Z pohledu Shawna
,,No to je sice smutný, ale mně je to jedno bratříčku" řekne a odstrčí mě, takže už není přilepený na stěnu.
,,Cole proč tohle děláš, to k ní vážně necítíš alespoň něco, není ti jí trochu líto" řeknu a doufám, že řekne, že alespoň trochu jo.
,,Ne, Colovi Mendesovi jsou milostné city ukradené. Hele holky jsou dobrý jenom na jednu věc, ale to ty nemůžeš vědět, protože jsi-"
,,Ubohej panic, jo. Já vím, už jsi mi to řekl nejméně stokrát. A ty zase přicházíš o jeden z nejkrásnějších pocitů, lásku"
,,Nechceš se dát na dráhu básníka? A navíc, tobě je ta tvoje "láska" příjemná, když tě Clarke nechce?" řekne a tím mi vyrazí dech, protože je to pravda.,,Vidíš, láska je k ničemu" řekne Cole.
,,Není k ničemu. Cole já se za tebe modlím, ať jednou taky poznáš, co to je a věř mi, že jednou se to stane"
,,Těžko" uchechtne se. Já nad tím pokroutím oči a odejdu do svého pokoje. Tam si vezmu jednu ze svých kytar. Cole mě nezajímá, když se chce chovat jak debil, já mu život zpříjemňovat nebudu. Má vůbec štěstí, že jsem si nevzal elektrickou nebo elektricko-akustickou, protože by si to za to svoje chování zasloužil. Asi po hodině hraní nás mamka zavolá na večeři my vyjdeme téměř ve stejnou chvíli. Když jsme u schodů, tak do mě Cole strčí.
,,Promiň Shawne, já nechtěl" řekne přeslazeně, já ho probodnu pohledem.,,Tak co Clarke, Shawne?" zeptá se mamka.
,,Jo, dobrý. Minule jsme hráli na piano u ní doma a zpívali moje písničky a bylo to fakt nádherný"
,,Nuda, Shawne ty vůbec nevíš, co se s holkama má dělat" dodá Cole s otráveným obličejem.
,,Ty nevíš co se s nima má dělat. Ty by jsi s nima jenom spal a nic víc"
,,No vždyť jo, od toho jsou"
,,Cole už se uklidni" řekne mamka a Cole zvedne ruce do obranného gesta.
,,No a vy už jste spolu nebo-"
,,Ne, jsme kamarádi" řeknu a usměju se.
,,A nikdy nic víc nebudete" řekne Cole a zase mě naštve. Nechápu to, ještě před pár dny mi radil, že bych měl Clarke někam vzít a nechat to na ní, jestli se něco stane a teď zase tohle, ten kluk je neskutečnej. I Clarke už pomalu začala uznávat, že se změnil a teď zase tohle.,,Cole proč tohle děláš, jeden den mám pocit, že můj brácha je zpátky a druhý den tohle"
,,Nevím, bohužel jsem tvůj bratr stále" řekne a dá si ruce za hlavu.
,,Kluci už dost, oba" řekne mamka a spraží nás pohledem. My upřeme pohled do talíře a neřekneme ani slovo. Mamka si pak povídá s Aaliyah. Když dojím, odnesou si talíř do myčky a odejdu nahoru. Ještě asi hodinu poslouchám písničky a pak se dojdu vysprchovat. Ve sprše si klasicky zpívám, po sprše vylezu ven a omotám si ručník okolo pasu, pak přejdu do svého pokoje a nandám si boxerky, pak už ulehnu do postele a zanedlouho usnu.Probudím se sám od sebe brzo ráno, asi kolem páté. Poslední dobou se někdy takhle probouzím, prostě kvůli tomu stresu, jak to vlastně bude dál s mojí kariérou a fanoušky. Potichu sejdu dolů a udělám všem snídani. Rozhodnu se pro vajíčka, protože ty umím fakt dobře. Všechno si připravím a potom si ještě skočím nahoru ke mně, abych si vzal normálně oblečení do školy, dneska konečně pátek. Vezmu si svoje nejoblíbenější černé uplé džíny a černé tričko, na to modro černou kostičkovanou košili. Ještě si rychle upravím vlasy a vyčistím zuby. Pak seběhnu zpátky dolů a hodím vajíčka na pánvičku. Ještě připravím topinkovač a hodím do něj dva chleby. Pak ještě připravím talíře a zeleninu, sobě samozřejmě bez rajčat. Pak se mi vajíčka už dodělají a já je dám na pět talířů. To už slyším, že nahoře se někdo vzbudil, takže to dám na stůl.
,,Shawny, ty jsi úplně nejlepší" řekne mamka a dá mi pusu na tvář, já se musím usmát.
,,Brácho, já tě zbožňuju" řekne Aaliy a obejme mě. Táta mi poděkuje a Cole mě spraží pohledem, jak jinak. Já si pak sednu k nim a taky si to sním. To už je pomalu čas vyrazit do školy, takže se se všemi rozloučím. Nasednu do auta a jelikož mám ještě trochu času, tak si v rychlosti zajdu do Tim Hortons a pak jedu do školy, stejně jsem tu mezi prvními. Dojdu ke skříňkám.
,,Ahoj Courtney" řeknu a obejmu ji.
,,Ty jsi plakala?" Zeptám je, když má celý obličej oteklý a oči do červena.
,,Ne" řekne, ale do očí se jí nahrnou slzy. Já ji ihned pevně obejmu. Objímáme se docela dlouho, dokud nepřestane plakat. Já jí pak utřu slzy a soucitně se na ni podívám.,,Kvůli mému bratrovi, že?" řeknu a ona jen jemně kývne.
