Z pohledu Clarke
,,Clarke vstávej! Nezvonil ti budík" zařve mamka a já vyletím z postele, rychle na sebe naházím všechno oblečení, vyčistím si zuby, pak se ale zastavím.
,,Mami, vždyť je víkend" řeknu a probodnu ji očima.
,,Mladá dámo uklidni se, včera přišli Shawn s Colem a ptali se, jestli s nimi můžeš na horskou chatu. Ty jsi byla pryč a tak jsem řekla, že jedeš" řekne a já nadskočím tak dvacet centimetrů nad zem.
,,No a teď to druhý, jsou tu za dvacet minut a ty nemáš sbalený kufr"
,,Panebože!" zakřičím a začnu do kufru házet všechno co můžu, za patnáct minut mám sbaleno a zbývá mi pět na snídani, paráda. Rychle to do sebe naházím, popadnu kufr a rychle vyjdu před dveře zrovna ve chvíli, kdy vidím, že na konci ulice je Shawnovo auto.
,,Stihla jsem to mami!" zaraduju se.
,,Tak vidíš, tak běž a užijte si to"
,,Díky" řeknu a obejmu ji, pak se rozejdu směrem k autu.Shawn automaticky vystoupí a pomůže mi s kufrem, dá ho do kufru auta a pak si sedne na místo řidiče, já si sednu dozadu křížem se Shawnem, abych na něj viděla.
,,Courtney nejede?" řeknu trochu smutně.
,,No a já tu budu koukat na váš zaláskovaný románek, to určitě" zasměje se Cole a já mu dám takovou malou facku na tvář.
,,Ježiš nějaká divoká, ne? Shawne měl by jsi si ji zkrotit"
,,COLE!" zařveme oba najednou a on zvedne ruce do obranného gesta.
,,Clarke pro Courtney jedeme teď" odpoví mi Shawn na moji původní otázku. Já se pro sebe usměju a usadím se do sedačky. Po pár minutách dojedeme ke Courtney domů. Cole vystoupí z auta a zaklepe na dveře, po chvilce mu otevře Courtney s úsměvem na tváři a v rukách kufry. Cole je ihned převezme a dá je do kufru auta za těmi ostatními, mezitím si Courtney sedne vedle mě, pozdravíme se a Shawn vyjede na cestu.Po asi dvou hodinách cesty konečně dorazíme na tu chatu, je to tu vážně nádherný. Typická Kanada, prostě nádherná příroda.
,,Tak vystupujeme krásky" řeknou kluci a každý si dojde pro tu svou, pak nám pomůžou z auta a vezmou naše kufry, my za nimi jdeme poslušně do chatky.
,,Takže jsou tu dva pokoje a pohovka pro Clarke" řekne Cole a usměje se.
,,Tak to si děláš prdel, ne?" řeknu s totálním výbuchem smíchu.
,,No co je? Já nepotřebuju, aby jste vy dva rušili můj kvalitní spánek" řekne Cole naprosto vážně.
,,To říká ten pravej" procedí přes zuby Shawn.
,,Co tím myslíš?" řekne Cole jak úplné neviňátko.
,,Ježiš, no ty jsi vážně trotl" řekne Shawn a všichni se zasmějeme.
,,No tak Cole půjde na gauč" řekne Courtney a všichni se překvapeně podíváme.Cole si před ni klekne na kolena a začne prosit, Courtney na nás nenápadně mrkne.
,,Courtney prosím já nechci na gauč, prosím. Já už budu hodnej, jenom mě nech spát vedle tebe Courtney lásko prosím. Udělám cokoli, ale gauč prosím ne" prosí Cole a my se Shawnem vybouchneme smíchy, Courtney se snaží to držet a hrát to dál.
,,Cole já nevím, jestli chci, aby jsi vedle mě spal. Ten gauč zní lépe" řekne s kamenným obličejem. Herečka by byla dobrá.
