Reality:
"Πρέπει να σου δείξω κάτι" μου είπε ο Κίρα και έπιασε το χέρι μου για να με οδηγήσει σε εκείνο το δωμάτιο όπου τον είχα δει να διαβάζει το βιβλίο του.Τον σταμάτησα και πλησίασα την βιβλιοθήκη παίρνοντας στα χέρια μου το ίδιο ακριβώς βιβλίο.
"Καθόσουν εκεί και διάβαζες αυτό το βιβλίο" του είπα δείχνοντας του το βιβλίο που κρατούσα στα χέρι μου.
"Αυτό το διάβασα πριν μια εβδομάδα" απάντησε και πήρε το βιβλίο από τα χέρια μου. Αυτό σήμαινε πως η Σερέν είχε δίκιο, μπορούσα όντως να δω το παρελθόν.
"Μπορείς να μου πεις τι άλλο έχεις δει; κάτι παράξενο ή κάτι που ίσως σε έφερνε σε κίνδυνο;" με ρώτησε και εγώ προσπάθησα να θυμηθώ όλα όσα έχω δει μέχρι στιγμής.
"Η μητέρα μου στο ημερολόγιο είπε πως μπορώ να δω το παρελθόν αλλά δεν μπορώ να το ακούσω. Αυτό θα έλεγα πως ισχύει όσο και να προσπαθούσα δεν μπορούσα να ακούσω τίποτα."
"Είδες κάτι περίεργο όσο καιρό συμβαίνει αυτό;"
"Μπορώ να μιλήσω με την Σερέν, δηλαδή όχι ακριβώς. Είναι μέσα σε έναν καθρέφτη και αυτό είναι το μόνο μέρος όπου μπορώ να μιλήσω και να με ακούσει" απάντησα με ειλικρίνεια στην ερώτηση του.
Ο Κίρα φάνηκε λίγο σκεπτικός με την απάντηση μου ενώ το βλέμμα μου έπεσε πάνω στο βιβλίο το οποίο έσφιγγε μέσα στο χέρι του.
"Μπορείς να μου το δώσεις;" του είπα προσπαθώντας να μην φανώ φοβισμένη καθώς τον παρατηρούσα να με κοιτάει όλο και πιο έντονα.
"Δεν είσαι δικό μου πρόβλημα, δεν θα έπρεπε να ασχολούμαι μαζί σου" τόνισε και τον κοίταξα μπερδεμένη με την απάντηση του.
Τι εννοεί δεν είμαι το πρόβλημα του; πριν λίγα λεπτά προσπαθούσε να με βοηθήσει να καταλάβω τι συμβαίνει.
"Τι είναι αυτά που λες; δεν είμαι δικό σου πρόβλημα; η μητέρα μου είπε να σε εμπιστευτώ, μου είπε πως θα με βοηθήσεις!"
"Όχι! Εγώ είμαι εδώ για να βοηθήσω την Αναλίζ και όχι εσένα, εξάλλου σε λίγο καιρό δεν θα υπάρχεις καν!" Μου φώναξε κάνοντας με να τρομάξω με τα λόγια του.
"Υποτίθεται πως εγώ είμαι η Αναλίζ" σχεδόν ψιθύρισα και έκανα κάποια βήματα προς τα πίσω φοβισμένη.
Αυτός το μόνο που έκανε ήταν να με τραβήξει από το χέρι φέρνοντας με μπροστά από έναν ολόσωμο καθρέφτη που υπήρχε δίπλα από την βιβλιοθήκη.
YOU ARE READING
Our Decision
Fantasy"Μην νομίζεις πως δεν σε νοιάζομαι" είπε ξεφυσώντας απογοητευμένος και έσμιξα τα φρύδια μου γεμάτη απορία μέχρι που κατάλαβα πως ο Κίρα είχε διαβάσει όλες τις σκέψεις μου και φρόντισε να τις μοιραστή με τον Νάο. "Κίρα!" φώναξα εκνευρισμένη για να στ...