Z pohledu Shawna
,,Kluci já jsem tak moc ráda, že jste zase bráchové"
,,No vlastně už jsme se tak narodili, takže nemůžeme přestat být bráchové" řekne Cole a nad touto jeho logickou úvahou všichni tápeme s otevřenou pusou. Pak se všichni rozesmějeme. I Cole se k nám přidá.
,,Ty kráso, tak ty jsi jinak našprtaný" řekne Aaliy a mi se znova zasmějeme. Tohle od něj není moc zvykem no.
,,No co, ale je to pravda, ne?" řekne Cole.
,,Jo je. Ale víte jak jsem to myslela"
,,Jo mami i my jsme moc rádi" řeknu a usměju se, Cole si se mnou plácne.
,,Tak na kluci, tady máte oběd" řekne mamka a podá nám talíř s jídlem. My oba poděkujeme a sedneme si ke stolu.,,Hele jdeš dneska někam s Clarke ještě?" zeptá se mě Cole.
,,Nevím, v plánu nic není"
,,No já jen, že bychom mohli někam ven společně. Jakože na dvojitý rande" řekne Cole a zářivě se usměje.
,,No to není vůbec špatný nápad, tobě to fakt pálí někdy" usměju se taky, pak si dojíme oběd a zavoláme holkám.
,,Ahoj Clarke, nás s Colem jenom napadlo, že bychom mohli na dvojitý rande, máš dneska večer čas?"
,,Dneska večer? Jo mám, to je super nápad!"
,,Jo, Cola někdy napadnou i dobrý nápady, než jenom ty blbosti, co pořád vymýšlí" řeknu a Cole mě spraží pohledem a odkašle si.
,,No co, vždyť je to pravda" zasměju se.
,,Co? Vždyť já nic nenamítám" zasměje se do telefonu Clarke.
,,Já vím lásko, to bylo na toho deža" zasměju se tady.
,,Já ti dám takového de. Ahoj lásko" změní tón ze vteřiny má vteřinu, protože mu to Courtney zvedne a já se můžu udusit smíchy.,,Tak jo, tak v půl pátý si pro tebe přijedu lásko"
,,A kam půjdeme?" zeptá se, protože je jako vždy zvědavá.
,,To bude překvapení" řeknu a usměju se. Vlastně ani sám nevím, kam půjdeme. Ještě jsme se s Colem nestihli dohodnout. Pak se s Clarke rozloučím a o chvíli později i Cole s Courtney.
,,Tak kam půjdeme Cole?" Zeptám se a opřu se o stůl.
,,No já doufal, že to budeš vědět ty" řekne a oba chytneme totální záchvat smíchu.
,,Asi se moc spoléháme na toho druhého" řeknu a Cole mi to odkýve.
,,No já nevím, tak na večeři a do kina nebo já nevím" řeknu nerozhodně.
,,Fajn, tak můžeme. Stejně nás nic lepšího teď nenapadne. Když v půl pátý pojedeme pro holky, tak okolo čtvrtý se sejdeme tady?" zeptá se Cole a já přikývnu.Pak rychle vyběhnu ven a naskočím do auta. Ještě musím rychle něco zařídit ve studiu. Teď je něco okolo druhé, ale potom se ještě musím připravit. Dojedu až do studia, kde už všichni čekají jenom na mě. Dobře, mám asi deseti minutové zpoždění, což je u mě docela normální, já chodím i do školy docela pozdě.
,,Ahoj, tak co budeme řešit?"
,,No hele podívej se na tenhle rozvrh, máš tam nějaký rozhovory a tak dále"
,,Jo jasný, jo tak to by šlo"
,,Jo? Tak super. No to bude všechno od nás hele. Vypadáš, že máš na spěch, děje se něco?"
,,Ne, jenom s bráchou máme dneska dvojitý rande, tak se docela těším"
,,Jo, s tou tvojí Clarke?"
,,Jojo, s mojí Clarke a jeho Courtney"
,,Vážně? Tak si to užijte" řekne Andy a usměje se na mě.,,No nic, tak já teda pomalu půjdu, už jsou tři a ve čtyři jedeme pro holky. Tak zatím ahoj" rozloučím se s nimi a otočím se k odchodu.
,,Ahoj Shawne" pozdraví mě všichni, já se pak rozejdu směrem ven ze studia. Ještě se stavím v květinářství pro kytici růží různých barev a dojedu domů. Dám je do vody, ať vypadají stále dobře a ještě si dojdu nahoru. Dám si sprchu, pak si vezmu košili a společenské kalhoty a navoním se svojí nejoblíbenější voňavou. Ještě si upravím vlasy a vyjdu z koupelny, protože už jsou pomalu čtyři, tak sejdu dolů, kde zrovna přijde už také upravený Cole též s kyticí, ale karafiátů, což jsou Courtney oblíbené květiny. Clarke je to docela jedno, ale tak růže jsou klasika.,,Tak můžeme?" Zeptám se a Cole přikývne.
,,Hele pojedeme jedním autem?"
,,Ok a kterým?" Zeptám se.
,,Tak tvým, to je větší" řekne Cole a já se usměju.
,,No jo, ale tvoje je modernější, tam můžeme tentokrát jet tvým"
,,No tak jo, rád" usměje se. Já vím, že mu to udělá radost, když bude řídit a pojedeme jeho autem, takže proč ne.
,,Fajn, vezmi kytku a jdeme" řekne Cole, já popadnu kytici a vydám se ke dveřím, Cole už má nastartováno a já si vlezu dopředu.
,,Tak můžeme?"
,,Jo a pro koho první?"