,,Rád bych ti řekl, že se změní, ale sám v to nevěřím. Myslel jsem, že se změnil, ale včera mi zase doma ztropil takovou scénu, že si tím nejsem jistý"
,,Co ti udělal?"
,,Ne nic, to neřeš. Ale trochu vím, jak se cítíš. Taky jsem se zamiloval a ona to necítí stejně.
,,Clarke" dodá a zakouká se za mě.
,,Co?" Zeptám se a ona mě otočí.
,,Jé, ahoj Clarke, zrovna jsme se o tobě, ehm, o Colovi jsme se bavili" řeknu a v hlavě se proklínám, co jsem to zase vyblil za nesmysl.
,,Co to máš na krku?" zeptá se Clarke.
,,Co? Co mám na krku?" Zeptám se, vážně netuším, o čem mluví.
,,No vypadá to jako prsty, jako by tě někdo škrtil"
,,Cole!" řekne Courtney.,,Ne ježiš, on mě neškrtil, jen jsme měli takový menší konflikt, on na tom bude podobně"
,,Ale udělal ti něco, to je takovej debil" rozčiluje se Clarke, ale je u toho hrozně roztomilá.
,,Neboj, nejsem malej, umím se bránit. Přece jen Cole není jedinej, kdo chodí cvičit do posilky" usměju se.
,,Ty chodíš taky?" podiví se Clarke.
,,To jsem na tom až tak špatně?" Zeptám se a vytvořím takovou ublíženou grimasu.
,,Ale ne, to jsem říct nechtěla. Jen že jsme spolu často venku, tak kdy to stíháš"
,,No popravdě teď moc ne, od té doby, co jsem začal chodit zase do školy, tak tam moc nechodím, ale plánuju, že tam brzo půjdu"
,,Fajn, tak můžeme někdy spolu" řekne Clarke, ona ráda běhá, co jsem tak pochopil. Já taky, ale dělám i spoustu jiných cvičení, třeba na toho mého kámoše Arthura.,,Courtney půjdeš s náma?" usměju se na ni.
,,No já nevím, já se asi budu radši učit. Já a sport moc nejde dohromady"
,,Co kecáš, vždyť ti jde hodně sport. V ringu jsi jednička a to jak jsi předběhla Clarke, to bylo něco" řeknu a Clarke přikrčí naštvaně oči.
,,To měla být poklona" řeknu a usměju se na ni. Ona obrátí oči v sloup.
,,Jo a potom jsem zakopla" řekne a zakoulí očima. Co s tím ty holky furt mají proboha.
,,Ježiš no a, náhodou dobrý. Notak prosím, řekni, že o tom budeš alespoň uvažovat, bude sranda!" řeknu a zazubím se.
,,No fajn, budu o tom uvažovat"
,,No vidíš, to je správnej přístup",,Ahoj holky, Courtney jak se máš?" přijde Cole a usměje se na ni. Clarke už chce něco říct, ale já ji chytnu za ruku a lehce s ní cuknu, aby to nechala na Courtney, to je teď její boj.
,,Děláš si ze mě srandu, že ty ještě po tom všem, co jsi mi udělal, přijdeš s úsměvem a zeptáš se, jak se mám. Chceš to vědět, chceš vědět jak se mám? Tak fajn, teď když jsi přišel, tak se mám příšerně, díky za optání a vypadni" řekne a my s Clarke zůstaneme stát jak opatřený, líp bychom to neřekli. Cole má docela podobnou reakci. Čumí jak debil a neřekne asi slovo.
,,Něco ti řekla" řeknu a Cole mě probodne pohledem, pak se ale otočí a odejde. Courtney se na nás otočí se skleslým výrazem.,,Já jsem to asi podělala co? Byla jsem moc zlá"
,,Courtney děláš si srandu? Byla jsi úžasná!" řekne Clarke a pustí moji ruku, za kterou jsme se doteď drželi o čemž jsem ani nevěděl. Pak obejme Courtney.
,,I kdyby jsi byla zlá, tak co, on si to zaslouží" řeknu a usměju se.
,,Hele šprtko, nedovoluješ si nějak na mého Colíčka? Nezapomněla jsi snad kam patříš, ne? Nebo ti to mám připomenout?" řekne Vanessa, která zrovna přišla s tou svojí partou omítek u kterých ani nevíte, jak vlastně vypadá jejich obličej. Courtney sklopí hlavu a Clarke do ní trochu šťouchne.
,,Nemusíš, vím kam patřím" řekne a Vanessa se ušklíbne.
,,No to ne, ty bárbíno, myslíš si, že když ti můj bratr řekne, že jsi dobrá na šukání, že jsi něco víc? Ne promiň, nejsi. Jsi obyčejná holka, která umí možná tak to jedno, ale v reálném životě jsi na nic, v hlavě to růžový nemáš a jestli si tebe někdo vezme, tak mu přeju hodně štěstí" řeknu a sám se divím, že jsem se do toho takhle opřel.
,,Ty buď ticho, ty jsi k čemu ty zpěváku? Ty ani holku udělat neumíš a teď ani nemáš fanoušky, k čemu jsi?" řekne a těma fanouškama mě dodělá, protože tohle je moje citlivý místo.
,,Dost už! On za to nemůže" řekne Courtney a já jenom čekám, co řekne dál.Q:Řekne Courtney, kdo za to může nebo ne?
Baru a Veru ❤️
ČTEŠ
My Annoying Brother
FanfictionNa jedné straně Shawn Mendes. Milý, vtipný, hodný kluk a také slavný zpěvák, který bohužel nemá moc štěstí v lásce, ale taky neměl moc štěstí na své dvojče, které mu všechny jeho plány kazí a oblíbenost snižuje, když si hraje na něj. Na druhé stran...