,,Ne Courtney prosím, to mi nemůžeš udělat, miluju tě prosím"
,,No fajn" povzdechne si a Cole ihned vyskočí a rychle ji obejme a políbí ji. Courtney jenom strnutě stojí.
,,Ježiš Cole! Chudák Courtney, ji takhle lekat, ty jsi fakt hovado" řekne Shawn a já zase vybuchnu smíchy, tenhle víkend bude vážně paráda.,,Shawničko buď ticho"
,,Jaká Shawničko ty Coličko"
,,Kouličko kuličko" řeknu já a zase se všichni rozesmějeme, že nemůžeme popadnout dech.
,,No fajn, co teď?" zeptám se, když se uklidníme.
,,No mohli bychom si vybalit a pak jet k jezeru" navrhne Cole.
,,Nene, neříkej, že blízko je to krásný průzračný kanadský jezero"
,,Říkám, problém?" řekne a já protočím oči.
,,Neprotáčej oči Smithová"
,,Nebo?" řekne Shawn a obranářsky se přede mě postaví.
,,No jo, cukroušci, hlavně už jdeme" řekne a tím utne naši konverzaci, pak si každý jdeme vybalit. Když máme hotovo, setkáme se v miniobýváčku a vyjdeme ven k autu.Shawn nás doveze na absolutně nádherný místo, prostě Kanada. Je taky azurově modré průzračné jezero, zasněžené okolí a prostě nádherná příroda. Vystoupíme a já dojdu k Shawnovi a opřu si čelo o to jeho.
,,Tady je to krásný Shawne" řeknu a usměju se, on se přiblíží víc, že se naše nosy dotýkají a cítím jeho dech. Úplně se ošiju, ale proto, že je to hrozně moc příjemný a krásný.
,,Jsem rád, že se ti tu líbí" řekne a lehce se usměje.
,,Moc"
,,No pojďte lásky, nebo tady umrzneme" řekne Cole a tím nás přeruší, my se vydáme za nimi na procházku okolo toho jezera. Cestou potkáme spoustu zvířat, procházíme krásnou nedotčenou přírodou a celé je to hrozně pěkné.,,Shawne ty jsi tu dvakrát!" řekne Cole překvapeně, já ho upřímně vůbec nechápu o co mu jde.
,,Cože? Ty jsi něco pil?" zeptá se Shawn zaraženě.
,,Ne koukej, jeden Shawn, druhej Shawn" řekne a ukáže daleko přes jezero, kde je grizzly. Já úplně strnu, sice je daleko, ale panebože, je to grizzly!
,,Jak vtipné, Cole je naštěstí jen jeden" dodá s ironickým úsměvem a to se já s Courtney zasmějeme, protože Cole se urazí a vypadá při tom vážně vtipně.
,,Cole nebuď naštvanej a jdi pozdravit bráchu, on tě moc rád uvidí" řeknu a Cole mě probohne pohledem, Shawn to udělá naoplátku jemu.
,,Cole nebuď uražený, jsi výjimečný, jediný druh na světě" mrkne a něj Shawn a on přikrčí oči, ale pak se usměje.Po procházce přijdeme do chatky celý unavení.
,,Jdu první do sprchy" řekne Cole.
,,No to vůbec, dámy mají přednost" oponuju mu. Ne že bych do té sprchy tak moc chtěla, ale baví mě ho štvát.
,,Jo promiň, Courtney chceš jít první?" zeptá se a Courtney zakroutí hlavou, že ne.
,,No vidíš, jiné dámy tu nejsou, takže jdu" řekne a provokativně se na mě usměje.
,,Ale já vím, když jedna dáma nemůže, vystřídá ji jiná" řeknu a otočím se.
,,Co jsi řekla?"
,,No že když Courtney jako dáma do sprchy nejde, po ní jde logicky jiná dáma, což jsi ty" řeknu a nasadím vítězný úsměv. Shawn a Courtney nás jenom nechápavě sledují a občas se zasmějí.,,No fajn, tak jdi slečno, když po tom tak toužíš" povzdyvhne si Cole a protočí oči.
