50.KAPITOLA

226 17 0
                                    

Z pohledu Courtney

Uslyším hlasitý jásot. Trochu sebou leknutím škubnu, ale Cole mě obejme a náš polibek prohloubí. Když se odtáhneme všichni začnou nadšeně tleskat. Cole si mě přitáhne do pevného objetí a položí mi svou hlavu na pravé rameno a já mu jí zabořím do hrudi.   
,,Aww!" Zazní hlasitěji než ten potlesk. Trochu se začervenám. Cole mě pustí z náruče.  
,,Děkujeme vám moc, jste skvělý. Hrozně vás miluju." Řekne Shawn a všichni zase zapiští. Potom se ještě s pár lidmi vyfotíme. Nečekala jsem, že se se mnou bude někdo fotit.   
,,Děkuju."   
,,Já děkuju." Řeknu a usměju se. Když se všichni rozejdou. My zamíříme k autu a já si s Clarke sednu dozadu. Shawn na místo spolujezdce a Cole za volant. Nastartuje a rozjede se. Nejdříve odveze Clarke domů.  
,,Tak děkuju a uvidíme se zítra na té silvestrovské párty?" Zeptá se Clarke a kluci přikývnou.   
,,No já nevím, mě asi rodiče."   
,,Ale notak Courtney, jsi dospělá holka."   
,,Jo pojď, bude to v pohodě." Řekne Cole a s úsměvem se na mě otočí.   
,,No dobře, tak zítra."  
,,Tak jo. Tak zítra." Řekne Clarke a obejme mě. Se Shawnem si dá rychlou pusu a potom už zaběhne do domu, protože z ničeho nic začalo sněžit, ale já miluju sníh.

Cole odveze domů nejdříve Shawna.  
,,Tak ahoj zítra Courtney."    
,,Ahoj Shawne." Řeknu a usměju se. Cole mi hlavou naznačí, abych si sedla do předu k němu. Já se odpoutám a opatrně si přelezu. Cole mi hned jemně stiskne ruku. Jako kdyby každý jeho dotek ve mě zapalovel ještě větší plamen lásky i k němu.  
,,Jsem hrozně ráda, že Shawn je zase šťastný." Řeknu a usměju se.  
,,Jo já taky." Řekne a usměje se.
Jsem ráda, že můžu poznat i takového Cola, kterého znám ze Shawnova vyprávění. Zadívám se před sebe na padající vločky. Tohle období mám ráda, ale už se moc těším na jaro a léto. Cole zastaví u mě před domem a zvedne mou ruku, kterou tu celou dobu držel a něžně ji políbí.  
,,Tak zítra si pro tebe přijedu." Řekne a usměje se. 
,,Dobře, budu se těšit." Řeknu a usměju se. Cole mi položí ruku na tvář a stáhne si mě do polibku. Potom si opře svoje čelo o to mé.   
,,Tak zítra princezno?"    
,,Zítra."  Řeknu a usměju se. Vystoupím z auta a Cole se mnou. Z auta mi vyndá mojí kytaru a ještě mi dá poslední pusu. Stydlivě se usměju a se zamáváním se vydám dovnitř do domu.

Otevřu dveře vejdu dovnitř. Zavřu dveře a ještě chvíli je jen tak skenuju se zamilovaným úsměvem. Najednou za sebou uslyším hlasitý potlesk.    
,,Aargh!!" Vykřiknu leknutím a zádama narazím do dveří.     
,,Tak koukám, že naše malá Courtney má kluka. Moc hezký mladík, vysoký, usměvavý."    
,,Jo, ale on je dvakrát." Vloží se do toho ještě Laura.   
,,Jak dvakrát?"    
,,Teto on má dvojče."  Řeknu a protočím očima.   
,,Aha, no tak to chápu a od něho máš tu kytaru?" Začne mě zase vyslýchat teta Willow.    
,,Jo mám, to byl dárek." Řeknu a usměju se.   
,,To je milé od něho."  Řekne a usměje se. Jako všichni, kteří stojí za tetou a na tváři zvědavé výrazy.
,,A navíc má docela drahé auto." Přidá se do toho ještě máma.   
,,Ježiši já s ním nejsem kvůli penězům a kvůli tomu, že má drahé auto. Jsem s ním, protože ho miluju a líbí se mi jak se změnil." Řeknu a vydám se ke schodům. Zastavím se před davem své rodiny a čekám  až mi uhnou. Oni se rozestoupí a já se vydám po schodech nahoru.

Zalezu do pokoje a dám si kytaru na menší stojan v rohu. Vezmu si svou knihu a sednu si na postel. Dostala jsem spoustu knih. Ráda čtu a když mám čas taky hraju, protože musím trénovat.   
,,Ahoj Courtney." Vejde do pokoje teta Whitney.   
,,Ahoj teto." Řeknu a hned jí obejmu.  
,,To byl ten kluk, jak jsi mi o něm vyprávěla?" Zeptá se a já se stydlivě usměju.   
,,Jo to byl Cole, asi se vážně může člověk změnit k lepšímu." Řekne a usměje se.  
,,Ale je to moc sympatický mladík."    
,,Jo on je hrozně hodnej, ale ještě tak před měsícem bych to o něm nevěděla ani neřekla, že někdo jako on může být tak milý. Nevím, ale asi bych si s ním uměla přestavit být s ním už napořád."     
,,Courtney a já ti to přeju. Jednou by jsi stejně lásku a zalíbení v někom našla." Řekne teta s úsměvem a já ji pevně obejmu. Potom si ještě chvíli povídáme.

My Annoying Brother Kde žijí příběhy. Začni objevovat