3.KAPITOLA

355 16 0
                                    

Z pohledu Clarke

Přijdu zpátky do té třídy pošuků a spražím pohledem Mendese a tu jeho bandu bárbín. Oni se na mě jen usmějou. Sednu si na svoje místo a pokusím se nějak soustředit na chemii, ale moc mi to nejde. Ten debil Mendes na mě pořád kouká a usmívá se, ale jestli si chlapec myslí, že já budu další jeho holka na jednu noc, tak se šeredně mílí.

Po hodině se rychle zvednu a jdu ke své skříňce. Tuhle přestávku toho mám hodně na práci, musím ještě seřvat bandu debilů. Vezmu si věci a otočím se směrem do třídy, k mému štěstí mi v cestě stojí Mendes a jeho parta, takže dvě mouchy jednou ranou.
,,Můžeš mi vysvětlit, co si o sobě myslíš ty namyšlenej kreténe s egem až do stropu kvůli čemu? Máš tak velký ego jenom pro to, že každej den šukáš s jinou nebo jako proč?!"
,,Klid kotě, to takhle vyšiluješ kvůli té tvé divné kamarádce? Ale notak Clarke, máš na lepší. Máš na nás, bav se s námi, my tě dostaneme ještě výš, než jsi"
,,Mendesi pochop to, já nechci být další tvoje děvka a určitě nepotřebuju mít za kamarády někoho, jako jsi ty a ta tvoje banda bárbín bez mozku" řeknu a projedu si pohledem Vanessu, která se přitulí více ke Colovi, ale on ji odstrčí. Jak jinak, říkám, holka na jednu noc.

Cole se ke mně nahne a přisaje se těmi svými slizkými rty na ty mé. Ihned ho odstrčím a vyrazím mu facku, on se jen směje. Takže buďto je úplně dementní a nebo je to kretén, možná oboje. Já se otočím na odchod, ale někdo mě stihne chytnout za ruku, já se ani nemusím otáčet, abych zjistila, kdo to je.
,,Cole okamžitě mě pust!" zařvu na něj, ale on nic neudělá.
,,Clarke nezlob nebo to nedopadne tak dobře" řekne tím svým hnusným slizkým hlasem. Bože jak já ho nenávidím.
,,Mendesi okamžitě mě pust!" on konečně stisk povolí a já se mu vykroutím a rychlím krokem jdu do další učebny. To je takovej kretén, že to není možný a nechápu, jak ho někdo může mít rád.

Další hodiny proběhnou v klidu. Díky bohu, na něho už dneska vážně nemám náladu. Nejdřív před celou třídou poníží Courtney a pak se opovažuje mi ještě dát pusu. Po dlouhém čekání konečně zazvoní a já vyjdu ze třídy. Opět dojdu ke své skříňce a vyťukám kód na otevření, vyměním si učebnice a sešity a rozejdu se na poslední hodinu. Po chodbě jdu celkem rychle, protože docela nestíhám. Nekoukám se moc na cestu a do někoho narazím. Všechny učebnice mi spadnou.
,,Bože jakej deb. Mendesi!! To už si dneska děláš prdel!" zařvu na Cola.
,,Promiň, já jsem nechtěl, počkej pomůžu ti" řekne a já ho jen s otevřenou pusou pozoruji.

,,Co se ti stalo Mendesi?" divím se tomu, jak sbírá moje učebnice a s úsměvem mi je podává. A ještě se mi omluvil.
,,Odkdy máš tetování?" Zeptám se a kouknu se na jeho ruku, kde má tetování na předloktí. Vypadá to na kytaru. On hraje na kytaru? Já nevěděla, že Cole dělá něco užitečnějšího než šukání.
,,No, už celkem dlouho, od sedmnácti, takže už to jsou dva roky" řekne a usměje se a podá mi poslední učebnice. Tohohle Cola nepoznávám, je tak hrozně milej. A ten úsměv.
,,Tak zatím ahoj, já už musím na hodinu" řeknu a odejdu. Fakt divný, ten kluk střídá náladu jak ponožky.

Přijdu do třídy a odsedím si poslední hodinu. Pak se všichni vydáme na oběd do školní jídelny. Vezmeme si táci a bereme si to, co chceme. Když mám oběd hotový, tak se otočím směrem do jídelny. Pecka, jediný volný stůl je u těch oblíbených. A hádejte, kdo tam sedí. Jo, Mendes s těma jeho čubkama. Z hluboka se nadechnu a rozejdu se k tomu stolu.
,,Máte tady volno?" Zeptám se a Cole mi kývne na souhlas.
,,Pro tebe vždycky kotě" řekne a já nad tím pokroutím očima. Je zpátky starej Cole. Ale třeba je to tak, že když je bez těch holek, tak je v pohodě. Protože na té chodbě s ním nikdo nebyl.

,,Baby nechtěla by jsi dneska ke mně domů?" zeptá se ten slizoun někoho. Já jenom povzdychnu. Proč se nemůže chovat jako na té chodbě
,,Haló, ty mě ignoruješ?" zeptá se a já zvednu hlavu, kouká se přímo na mě. Radši se ještě otočím za sebe.
,,To jako bylo na mě?" Zeptám se a on přikývne, jak kdyby nic.
,,Hah a myslíš si, že ti skočím do postele přesně jako tyhle tvoje kusy plastu?" řeknu a kouknu se po Vanesse a spol.
,,Jo, přesně to si myslím"
,,Tak to jsi pěkně na omylu, kamaráde. Ale víš co, srazím ti to tvoje přemrštěný ego a půjdu k tobě. Ale neboj, ničeho se nedočkáš" řeknu a mrknu na něj. On se jen vítězně usměje. Ani nevím, co jsem to udělala, asi jsem chtěla zkusit, jestli z něj zase bude ten hrozně milý kluk s jiskrou v očích, když bude bez téhle bandy.

