Day 87

39 3 40
                                    

Reality:
"Δεν θέλω να τον ξανά δω!" Τους φώναξα αγανακτισμένη.

Υποτίθεται πως τόση ώρα ετοίμαζαν το δείπνο για να συμφιλιωθούμε οι τρεις μας και ξαφνικά αποφάσισαν να μου ανακοινώσουν πως θα ερχόταν και ο Σαχάρ σε πολύ λίγο.

Δεν μπορώ να τους καταλάβω! Υποτίθεται πως είναι εδώ για να με βοηθήσουν και το μόνο που κάνουν μέχρι τώρα είναι να με μπερδεύουν όλο και πιο πολύ.

"Δεν είναι αυτή η πρόθεση μας Αλίσα, δεν θέλουμε να σε μπερδέψουμε ακόμα περισσότερο για αυτό κάλεσα τον πατέρα σου, αξίζει να του δώσεις μια ευκαιρία να σου πει πως έχουν τα πράγματα από την δικιά του πλευρά."

Τι προσπαθούν να κάνουν; θέλουν να φέρουν τον δολοφόνο της μητέρας μου εδώ παρόλο που ξέρουν τι έχει κάνει; πως είναι δυνατόν να πιστεύουν πως εγώ θα ήμουν σύμφωνη με κάτι τέτοιο!

Μάλλον πρέπει να αφήσω την Αναλίζ να ξεκαθαρίσει την κατάσταση αφού φαίνεται πως εμένα δεν είναι διατεθειμένοι να με ακούσουν.

Έπιασα μια βαθιά ανάσα και προσπάθησα να καλέσω την αδελφή μου. Για πρώτη φορά ήθελα να ελέγξω την μεταμόρφωση μας, ήθελα να ήμουν εγώ αυτή που θα την καλούσα προς τα έξω χωρίς να χρειαστεί να το κάνει μόνη της.

Μπορούσα να ακούσω την Αναλίζ, μπορούσα να την νιώσω μέσα μου όσο περίεργο και αν μου φαινόταν αλλά ποτέ μου δεν προσπάθησα να επικοινωνήσω μαζί της.

Κράτησα τον εαυτό μου πίσω και άφησα την Αναλίζ να πάρει την θέση μου σε αυτή την συζήτηση, ήμουν σίγουρη πως αυτή θα ήξερε πως να διαχειριστή την κατάσταση.

"Έχω ακούσει όλα τα παράλογα πράγματα που είπατε μέχρι στιγμής στην Αλίσα..."

"Δεν είπαμε τίποτα παράλογο παρά μόνο την αλήθεια" είπε ο Κίρα και συνέχισε να κόβει κάποια λαχανικά ανενόχλητος ενώ ο Νάο με κοιτούσε ανήσυχος.

Για πρώτη φορά η Αλίσα μου έδωσε τον πλήρη έλεγχο και είχα σκοπό να τον χρησιμοποιήσω στο έπακρο αρκετά ανέχτηκα την συμπεριφορά τους.

Χτύπησα την γροθιά μου πάνω στον πάγκο δίπλα από τον Κίρα και του χαμογέλασα ειρωνικά.

"Μην με διακόπτεις όταν μιλάω! Μην ξεχνάς πως οι ζωές σας εξαρτιόνται από εμένα και την Αλίσα, έτσι δεν είναι Κίρα; δεν είναι η αδελφή μου η εκλεκτή που περιμένατε;"

Ο Κίρα σταμάτησε αυτό που έκανε και με κοίταξε θυμωμένος. Ήξερε πως είχα δίκιο! Μπορούσαν να κοροϊδέψουν την αφελής αδελφή μου όσο ήθελαν αλλά ήξεραν και οι δύο τους πως από την στιγμή που αποφάσισαν να αφήσουν σε εμένα τον έλεγχο όσο βρισκόμασταν στους θνητούς δεν είχα σκοπό να προσποιηθώ πως δεν ξέρω τίποτα.

