundu a batoh. 
,,Ahoj kámo." Řeknu a pozdravím se s Thomasem. Potom dojdu do třídy na hodinu teď nevím ani co máme myslím, že zeměpis nebo nevím moc mě nezajímá. Každopádně jsem docela rád, že je to za mnou. Vyjdu na chodbu i s klukama a potkám se s Daphne a její partou.   
,,Ale, koukejte šprtka je sama. Teď sledujte."    
,,Daphne ne!" Křiknu na ní, ale on mě neslyší.

,,Ale ahoj Courtney."    
,,Prosím nech mě být." Řekne Courtney a otočí se k ní zády. 
,,Ale tak ty si budeš dovolovat."   
,,Daphne nech ji prosím." Řeknu a zastavím Daphne. Mezitím přijdou i kluci a Clarke se Shawnem, ty se zastaví opodál a pohledem hlídají Courtney. 
,,Courtney já."
,,Ty už nic neříkej. Je sice hezké, že jsi kvůli mně zrušil tuhle bárbínu, ale už nemusíš." Řekne a já na ní vykulím oči.  
,,Courtney počkej, jak to myslíš?"    
,,Myslíš, že já jsem úplně hloupá co? Myslí, že to nevidím? Jsi ten největší ubožák. Myslíš si, že jsi nějak dobrej, že se vyspíš s celou školou? Ne! To není hrdinství a ani na tom není nic dobrého. A když ti ta holka nepadne do oka nebo ti neudělá dobře" tak ji odkopneš jako kus hadru. Jsi jenom bezcitné zvíře. Nevíš jaký to je, když tě lidé pomlouvají. A já už nechci být ten hadr, kterým zametáš!"    
,,Courtney co tím."    ,,To, že všechno ruším, na doučování si sežeň jinou šprtku. Nebo ať tě to naučí jedna z tvých kurev!" Řekne a mně to úplně vyrazí dech.

,,Courtney?" Uslyším za sebou hlas Clarke. 
,,Nechte mě už všichni být. Jsem jen blbá šprtka. Tak mě nechte už být." Řekne ubrčeně a rozběhne se na dívčí záchody.   
,,Courtney ne, počkej?!" Zakřičí na ní Clarke.  
,,Vy jste opravdu hrozný. Co vám sakra udělala?! No jo, to vám jde, stačí když je člověk trochu jinde než vy a už je to odpad. A já už si pomalu začínala myslet, že jsi se alespoň trochu změnil. Ale víš co, nezměnil, jsi stejný debil jako dřív. A jestli se ke Courtney ještě přiblížíš, tak tě vlastnoručně uškrtím!" Řekne Clarke a ukáže na mě prstem. Potom se otočí, chytne Shawna za ruku a vydají se tím směrem, kterým utekla Courtney. 
,,No Cole, to bych do té šprtky nikdy neřekl." Ozve se za mnou Austin. Já se k němu otočím a silou ho přirazím ke skříňkám.   
,,Tak hele, i když je to šprtka, tak je to člověk a má jméno!"   
,,Ale, ale kdybych tě neznal, tak bych si i myslel, že ti na té šprtce záleží." Řekne a já ho hned pustím.  
,,Ty jsi tak směšnej, mně na nikom nezáleží."   
,,Vida starej Cole je zpátky." Řekne, ale já svůj pohled přesunu na místo kde ještě před chvílí stála Courtney.   
,,Tak zatím ahoj a počítej se mnou zítra brouku." Řekne Daphne a usměje se.   
,,Budu se těšit." Řeknu a políbím jí.

My Annoying Brother Kde žijí příběhy. Začni objevovat