Z pohledu Shawna
Po večeři se rozhodnu, že si po dlouhé době dám vanu, takže si dojdu do koupelny a začnu ji napouštět. Mezitím si ještě dojdu do pokoje a zapnu si jeden díl Upířích deníků, v půlce ho vypnu a dojdu do té koupelny, kde už to je téměř hotové, dám tam ještě nějakou tu pěnu a pak na chvíli ještě odběhnu do pokoje. Pak odejdu zpátky do koupelny. U dveří se zaseknu a málem vyletím strachy z kůže, protože tam je Cole. Ne že bych se ho bál, ale nečekal jsem, že tu je a že je vůbec doma.
,,Ježiši Cole! Já málem dostal infarkt"
,,Sorry brácha"
,,Co Courtney, všechno dobrý?"
,,Jojo, její táta je borec hele, on se mě zastával, ale máma je fakt píča, ale nakonec povolila, tak snad to bude dobrý. Ona má furt kecy, že ji nedokážu zajistit finančně",,Ježiš to je kráva, vždyť máš peněz dost, už jenom ať se koukne na tvoje auto"
,,No já vím no, nevím o co jí jde"
,,No, ale tak hlavně, že je to dobrý a budete s Courtney šťastný"
,,Jo to jo. Hele ale až takhle hodnej jsi být nemusel, že jsi mi udělal vanu"
,,Cole" odmlčím se.
,,To není pro tebe"
,,Vážně? A pro koho?" řekne takovým provokativním tónem.
,,Pro mě, takže vypal"
,,Ani mě nehne bráško"
,,Cole notak, nebuď jak malej" řeknu a protočím očima.
,,Ty nebuď" řekne a sedne si na vanu, já k němu přijdu a zkřížím si ruce na hrudi.,,Cole, vypadni, já tě varuju"
,,Nebo?" řekne a usměje se. Já neváhám ani chvíli a strčím do něj, on se neudrží a spadne do té vany. Já dostanu totální výbuch smíchu.
,,Ale ale, vždyť jsi chtěl do vany, ne? Já ti jen trochu pomohl" řeknu, když mě spraží pohledem.
,,Shawne Petere Raule Mendesi, jsi mrtvej!" řekne a stříkne po mně proud vody.
,,Cole Liame Mendesi, ty jsi též mrtvý" řeknu a přitlačím ho dolů do vany a on se potopí celý, pak ho pustím aby se mohl nadechnout. On ihned vystřelí z vany jak katapult. Já se rychle rozběhnu ven z koupelny, tam se srazím a mamkou a srazím jí koš s prádlem.
,,Promiň mami!" otočím se ještě za běhu, ale ani na vteřinu se nezastavím.,,Ježiš co blbnete?"
,,Shawn dostane" řekne Cole, když za mnou sebíhá schody, já ještě přidám do tempa a vyběhnu až ven na zahradu. Cole je v těsném závěsu za mnou, stoupnu si na jednu stranu bazénu, takže za mnou Cole nemůže.
,,Bráško to nebyl dobrý nápad"
,,Proč ne? Nemůžeš za mnou, ne?"
,,Hele Shawne, co tady dělá Clarke?" zařve na mě z pokoje Aaliy a já přestanu dávat pozor, čehož Cole rychle využije a shodí mě do bazénu, který je teď už docela studený, protože je večer a ještě leden.
,,Ty malá podvodnice!" zařvu na ni a všichni se zasmějeme.
,,Tohle je Cole nespravedlivé, ty jsi měl teplou voňavou vanu, já smradlavej ledovej bazén" začnu si stěžovat.
,,Je promiň, já to napravím" řekne a rozběhne se k bazénu, pak vyskočí a hodí do vody takový katapult, že místo oblečení teď už mám mokrou i hlavu.,,Paráda Cole, jsme si kvit" řeknu a doplavu k němu. Pak si nad vodou i pod vodou plácneme.
,,Tenhle Cole, i když to říkám nerad, mi moc chyběl" řeknu absolutně vážně.
,,Taky mi to chybělo brácha" řekne Cole a usměje se, pak se po chlapsku obejmeme.
,,Tak pojď, jdeme ven" řeknu a oba se zasmějeme, pak odejdeme do baráku. Cole odejde nahoru a já si přisednu ke stolu k mamce.
,,Jsem tam ráda, že jste zase kámoši"
,,Jo, já taky a moc" řeknu a mamka se rozzáří.
,,Mami proč se choval tak, jak se choval?"
,,Přešel na novou školu a chtěl tam být nejlepší, tak začal dělat všechny ty věci, co dělal",,A proč byl zlý na mě? Já snad s jeho slávou nic společného nemám, já na tu školu nechodil"
,,Má tě hrozně moc rád, ale aby si připadal jako drsňák a král školy, začal dělat, že ho nezajímáš a nemá tě rád, ale ve skutečnosti si to jenom nechtěl přiznat jak moc pro něj znamenáš" řekne a ve mně se vytvoří takový zvláštní pocit. Nevím jak ho popsat, tak zvláštně mě pálí v břichu, zároveň je to ale docela příjemné. Není to jako láska, takový ti motýlci, je to jiné. Něco jako radost, ale i smutek i když smutný nejsem, nevím vůbec jak to popsat, ale jsem hrozně rád za to, co mi mamka řekla, tohle bych si nedokázal představit ani v tom nejhezčím snu.,,A co ty a Clarke?" zeptá se mamka s úsměvem.
