24.KAPITOLA

215 18 0
                                    

Z pohledu Cola

,,Co to zase meleš?" Řekne Clark naštvaně, ale přitom zrudne.   
,,No to, že tady můj bratr, je až po uši do tebe zamilovaný." Řeknu a zlomyslně se ušklíbnu. Clark se podívá na Shawna a ten uhne pohledem.  
,,Aha, vážně?" Zeptá se a koukne na Shawna. Potom zase svůj zrak přesune ke mně.  
,,Jo." Přikývnu.   
,,Vážně ty máš co říkat." Řekne a provokativně se usměje. Se divím, že nám rodiče na to nic neřekli.   
,,No právě, že nemám, já to neřeším. Láska." Řeknu, ale trochu se zadrhnu ani nevím proč.   
,,Jo a ten tělocvik?"   
,,Jo, to myslíš to, jak jsme vás porazili?" Zeptám se a zkřížím ruce na prsou.  
,,Ne, myslím to, jak jsi se díval a usmíval na Courtney." Řekne a já se zarazím.  
,,No tak to ne. Jenom jsem byl rád za výhru, nic víc."   
,,Vážně, tak o tom silně pochybuju." Vloží se do toho ještě zpěvník.

,,Vážně vždyť víte jak to je."   
,,Tak dobře, klid, přece se tady nebudete dohadovat při večeři." Řekne mamka a utne naší konverzaci. Ježiši oni z toho dělají vědu, tak jsem byl prostě rád, že jsem je porazil, nic víc no, tak jsem zvedl Courtney no ježiši. Nic to pro mě neznamenalo, ale vážně dost potřebuju, aby pro ní jo, ale ta šprtka se nezdá ona není tak snadná kořist, jak jsem původně myslel. No musím udělat něco, aby to tak bylo, ale nevím co. Ona je fakt jiná než ostatní. Ostatní mi rovnou skáčou sami do postele, ale Clark s Courtney ne, ale Clark je prostě o dost procent lepší než Courtney.  
,,Tak já už půjdu, moc děkuju za večeři." Řekne Clark a zvedne se od stolu.
,,Nemáš vůbec za co, jsme rádi, že si tady byla." Usměje se mamka a já protočím očima.  
,,Dojdu tě vyprovodit." Řekne Shawn a vstane od stolu.   
,,Tak jo, mějte se hezky, nashledanou."   
,,Ahoj Clark." Řeknou všichni kromě mě.   
,,Tak jo a ty pojď pomůžeš mi umýt nádobí." Řekne máma a mě hned ten úsměv přejde.   
,,No jen pojď. Nemáš se rvát jako pes se svým bratrem." Řekne máma a dá mi do ruky utěrku. 

,,Mami máme myčku." Odvětím otráveně.   
,,Rozbila se, takže ručně." Řekne a já si odfrknu. Zvednu se od stolu a sesbírám všechny špinavé talíře. Odnesu je a dám do dřezu. Mamka napustí teplou vodu a začne ho omývat. Já si ho vezmu z odkapávače.   
,,Cole? Courtney je to druhé milé děvče co tu bylo za Shawnem?" Zeptá se máma a já se trochu zarazím.  
,,No jo, co je s ní?"   
,,Nic, jenom že by jsi ji taky sem někdy mohl pozvat."   
,,Mami, ale to není moje holka."   
,,Ale prosím tě, co není může být."   
,,Mami vždyť moc dobře víš, že na vážné vztahy nejsem a navíc ona není můj typ." Řeknu trochu drze, ale mamka jenom zakroutí hlavou.   
,,Ale notak, vím, že je ti devatenáct, ale ty nepočítáš s tím, že za pět šest let budeš chtít svou vlastní rodinu?"   
,,Mami prosím tě, na světě široko daleko není ta pravá."   
,,No dělej jak myslíš, ale jednou se ta dívka najde. A kdo ví, třeba je ta holka blíž než si myslíš."    
,,Mami prosím tě na to je čas." Řeknu a usměju se.

Když je nádobí umyté dojdu nahoru se umýt. Vylezu z koupelny a zalezu do pokoje. Lehnu si do postele. Vezmu si k sobě notebook a pustím si můj nejoblíbenější film. Chvíli se koukám, ale potom na mě začne dopadat únava. Nakonec film vypnu a notebook položím na svůj noční stolek. Lehnu si a zavřu oči netrvá to dlouho a já usnu.

,,Sešli jsme se zde, abychom spojili ve svatost manželskou Shawna Mendese a Clarke Smithovou. Jestli je tu někdo, kdo má něco proti tomu, aby se tihle dva vzali, ať promluví teď nebo ať mlčí navždy. Tak výborně přistoupíme k přísaze. Táži se vás Shawne Petere Raule Mendesi berete si zde přítomnou Clarke Smithovou za svou právoplatnou manželku a budete jí oporou v nemoci i ve zdraví dokud vás smrt nerozdělí?"    
,,Ano!"    
,,A nyní se táži vás Clarke Smithová berete si zde přítomného Shawna Petera Raula Mendese za svého právoplatného manžela a budete mu oporou v nemoci i ve zdraví dokud vás smrt nerozdělí?  
,,Ano!" Řekne Clarke a v momentě kdy to dořekne kolem mě projde Courtney. Rychle se zvednu a vyběhnu za ní.
,,Courtney počkej, co pak se stalo?"    
,,Nic, víš jenom, prostě, to je jedno."    
,,Ne Courtney počkej já."   
,,Cole ne, už nic neříkej."    
,,Ale Courtney, já jsem se změnil, vážně. Prosím dej mi ještě jednu šanci."   
,,Cole neklapalo nám to a ty to víš."
,,Courtney?!"   
,,Bude lepší když každý půjdeme vlastní cestou."

My Annoying Brother Kde žijí příběhy. Začni objevovat