Z pohledu Clarke
,,Cože?! Courtney o čem to mluvíš!" zapojím se do toho já, protože Cole není schopný ani slova. Chudák, teď je mi ho vážně líto, její máma je taková píča, že to není možný. Nemůže kazit mladou lásku, Cole se tak snaží, aby byl lepší a ona tohle jenom kvůli biznisu.
,,Clarke nemůžu, moje máma mi to nedovolí" řekne Courtney a sklopí hlavu.
,,Ježis vykašli se na svoji mámu, sakra Courtney jsi dospělá! Jste spolu šťastný, nemůžeš být s nějakým synem podnikatele"
,,Ne, já přímo musím. Máma mě zabije, jestli se naše firmy nespojí"
,,To mi nemůžeš udělat, Courtney prosím, já tě hrozně miluju. Jsi jediná u které tohle cítím" řekne Cole a do očí se mu nahrnou slzy. Colovi se do očí nahranou slzy!
,,Cole ty brečíš? Ne promiň, tohle jsem nechtěla" řekne Courtney a také se rozbrečí.
,,Notak koukněte se na sebe, vždyť to oba nechcete",,No tak jasně, že to nechci. Nevím co mám dělat"
,,Zůstaň se mnou, budu tě chránit do konce mého života. I kdyby jsi moje nebyla, budu tě chránit, už navždy" řekne a Courtney se více se rozbrečí. Cole ji schová do svého objetí.
,,To zvládneme, spolu" řekne Cole a odsune se od Courtney, pak k ní natáhne ruku a dotknou se od zápěstí až po konečky prstů. Je to hrozně roztomilé, tak moc, že se nevědomky přisunu k Shawnovi. Obejmu ho kolem pasu a on udělá to samé. Zhluboka se nadechnu a do nosu mě praští Shawnova osobitá vůně smíchaná s jeho parfémem, je to tak krásná vůně, že zavřu oči a jenom zhluboka dýchám.
,,Clarke, zlato jdeme" řekne Shawn a já se rychle oklepu a usměju se na něj, pak odejdeme do třídy na první hodinu, to sedím s Colem. Teď už si vedle něj nesedám tak nerada jako předtím, teď se kolikrát i těším, protože je s ním o hodinách sranda. Já taky nejsem bůh ví jak sečtělá a chytrá. Popravdě je to pro mě škola spíš utrpení.,,Tak co Cole, zůstanete spolu nebo?" zeptám se opatrně, když si k němu sedám.
,,Já nevím. Já ji nechci ztratit, ale ona se té mámi hrozně bojí" řekne a sklopí zrak ke svým rukám založeným v klíně.
,,Chápu, Cole bude to v pohodě. Když se dva lidi milují, vždycky si k sobě cestu najdou" řeknu a on se na mě vážně koukne, pak se mu ale na tváři rozzáří úsměv.
,,Děkuju Clarke, jsi moc super kamarádka" řekne a obejme mě.
,,Ty jsi zase super kamarád. Vyjde to, neboj"
,,Díky. A co ty se Shawnem?" zeptá se a pousměje se.
,,Ale notak! Ty se nezměníš" řeknu a oba se zasmějeme.
,,Ne, teď vážně. Všechno dobrý?" řekne už o dost vážněji.
,,Jojo, víc než dobrý. A je to dobrej učitel na kytaru" řeknu a usměju se směrem k Shawnovi, ale ten to nevidí, protože je ke mně zády povídá si s Courtney.,,No jasný, tak každej tomu říkáme jinak" řekne a zasměje se. Já ho spražím pohledem.
,,Promiň, to spíš ty učíš jeho"
,,Cole!!" řeknu a oba se zasmějeme. Já pak zase trochu zvážním a kouknu se zpátky směrem k Shawnovi, ten jako by můj pohled cítil se na mě otočí a ihned se mu na tváři rozzáří ten nejjasnější úsměv. Mě polije příjemné teplo, něco uvnitř mě nutí se taky usmívat. Dobré tři minuty na sebe jenom takhle koukáme, pak do mě šťouchne Cole.
,,Hele ty zamilovaná, je tady učitel" řekne a já se rychle postavím a začervenám se.
,,Děkuji slečno Smithová a pane Mendesi, že jste byli tak ochotní od sebe odtrhnout pohledy a pozdravit příchozího učitele" řekne přísně, pak nám pokyne, ať si sedneme a my tak všichni uděláme. Hlavně ať už je konec té hodiny, tohle je utrpení.,,Hej sleduj, koukají mu trencle" řekne Cole a potichu se zasměje.
,,Kam to koukáš?" zasměju se taky.
,,Ale hlavně, že už máš dobrou náladu" protočím očima a pak se zase zasměju. Tohle je s Colem normální, my se prostě takhle o hodinách bavíme, protože oba nás to příliš nebaví. Ale upřímně tohohle Cola mám nehorázně ráda, jako kamaráda samozřejmě. To už nejsou ty vtipy, co z vás udělají debila nebo co vás mrzí, to jsou vtipy, nad kterými se oba zasmějeme.
,,No jo, docela mám. Ani nevím proč, třeba to bude tím, že Schlenc má obráceně spodní prádlo" řekne a já se zakoukám na našeho učitele, pak totálně vybouchnu smíchy, protože je to pravda, on je skloněný u tabule, takže když se na to člověk zaměří, tak to pozná. Vteřinu po mně vybouchne smíchy i Cole, oba se tam válíme po lavici jak blázni. No jo, puberta s námi stále tříská.
ČTEŠ
My Annoying Brother
FanfictionNa jedné straně Shawn Mendes. Milý, vtipný, hodný kluk a také slavný zpěvák, který bohužel nemá moc štěstí v lásce, ale taky neměl moc štěstí na své dvojče, které mu všechny jeho plány kazí a oblíbenost snižuje, když si hraje na něj. Na druhé stran...