,,Jo dobrý všechno. Jsem moc rád, že ji mám. Asi se vyplatilo si počkat"
,,To teda určitě, moc vám to spolu sluší a máte se rádi a to je důležité"
,,Jo, to jo. Miluju ji" řeknu a mamka se usměje.
,,A to je dobře Shawne"
,,Jo. No nic, je už pozdě, já půjdu radši už spát nebo zítra nevstanu"
,,Jo jasný, jdi. Dobrou noc"
,,Dobrou mami a děkuju" usměju se s pak odejdu nahoru. Doteď jsem na sobě měl to mokré oblečení, takže to všechno sundám a převléknu se do suchého. Pak si dojdu vyčistit zuby, projedu instagram už v posteli a po pár minutách usnu.Ráno se probudím, protože budík opět zvoní. Už mi to začíná lézt na mozek. Dojdu si do koupelny, kde si zapnu sprchu a vlezu pod proud vody.
,,Shawne dělej! Ty jsi fakt princátko!" zařve zpoza dveří Cole a já se tomu musím zasmát.
,,Tak speciálně kvůli tobě si to to princátko ještě prodlouží"
,,Shawne!!" začne se vztekat a já málem umřu smíchy.
,,Petere Raule Mendesi okamžitě vypal z té koupelny!" zařve na mě a já už se nemůžu přestat smát, ale nakonec sprchu vypnu a osuším se. Pak na sebe dám předpřipravené oblečení, tudíž černé džíny, tmavě modré tričko a koženou bundu. Pak vyjdu ven a Cole mě zpraží pohledem.Já schválně projdu okolo něho s úsměvem a lehce do něj drcnu. On jenom zavrčí a odejde do koupelny. A já se můžu posrat smíchy. Pak si dojdu do kuchyně a s mamkou a Aaliy si sním snídani.
,,Co jste tam s Colem vyváděli?"
,,Nervoval se, že jsem ve sprše dlouho" řeknu a protočím očima.
,,Protože jsi tam byl dlouho" řekne Cole, který zrovna schází schody.
,,Ale nene, jenom chvíli"
,,Shawne půl hodiny"
,,To je chvíle" usměju se a Cole mi dá takovou malou pěst. Pak se nasnídáme a odjedeme do školy. Já dorazím přibližně stejně s Colem, ale on o chvilku dříve. Počká na mě a pak se společně vydáme k holkám.,,Ahoj lásko" pozdravím Clarke a dám jí pusu.
,,Ahoj Shawny" pozdraví mě. Cole a Courtney udělají to samé. Clarke se na ně vážně podívá a pak se usměje.
,,Co se stalo?" zeptá se Cole.
,,Nic, jen nemůžu uvěřit tomu, že Courtney Harriová změnila Cola Mendese" řekne a potom se všichni obejmeme.
,,No jéje vy jste sladký" řekne ta namyšlená kráva Vanessa takovým tónem, že to vyzní jako by se měla každou chvíli poblít.
,,Vanesso vypadni, nikdo z nás tě tu nechce"
,,Nás, no Cole ty jsi galantní, ale takhle by jsi se k té své štětce chovat neměl, víš proč"
,,Vanesso jediná štětka jsi tu ty, takže odpal",,Řekl kdo. Cole ty už nejsi král školy, nikdo tě poslouchat nebude"
,,Jo, zato ty jsi děvka školy stále, gratuluju. A už odpal"
,,Courtney spali jste spolu už?" zeptá se jí a Courtney jenom mlčí a sklopí zrak.
,,Je mi to jasný. Hele Cole to víc jak dva dny nevydrží, takže tě zlato podvádí" řekne a mrkne na ni.
,,Vanesso co kecáš, já ji miluju, já budu čekat klidně až do konce života"
,,No jasně, to ti uvěří možná tak ta tvoje šprtka"
,,Ty jsi do něj zamilovaná?" zeptá se jí znova, ona ta kráva prostě pokoj nedá. Courtney jenom kývne na souhlas.
,,Tak to asi brzo skončí" řekne Vanessa a odejde i s tou partou bárbín.,,Courtney nic si z toho nedělej, ona je píča" řekne Clarke. Ona umí docela sprostě mluvit, ale mně to nevadí, vlastně má pravdu. A navíc tak většinou mluví, když je naštvaná a to se dá pochopit.
,,Ja vím, Cole že mě neopustíš" řekne a prosebně se na něj podívá.
,,Neboj, nikdy Courtney, miluju tě jako nikoho jiného" řekne a dá jí pusu. Pak se společně odebereme do třídy. Já tentokrát sedím s Courtney a Clarke s Colem.
,,Courtney nic si z ní nedělej, ona neví co plácá, ona už je trošku... Ehm, mimo"
,,Jo. Co to říkala o tom, že to už brzo skončí. Cole mě chce nechat?"
,,Ne, ježiši neposlouchej ji, ona mele kraviny jenom proto, aby s ní Cole zase spal" řeknu a pousměju se, abych ji trochu zvedl náladu.
,,Ale já jsem s ním nespala a on to asi potřebuje, ne?"
,,Courtney hele on to vydržel doteď, tak to vydrží i dál. Až se budeš na to cítit, tak to uděláš, on si na tebe počká, jako já jsem čekal na tu pravou"Baru a Veru ❤️
ČTEŠ
My Annoying Brother
FanfictionNa jedné straně Shawn Mendes. Milý, vtipný, hodný kluk a také slavný zpěvák, který bohužel nemá moc štěstí v lásce, ale taky neměl moc štěstí na své dvojče, které mu všechny jeho plány kazí a oblíbenost snižuje, když si hraje na něj. Na druhé stran...