Νόμιζαν πως με το να μου δώσουν τον έλεγχο θα τους ήταν πιο εύκολο να ακολουθήσουν το σχέδιο τους με την Αλίσα να μην θυμάται τίποτα από το παρελθόν της. Δεν σκέφτηκαν όμως πως εγώ είχα σκοπό να αποκαλύψω όλα όσα έγιναν όταν είμασταν με τους θνητούς.

"Δεν θα της πεις τίποτα!" Τόνισε αυστηρά ο Κίρα και γέλασα με την αντίδραση του.

"Συμφωνήσαμε πως δεν θα τους λέγαμε τίποτα μέχρι ο Σαχάρ να μας ειδοποιήσει" φώναξε εκνευρισμένος ο Νάο στον Κίρα αναφερόμενος σε εμένα και την Αλίσα.

Ο Κίρα δεν του έδωσε σημασία και απλά συνέχισε να με κοιτάει έντονα, ξέρει για τι είμαι ικανή να κάνω και νόμιζε πως με το να ελέγχει τις σκέψεις μου όταν ήμουν στους θνητούς θα μπορούσε να αφαιρέσει τις αναμνήσεις μου πριν καταφέρω να επικοινωνήσω με την Αλίσα.

Μπορεί να μην είχα όλες μου της αναμνήσεις όμως σκόπευα να προφυλάξω καλά όλες όσες είχα μέχρι να τις αποκαλύψω στην αδελφή μου.

"Αν τολμήσεις να της πεις τίποτα θα.." άρχισε να λέει ο Κίρα εκνευρισμένος προσπερνώντας τον Νάο για να με πλησιάσει περισσότερο.

"Σε προκαλώ! Τι θα κάνεις εε;" Φώναξα διακόπτοντας τον.

"Ξέρεις Αναλίζ, πίστευα πως εμείς οι δύο θα τα πηγαίναμε πολύ καλά σαν ομάδα αλλά τελικά έκανα λάθος, θα προτιμούσα να έχω την Αλίσα στην θέση σου"

"Τότε είσαι η ντροπή των διαβόλων Κίρα και είσαι τυχερός που σε χρειάζομαι. Συμμαχία με έναν άγγελο αλήθεια; ακούγεται διασκεδαστικό τι λες Νάο, θέλεις να το δοκιμάσουμε;" είπα ειρωνικά και γέλασα με την έκφραση που πείρε το πρόσωπο του.

"Αρκετά Αναλίζ! Φέρε πίσω την Αλίσα!" Μου φώναξε ο Νάο και τον κοίταξα ξαφνιασμένη. Αυτός ο άγγελος είναι τόσο αξιολύπητος αν πιστεύει στα αλήθεια πως θα τον υπακούσω!

Ήταν όμως το τελευταίο πράγμα που άκουσα πριν νιώσω τα πόδια μου να λυγίζουν και δω τα πάντα να γυρίζουν γύρω μου, η Αλίσα επέστρεφε.

Dream 2:
"Αλίσα; Αλίσα ξύπνα γλυκιά μου" άκουσα την φωνή της μητέρας μου να λέει και ένιωσα ένα χέρι να χαϊδεύει τα μαλλιά μου.

Κράτησα κλειστά τα μάτια μου απολαμβάνοντας το χάδι της για λίγο πριν αρχίσω να νιώθω μια έντονη ζαλάδα που μου προκαλούσε πονοκέφαλο.

"Αναλίζ; πρόσεχε την Αλίσα και μην ξεχνάς πως ο Κίρα και ο Νάο θέλουν μόνο το καλό σας...άκουσε τι έχει να πει ο πατέρας σας, δεν φταίει αυτός" την άκουσα να μου ψιθυρίζει και η ζαλάδα που ένιωθα αποχωρούσε σταδιακά.

Αν δεν φταίει αυτός για ότι έγινε τότε ποιος φταίει; που είσαι μαμά;

°Mind_Explosion°
"She is my sister, hurt her and you'll die."

Our DecisionWhere stories live. Discover now