Day 62

30 2 38
                                    

Reality:
"Ο Νάο δεν απαντάει το τηλέφωνο του" είπε αγανακτισμένος ο Κίρα.

"Τι εννοείς δεν το απαντάει, ξανά δοκίμασε!" Του απάντησα κάπως απότομα χωρίς να το θέλω.

Εγώ και ο Κίρα ξεκινήσαμε νωρίς το πρωί για να βρούμε τον Νάο και την Αναλίζ αλλά δεν έχουμε καταφέρει να επικοινωνήσουμε μαζί τους ακόμα και αυτό με ανησυχεί πολύ.

Δεν μπορώ καν να σκέφτομαι πως μπορεί η Αναλίζ να έχει πάθει κάτι και εγώ να μην είμαι εκεί για να την βοηθήσω.

Οι δυνάμεις μου έχουν γίνει τόσο παράξενες από εχθές. Δεν μπορώ να τις ελέγξω και αυτό με τρομάζει αλλά ο Κίρα δεν έχει φύγει στιγμή από δίπλα μου.

Μπορώ να καταλάβω από τον τρόπο που κινείται το πόσο ταραγμένος είναι με την όλη κατάσταση, δεν ξέρει ούτε ο ίδιος πως μπορεί να με βοηθήσει να ελέγξω την δύναμη μου τώρα που είναι ανεξέλεγκτη.

Όσων αφορά το χθεσινό φιλί που είχα εγώ με τον Κίρα είναι σαν να μην συνέβη ποτέ...Δεν το έχουμε συζητήσει καθόλου και νομίζω πως είναι καλύτερα έτσι.

Η προτεραιότητα μας αυτή την στιγμή είναι να βρούμε την Αναλίζ και σε αυτό έπρεπε να συγκεντρωθούμε τουλάχιστον μέχρι να βεβαιωθούμε πως είναι όντως καλά.

Η διαδρομή που διασχίζαμε μου φαινόταν πολύ γνωστή....πηγαίναμε πίσω στο σπίτι με τα τριαντάφυλλα εκεί όπου τους πρωτογνώρισα.

Το αυτοκίνητο του Κίρα σταμάτησε δίπλα στο σπίτι και εγώ χωρίς να χάσω καθόλου χρόνο βγήκα από το αυτοκίνητο και έτρεξα προς την εξώπορτα.

Ο Κίρα δεν άργησε να εμφανιστή δίπλα μου και να μου κρατήσει το χέρι για να με ενθαρρύνει να ανοίξω την πόρτα και να δω αν η αδελφή μου και ο Νάο κρύβονταν εδώ.

Λίγο πριν την ανοίξω όμως και μόλις ακούμπησα το πόμολο της πόρτας σταμάτησα απότομα την κίνηση μου καθώς κάποιες εικόνες εμφανίζονταν μπροστά μου.

Ήταν κάποιες εικόνες από το παρελθόν που με έκαναν να πιστέψω πως κάτι κακό είχε συμβεί πριν φτάσουμε.

Κάτι κακό είχε συμβεί στον Νάο...

Dream 1:
Το πρώτο πράγμα που είδα με δυσκολία ήταν έναν άντρα να μπαίνει μέσα στο σπίτι. Δεν μπορούσα να καταλάβω ποιος ήταν όσο και αν προσπαθούσα.

Η εικόνα ήταν πολύ θολή όμως το κλειδί που είχα στο λαιμό μου και αυτό που αναγνώρισα πως άνηκε στην Αναλίζ έλαμπαν πιο ξεκάθαρα από το οτιδήποτε άλλο σε αυτό το σπίτι.

Κοίταξα προσεχτικά τον άγνωστο που έβλεπα μπροστά μου και αναγνώρισα αμέσώς πως το κλειδί που είχε στο λαιμό του ήταν του Άμπελ.

Ο Άμπελ ήρθε στο σπίτι με τα τριαντάφυλλα πριν από εμάς και πήρε την Αναλίζ!

Φυσικά ο Νάο όπως το περίμενα δεν τον άφησε να το κάνει όλο αυτό και προσπάθησε να τον σταματήσει από το να πάρει την Αναλίζ μακριά του.

Δεν ξέρω τι του έχει γίνει αλλά το μόνο που πρέπει να σκεφτώ αυτή την στιγμή είναι πως πρέπει να πάρω τον Κίρα από εδώ όσο πιο σύντομα γίνεται πριν καταλάβει ότι κάτι έχει συμβεί.

Το μόνο που θα έπρεπε να με νοιάζει είναι πως η Αναλίζ είναι ασφαλείς με τον αδελφό μας.

Δεν πρέπει να επιτρέψω στον Κίρα να ανακατευτεί σε αυτή την υπόθεση...δεν θέλω να πάθει κακό.

Έπρεπε να ξυπνήσω! Πριν προλάβει να καταλάβει πως ο Άμπελ βρήκε την Αναλίζ και ο Νάο δεν κατάφερε να τον σταματήσει.

Reality:
Πήρα μια κοφτή ανάσα και άνοιξα τα μάτια μου.

Το χέρι μου βρισκόταν ακόμη στο πόλο της πόρτας ενώ ο Κίρα με κοιτούσε με μια φανερή απορία.

Κατέβασα το χέρι μου και γύρισα προς το μέρος του προσπαθώντας να σκεφτώ μια δικαιολογία για να φύγουμε από εδώ.

"Κίρα δεν είναι εδώ, ο Νάο και η Αναλίζ πήγαν στην λίμνη..." είπα τελικά προσπαθώντας να κρύψω την αμηχανία μου. Δεν μου άρεσε που έπρεπε να του λέω ψέματα αλλά δεν είχα κάποια άλλη επιλογή.

"Είσαι σίγουρη;" με ρώτησε γεμάτος αμφιβολίες και πέρασε μια τούφα από τα μαλλιά μου πίσω από το αυτί μου κάνοντας με να κατεβάσω για λίγο το βλέμμα μου.

"Ναι είμαι σίγουρη τους είδα να φεύγουν...πρέπει να πάμε στην λίμνη εκεί θα είναι σίγουρα" του απάντησα κουνώντας θετικά το κεφάλι μου και τον άκουσα να ξεφυσάει ενώ κατευθύνθηκε προς το αυτοκίνητο αφήνοντας με πίσω του να τον ακολουθώ.

Ίσως αυτό που είπα να το μετανιώσω αργότερα αλλά προς το παρών δεν ήθελα σε καμία περίπτωση να πάθει κάτι ο Κίρα.

Ξέρω πως αν μάθει πως ο Άμπελ μπορεί να έκανε κακό στον αδελφό του τότε σίγουρα θα θέλει να τον εκδικηθεί.... και εγώ ήθελα απλά να είναι όλοι ασφαλείς.

Ήμουν αποφασισμένη να παλέψω για την οικογένεια μου όμως δεν ήθελα σε καμία περίπτωση να βλάψω τον Κίρα...δεν θα το άντεχα αν συνέβαινε αυτό.

Είμαι σίγουρη πως δεν θα του αρέσει καθόλου αν μάθει πως του λέω ψέματα αλλά εγώ κάνω ότι μπορώ έτσι όλοι μας να ήμαστε ευτυχισμένοι...

Η Αναλίζ...αν μάθει για τον Νάο τότε τι;

°Mind_Explosion°🌺
"The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run and to control that pressure."

Our DecisionWhere stories live. Discover now