,,Clarke je blíž" usměju se a on se jen ušklíbne, ale rozjede se směrem ke Clarke.Já jí ještě napíšu, že jsme na cestě. Do pěti minut jsme u ní. Já vezmu kytici a rozejdu se k domu Smitových. Zaklepu na dveře, přičemž držím kytici za zády, když Clarke s úsměvem otevře, úsměv jí oplatím.
,,Na" řeknu a podám jí kytici růží. Ona nejdříve nemůže uvěřím vlastním očím, ale pak se na mě koukne a usměje se. Převezme si je ode mě a odejde domů, nejspíše je dát do vázy. Pak přijde nadšeně mi skočí okolo krku a obejme mě.
,,Miluju tě" řekne a já se odtáhnu a usměju se.
,,Já tebe, tak pojď, ten debil už na nás troubí" řeknu a chytnu ji za ruku, pak ji odvedu k autu a podržím zadní dveře vpravo, čili za mnou. Ona nastoupí a já nastoupím dopředu.Pak dojedeme ještě pro Courtney. Cole zaparkuje před jejím krásným velkým domem a odejde též s kyticí, ale karafiátů. Já zůstanu sám s Clarke v autě. Nejdříve je hrobové ticho a pak se na ni otočím.
,,Líbili se ti růže?" zeptám se s širokým úsměvem.
,,Ano Shawne, moc se mi líbili. Děkuju"
,,Jasný, rád jsem udělal své princezně radost" řeknu a ji to donutí se usmívat jak měsíček na hnoji. Jsem tak strašně rád, že jsme spolu.
,,Ty jsi můj princ" řekne a to už do auta vstoupí Courtney, které držel dveře Cole a o pár vteřin později nastoupí i on.
,,Tak jo, všichni ready?" zeptá se a my kývneme na souhlas. Pak Cole nastartuje a vyrazí na cestu.Dojedeme do jedné luxusnější restaurace.
,,Ne kluci to nemůžu, to muselo být drahý" řekne Clarke, když se kouknu na tu budovu.
,,Ale notak lásko-" začnu, ale Cole mi skočí do řeči.
,,No bylo to drahý jak prase, tak nedělej drahoty a pojď. Nechci kvůli tobě přijít o prachy" řekne Cole z poloviny ze srandy a z poloviny otráveně. Ona protočí očima, ale nakonec uzná, že má vlastně pravdu. Už je to zaplacené a jídlo jí zaplatím, protože jsem její kluk, takže to prostě musím a chci. Já i Cole jim nabídneme rámě. Ona to moje přijme stejně jako Courtney Colovo a vejdeme dovnitř. Já s ní dojdu za nějakým tím číšníkem.
,,Rezervace na jméno Mendes" řeknu a usměju se na Clarke.Číšník nás odvede k našemu stolu, který má pochopitelně čtyři židle. Sedneme si s Colem vedle sebe a holky vedle sebe naproti svému klukovi. Clarke jenom položí ruce na stůl a já jí za jednu chytnu, on se na mě usměje.
,,Dobrý den, tento večer budu váš číšník, zde vám dám naše jídelní lístky a vy si prosím vyberte jídlo a pití" řekne a podá nám jídelní lístky. Courtney s Clarke na to ihned vykulí oči.
,,No to ne, na to nemám. Já jdu, promiňte mi to" řekne Clarke a zvedne se od stolu a odejde. Já rychle vyběhnu za ní ven.
,,Clarke co děláš?!" zavolám na ni.
,,Shawne já nemůžu, na tohle nemám"
,,Co se děje? Ty se mnou nechceš být?",,Ne, o čem to mluvíš?"
,,No já nevím, jestli chceš domů, tak tě odvezu no, ale těšil jsem se na dnešní večer"
,,Já taky Shawne, ale já na to nemám, to je hrozně předražený. Jsem se koukla na ty ceny a málem jsem omdlela" řekne a já se zarazím.
,,No počkej, ale je ti jasný, že to neplatíš?"
,,Jak že to neplatím?"
,,No tak je to rande, na tom platí kluci"
,,Počkej to nemyslíš vážně?! Shawne to jsou dardy, to za mě nemůžeš platit"
,,Clarke nedělej drahoty, kdybych nechtěl, tak ti to nenabídnu, pojď se mnou prosím dovnitř" řeknu a natáhnu k ní ruku. Ona se zadívá na druhý konec ulice a já už ztratím naději.Pak už se otáčím, že půjdu dovnitř, ale Clarke se na mě otočí a rozejde se ke mně a chytne mě za ruku.
,,Děkuju Clarke. Zaplatím to, jsem tvůj kluk a navíc já mám peněz dost, takže tohle vůbec neřeš a pojď dovnitř prosím" řeknu a kouknu na ni trochu psíma očima.
,,Dobře, tak jo. Promiň za scénu, jenom úplně nemám peníze, jsou to fakt dardy" řekne a úplně se zhrozí.
,,Jo neboj, jako tvůj kluk ti všechno zaplatím a prosím tě nekoukej na cenu, ale na to, co chceš"
,,Neslibuju Shawne" řekne a zasmějeme se. Pak už pomalu přicházíme ke stolu, kde sedí Cole a Courtney.
Baru a Veru ❤
ČTEŠ
My Annoying Brother
FanficNa jedné straně Shawn Mendes. Milý, vtipný, hodný kluk a také slavný zpěvák, který bohužel nemá moc štěstí v lásce, ale taky neměl moc štěstí na své dvojče, které mu všechny jeho plány kazí a oblíbenost snižuje, když si hraje na něj. Na druhé stran...