,,Ne to je dobrý, já tě pustím kamaráde" řeknu a usměju se, on zavrčí a zvedne pěst. Pak zavře oči a zhluboka vydechne, odebere se do koupelny a už slyšíme jenom sprchu.
,,Ježiš chudák, co mu to děláš?" zasměje se Courtney.
,,No co, povídám si s ním" zasměju se. Pak si my tři pustíme televizi, kde dávají zrovna Harryho Pottera, takže já a Shawn jsme v sedmém nebi. Zaprvé protože tuhle sérii milujeme a zadruhé protože on měl crush na Emmu Watson a já na Daniela Radcliffa.,,Courtney zapleteš mi copánek prosím?" Zeptám se.
,,Jo, klidně"
,,Clarke já ti ho zapletu" řekne Shawn.
,,Ty umíš plést copánky?"
,,Jo, umím. Teda Courtney nevadí?"
,,Ne, jasně, že ne. To chci vidět" řekne a usměje se, já si teda vezmu polštář a sednu si na zem mezi Shawnovo nohy. On mi nejdřív hrozně jemně rozčeše vlasy. To je neskutečný, jak je ten kluk hodnej a jak si dává pozor, aby mě to netahalo. Pak si rozdělí vlasy do pramenů a opatrně je začne splétat.
,,Netahám tě?" zeptá se opatrně.
,,Ani trochu" řeknu a usměju se, on to logicky nevidí.
,,Dobře, kdyby cokoli-"
,,Řeknu" dopovím za něj a tak nějak za sebou cítím, že se usměje. Doplete mi copánek a já dojdu k zrcadlu, podívám se na něj a docela mě to překvapí.,,Wow Shawny, ty vážně umíš zaplétat vlasy?"
,,Jo, umím" řekne a hrdě se usměje.
,,Zapletl by jsi mi taky copánek prosím?" zeptá se Courtney a Shawn s úsměvem kývne. Courtney si sedne na můj polštář mezi Shawnovo nohy a Shawn ji tane nejdřív začne česat. Všimnu si, že se vypne sprcha.
,,O kolik se vsadíte, že Cole bude mít blbý kecy?"
,,Ty kráso o cokoli, bude mít blbý kecy" řekne Shawn a zasmějeme se, pak ale utichneme, protože už se odemykají dveře od koupelny. Cole nejdřív dojde do svého pokoje a vezme do na sebe nějaký tričko a tepláky, pak přijde k nám.
,,Můžete mi vysvětlit, proč moje holka sedí mezi Shawnovo nohama?" řekne a my všichni vybuchneme smíchy, protože je to přesně tak, jak jsme říkali, blbé kecy.,,Uklidni se Cole, pleteme si copánky nebo ty to snad umíš?"
,,No jasně, co na tom může být složitého" řekne a odfrkne si.
,,No fajn, chudák moje hlava, ale tak zkus to. Nevadí Shawne?"
,,Ne, rád se pobavím" řekne Shawn a zasměje se, pustí Cola na svoje místo. Cole si sedne a promne si ruce, pak se do toho pustí, už podle prvního tahu poznáme, že to v životě nedělal.
,,Jau, Cole to bolí" stěžuje si Courtney hned na začátku.
,,Ne lásko, já to umím, vážně"
,,Jo to určitě, nech radši Shawna jo? Nechci být plešatá" řekne a Cole protočí očima, pak se ošklíbne a na jeho místo si opět sedne Shawn.Baru a Veru ❤️
ČTEŠ
My Annoying Brother
FanfictionNa jedné straně Shawn Mendes. Milý, vtipný, hodný kluk a také slavný zpěvák, který bohužel nemá moc štěstí v lásce, ale taky neměl moc štěstí na své dvojče, které mu všechny jeho plány kazí a oblíbenost snižuje, když si hraje na něj. Na druhé stran...