Po obědě se zvednu a donesu tác se zbytky. Cole se ihned zvedne taky.
,,Čau lidi, zas zítra" pozdraví je a doběhne mě, protože jdu dost napřed.
,,Pojedeme mým autem, jo?" zeptá se mě, no spíš mi to oznámí a já přikývnu na souhlas. Doufám, že se tohle nezvrtne. Dojdeme k jeho autu. Pozor, on má Jaguára. I když co bych od takového namyšleného pablba čekala. Nastoupím do auta a sednu si na místo spolujezdce. Připoutám se a Cole vyjede.

Asi v půlce cesty sundá pravou ruku z volantu a dá mi ji na stehno. Já mu ji rychle chytnu a odhodím. On se jen usměje, ale není to ten úsměv, co měl na té chodbě, je jinej než na chodbě. Tohle byl spíš úsměv typu 'stejně mi dáš, jako všechny ostatní', ale to se mílí. Nenávidím ho od prváku a to to ještě nebylo tak hrozný. Nevím, proč by se to teď mělo změnit.

Zaparkuje před velkým domem.
,,Vítej u Mendesů" řekne a vystoupí. Já udělám to samé a rozejdu se za ním do toho domu. On otevře a pustí mě dál. Jo, Mendesovi to tu mají opravdu hezké. Docela mě vyděsí, že Cole nikoho nepozdraví, tudíž tu nikdo není.
,,Dáš si něco k pití?" zeptá se.
,,Vodu prosím" řeknu a on mi natočí vodu a podá mi ji. Chová se o trochu líp, ale stejně to není, jako když jsem ho srazila na chodbě. Nechápu to, co mu v té chvíli bylo, že byl tak milý, dokonce plachý.

,,Takže takhle vypadá dům největšího děvkaře na škole? Nějakej sklep nebo něco?"
,,Hele asi mi neuvěříš, ale vlastně jsem úplně normální, jenom si prostě rád užívám. Na tom není nic špatného"
,,Vlastně je. Protože máš každej den jinou"
,,Žádná mě nebaví tak dlouho, abych s ní zůstal"
,,Fuj, ty o těch holkách fakt mluvíš jako o šukacích panách"
,,Vždyť jsou" řekne úplně bez zájmu. Kokot.
,,Nechceš jít nahoru?"zeptá se mě.
,,Proč jako bych měla chtít nahoru?"
,,Nooo, trochu si užít"
,,Haha, dej si zpátečku. Já žádná tvoje děvka nejsem" řeknu a zvednu se k odchodu. Není tak hroznej jako ve škole, ale stejně to je prostě nezaměnitelný děvkař Cole Mendes.

Rozejdu se ke dveřím.
,,Clarke notak stůj" Já se na chvíli zastavím a otočím se.
,,Proč bych měla? Cole Mendesi, jsi příšernej děvkař a nemám důvod tady s tebou být!" zvýším na něj hlas a odejdu pryč. Paráda, absolutně netuším, kde jsem. Teda jakože vím, v Pickeringu, to je příměsí Toronta, ale kromě toho absolutně netuším. Auto tu nemám a neznám to tu. Fajn, zbývá mi jediná možnost. Cole.

Otočím se zpátky ke dveřím a zaťukám na ně. Po chvíli mi Cole otevře.
,,Já netuším jak se mám dostat domů, odvezeš mě prosím?"
,,Uhh, to se mi fakt nechce. Jdi na autobus" odpálkuje mě.
,,Fajn, kde je zastávka?"Zeptám se a on si vezme svojí hnědou koženou bundu a klíče.
,,Ježíš pojď. A tohle je naposledy. Nejsem taxi" řekne a dovede mě ke svému autu. Pak mě doveze ke mně domů.
,,Dík" řeknu a vystoupím, on mě ani nepozdraví a šlápne na plyn.

Přijdu domů a udělám si nějaké úkoly. Pak mě mamka zavolá na večeři. K večeři máme těstoviny s lososem.
,,Tak jak jsi se dneska měla Clarke?"
,,Ale jo, šlo to" řeknu jako bych nevnímala. Stále přemýšlím nad tím, proč se takhle Cole chová. A proč se na té chodbě choval jako úplně jiný člověk.
,,A co známky?"
,,Jojo" odpovím.
,,Clarke co se děje, jsi jako vygumovaná" řekne a já oklepu hlavou, abych se vzpamatovala.
,,Nic, jen nad něčím přemýšlím"
,,Jsou to kluci?"zeptá se mě na rovinu.
,,Ne, teda vlastně jo. Ale já spíš přemýšlím, proč se Cole Mendes jednou chová tak a jednou onak"
,,Aha, no třeba to taky nemá tak lehký" Já se neudržím a zasměju se.
,,Ten? Jestli ten to má těžký, tak bych ho chtěla vidět v kůži Courtney, které zase zkazil náladu" ukončím tuhle konverzaci. Dál už se o tomhle debilovi nehodlám bavit, on se prostě nezmění.

Je tu konec třetí kapitoly. Doufáme, že se vám to líbí a bude líbit i dál. Jinak máte nějaký tip kdo s kým bude?

Baru a Veru ❤️

My Annoying Brother Kde žijí příběhy. Začni objevovat