4.KAPITOLA

377 16 6
                                    

Z pohledu Cola

Vrátím se zpátky domů. Clarke je moc hezká holka, nechápu, jak mě nemůže zbožňovat. Nechápu ji a ještě jak se baví s tou šprtkou jako neříkám není ošklivá. Na to, že je to šprtka, je hezká, ale je hodně mimo mou ligu. S takovými já nehraju. 
,,Ahoj Cole." Pozdraví mě mamka, když si z nohou skopnu boty a nechám je ležet.  
,,Tak co jak bylo ve škole?"   
,,Jako vždycky hrozný už se těším až z toho ústavu vypadnu." Řeknu a sednu si ke stolu.
,,Kde je Shawn?" Zeptám se i když je mi úplně u prdele kde je.   
,,Ale, ale, chyběl jsem ti bratříčku?" Přijde do kuchyně s hodně dobrou náladou to je divný.  
,,Jo tak to sotva. Tebe nevidím rád nikdy."   
,,Nápodobně."   
,,Tak a dost kluci." Napomene nás mamka. Shawn si sedne ke stolu a začne si pobrukovat.  

,,Můžeš přestat já na to nejsem zvědavej."   
,,Promiň, když mám dobrou náladu." 
,,Panebože, ty jsi si našel holku? Nebo co? Jo počkej, to ty vlastně neumíš." 
,,No dneska jsem náhodou potkal na chodbě moc hezkou holku. Docela vysokou s rovnýma hnědýma vlasama a modrozelenýma očima." Řekne a zasní se, ale já se zamračím.   
,,Ty jsi mluvil s Clarke?"   
,,Nevím jak se jmenovala."   
,,Clarke Smithová je moje, na tu rovnou zapomeň." Řeknu a bouchnu do stolu.

,,Cole přestaň, ten stůl za to nemůže." Okřikne mě mamka.  
,,No jasně, ta holka nevypadala, že by tě nějak zbožňovala. Vlastně po mně tak trochu vyjela, protože si myslela, že jsem ty." Řekne a zkříží ruce na hrudi.   
,,Ale bude mě milovat."   
,,No jo, tebe chce každá, ale tahle na to moc nevypadá."
,,Nechceš se vsadit mě chce každá." Řeknu sebejistě a usměju se.   
,,A já se s tebou klidně vsadím, že každá tě nechce." Řekne klidně s nezájmem a ve mně se začne vařit krev.  
,,Brácha, mě chtějí i šprtky."   
,,Cole a dost, kdo to má poslouchat, nejsi tady sám. Sedněte si, bude večeře." Řekne mamka a my oba stichneme. Mamka nám dá večeři a my všichni se pustíme do jídla. Dneska máme steak s pečenými brambory a zeleninou. Rychle to do sebe naházím a potom se dojdu do pokoje. Tam si vytáhnu ze skříně čisté boxerky a vydám se do koupelny. Dám si dlouhou sprchu. Nejhorší na tom je, že je nás pět a máme jednu koupelnu.

Po asi dvaceti minutách vodu vypnu a podám si ručník. Usuším se a natáhnu si boxerky. I když netajím se tím, že většinou spím nahý, protože tady stejně většinou mám návštěvu. Vyčistím si zuby a ještě se prohlédnu v zrcadle. Potom se vrátím do pokoje a lehnu si do postele. Kouknu se na nějaký zprávy, všechny je ale ignoruju, ty holky mě nezajímají. Jediné k čemu mi jsou, je na sex. Jenomže některé to prostě nechápou. Jako Vanessa je dobrá to netvrdím, ale prostě chci Clarke je to jedna z nejhezčích holek na škole. Jako nechci s ní chodit to ne, já se nevážu. Já se nikdy nezměním. Nikdo mě nezmění. Tak to je bylo a bude. Ještě odepíšu kámošům a potom už telefon vypnu a položím ho na stolek. Otočím se na druhou stranu a odeberu se do říše snů.

Ráno mě probudí zase ten blbeček vedle. Naštvaně zavrčím a vylezu z postele. Vezmu si čisté boxerky a dojdu do koupelny. Projdu kolem té nahrávací místnosti až do koupelny. Tam si vyčistím zuby a upravím si vlasy. Vrátím se zpátky do pokoje a obléknu si to samé co vždycky jenom dneska si vezmu modré džíny. Ještě se upravím a potom si vezmu svoje klíče od mojí krásky a tašku. Sejdu schody dolů a vydám se do kuchyně, kde už jsou všichni dokonce i můj bratr. 
,,Dobré ráno." Pozdravím a sednu si ke stolu.  
,,Dobré ráno zlato." Řekne mamka a dá mi snídani. Rychle se najím a vezmu si svačinu. Nepospíchám do školy, ale nechci jít do školy s ním.     

,,Cole stůj." Zastaví mě mamka a já se otočím.   
,,Ano?"   
,,Byl by jsi tak hodný a vzal Shawna do školy, jeho auto se porouchalo." Řekne mamka a já protočím oči.   
,,No jo, ale pohni, nebudu na tebe čekat." Řeknu a ukážu na svého bratříčka prstem. Ten se jenom usměje vezme si svoje věci, rozloučí se s rodiči a dojde za mnou. Já si obuju boty a otevřu dveře, chci vyjít ven, ale někdo mě předběhne. Jenom ho zpražím pohledem a zavřu dveře. Na dálku odemknu svoje auto a dojdu k němu.
,,Hele opatrně to není jak ten tvůj vravrak."   
,,Jo to máš pravdu pořád lepší ten vrak než ta tvoje kraksna." Řekne a mě to vytočí.  
,,Mlč! A nastup si, nebo půjdeš pěšky." Řeknu a otevřu dveře. Sednu si za volant. Shawn si sedne a připoutá se.

My Annoying Brother Kde žijí příběhy. Začni objevovat