Věnováno: všem mým věrným čtenářům! ❤️
*Högg, pátrač*
V tichosti archivu paláce, kam mu dal král přístup, se už poněkolikáté zakousl do svého brka. Možné spojitosti s důkazy ho odpoutaly z přítomnosti, takže vlastně ani nevnímal, že mezi zuby přežvykuje ptačí peří. Natož, že se houpe na židli v nebezpečném úhlu.
Vytrhnutá stránka z úřední knihy shrnující základní fakta veškerých trestních činů za poslední generaci měšťanů mu dělala vrásky. Existoval jediný důvod, proč list zmizel. Napsalo se na něj něco, co někdo nechtěl, aby se vedlo v záznamech. Otázka, co je to něco, už bylo horší zodpovědět. Za jeden život boha se ve městě narodí a zemřou tři generace, což znamenalo, že jedna kniha je na šestnáct set let. Zubaté pozůstatky papíru se nacházely necelých dvě stě let od vraždy Zeit. Důležitě bylo si uvědomit, jestli vytrhnutá stránka s tím nějak souvisí. Dostal se do smyčky, z níž musel najít cestu ven.
Kluk, jenž sotva vylezl z ulity dospívání, se prudce napřímil. Zalistoval na poslední popsanou stránku tlusté knihy a ocitl se téměř v polovině její obsahové kapacity. Ukazováčkem přejížděl po listě a hledal svůj výchozí bod.
------------------------------------------------------------------------------------------------
Druh trestního činu: vraždaDatum: den Nového ohně, 22. ledna
Detaily: místo činu v severní části města, blok ł / bodná zbraň zavedena do hrudní dutiny, zlomené 3. pravé žebro
Poznámky: dívka Zeit, dcera Terda, 376 let, 157 cm, 60 kg, povolání: květinářka
bodná zbraň nalezena na místě činu/ vyšetřování nezahájeno/ obžalovaná nalezena na místě činu - zatčená a odvedena do žaláře
Rozsudek: ke dni 23. ledna byla odsouzená Sigyn, dcera Morganova s motivem žárlivosti, bez přítomnosti Tribunálu
Trest: vyhnanství
------------------------------------------------------------------------------------------------Oficiální vyšetřování nebylo nařízeno. Jako kdyby byl Ódin spokojený s první osobou, co mu přijde pod ruku. Nasvědčoval tomu fakt, že se rozsudku nezúčastnil Tribunál. Ten by jistě požadoval výsledky pátrání a vyslechl možné svědky.
Dostal před pár dny možnost promluvit si s Jejím Veličenstvem. Raději ani nevzpomínal, co se kolem toho událo za cirkus ze strany krále. Snad o Höggově aktivitě neměla nic tušit. Avšak její výpověď mu poskytla alespoň jisté podstavce, na nichž mohl stavět. I když paměť ztrácí každým dnem na pravdivosti, královna si pomocí vjemů a emocí dokázala vzpomenout na detaily. Kéž by takovou výbornou paměť měli i ostatní, například samotní rodiče zemřelé. Dost by se vše urychlilo.
Plátěné kalhoty, roztrhnutý kabát na muži s vražednou zbraní v ruce, obličej zahalen v šedé šále s černými výšivkami, na hlavě vlněná čepice, postava podsaditá/ obžalovaná mu zlomila dva prsty levé ruky
Ať se následující hodinu pokoušel najít jakoukoliv spojitost mezi vytrhnutou stránkou a svým případem, nic nenašel. Jako hledat most v husté mlze! hudroval, ale nehodlal se vzdát. Možná se na to potřebuje podívat z větší perspektivy. Ano, jasně. Zavře se doma, sní svou zásobu ovčího sýru a bude pracovat. Myšlenková mapa visící mu na stěně plná natažených nitek z bodu do bodu snad ukáže další možnou cestu.
ČTEŠ
Dítě ohně a ledu (#3 Loki & Sigyn) /CZ/ ✔
FanfictionLokiho uražená pýcha a dopis postačí, aby vzniklo nedorozumění, které bude mít fatální následky. Bůh neplechy svým bezohledným chováním však neohrozí na životě pouze Sigyn, která podlehne svým démonům. Musí se pokusit zlomit v sobě zarytý odpor k em...