Day 92

48 3 6
                                    

Reality:
Άνοιξα το βιβλίο και συνειδητοποίησα πως οι σκέψεις μου ήταν σωστές. Το βιβλίο που κρατούσα στα χέρια μου δεν ήταν απλά ένα βιβλίο αλλά ήταν ένα άλμπουμ με φωτογραφίες και πολλές σκόρπιες σημειώσεις.

Κοίταξα την πρώτη από αυτές όπου ήταν ο Κίρα και ο Νάο που κρατούσε ένα μωρό στα χέρια του.

Κοίταξα προσεχτικά την φωτογραφία και σκέφτηκα πως έπρεπε να προσπαθήσω τουλάχιστον να δω το παρελθόν της.

Έβγαλα την φωτογραφία από το άλμπουμ αλλά λίγο πριν καταφέρω και δημιουργήσω τις εικόνες από το παρελθόν της στο μυαλό μου η πόρτα που πριν από λίγο είχα κλειδώσει ξαφνικά άνοιξε.

Ο Κίρα και ο Νάο μπήκαν θυμωμένοι στο δωμάτιο και εγώ έκανα κάποια βήματα προς τα πίσω και προσπάθησα να κρύψω διακριτικά την φωτογραφία.

"Ούτε που να το σκέφτεσαι" μου είπε ο Νάο και γύρισα να τον κοιτάξω ξαφνιασμένη.

"Δεν είσαι η μόνη που έχεις δυνάμεις Αλίσα!" Συνέχισε να λέει με αυστηρό τόνο.

Με τον Νάο δεν είχα την ευκαιρία να μιλήσω όσο καιρό είμαι σε αυτό το σπίτι. Ίσως επειδή είναι ο φύλακας άγγελος μου να με βοηθήσει να ελέγξω την δύναμη μου.

"Θα βοηθήσουμε και εγώ αλλά και ο Κίρα" απάντησε στην απορία που είχα στο μυαλό μου. Πως το έκανε αυτό; μπορεί να διαβάσει τις σκέψεις μου;

"Μόνο το δικό σου μυαλό μπορώ να ακούσω, ακριβώς επειδή είσαι υπό την προστασία μου." Αυτό δεν ήταν καλό σημάδι θα έκανε την ζωή μου ακόμη πιο δύσκολη, θα ήξερε κάθε κίνηση μου πριν καν προλάβω να την κάνω. Ποια είναι όμως άραγε η δύναμη του Κίρα;

"Ο Κίρα μπορεί να διαβάσει το μυαλό της Αναλίζ" είπε και εγώ έμεινα σκεφτική να τον κοιτάω.

Σκεφτόμουν πως θα μπορούσε να μου φανεί χρήσιμη η δύναμη μου, με ποιο τρόπο θα μπορούσα να την χρησιμοποιήσω προς όφελος μου.

Ο Νάο με πλησίασε αμέσως μόλις κατάλαβε τι σκεφτόμουν ενώ ο Κίρα συνέχισε να στέκεται στην πόρτα με ένα αδιάφορο βλέμμα.

"Αλίσα εκτός από το παρελθόν κάποιον γεγονότων ή αντικειμένων μπορείς να δεις και το παρελθόν κάποιον ατόμων. Αυτό θα σου χρειαστεί σίγουρα όταν έρθει η ώρα της μάχης." Ίσως να έχει δίκιο, ίσως αν προσπαθούσα να δω το παρελθόν κάποιου άλλου να μπορέσω να χειριστώ σωστά την δύναμη μου.

"Δώσε μου το χέρι σου" είπε ξαφνικά ο Κίρα και εγώ τον πλησίασα κάνοντας ότι μου είπε χωρίς να διστάσω καθόλου. Έκλεισα τα μάτια μου και προσπάθησα να κοιτάξω όσο πιο βαθιά μπορούσα στο παρελθόν του μέχρι που σιγά σιγά ένιωσα το σώμα μου να μετακινείτε και εικόνες να ξεπετάγονται μπροστά μου.

Dream 1:
Αυτό που είδα στην πρώτη εικόνα που εμφανίστηκε μπροστά μου και ήταν πιο καθαρή από όλες τις υπόλοιπες ήταν τον Κίρα να συζητά με τον Σαχάρ.

Φυσικά όσο και να προσπαθούσα και πάλι δεν μπορούσα να ακούσω τίποτα  από όσα έλεγαν. Σκέφτηκα πως εφόσον μπορούσα να δω το παρελθόν κάποιου ίσως και να μπορούσα και να το αλλάξω, μια δοκιμή θα ήταν ότι έπρεπε για να βεβαιωθώ.

Έτσι αυτό που έκανα ήταν πως πλησίασα τον Σαχάρ που καθόταν στο γραφείο του και είχε μια πολύ έντονη συζήτηση με τον Κίρα αν κρίνω από τις εκφράσεις τους.

Άνοιξα το πρώτο συρτάρι του γραφείου του και το έκλεισα με δύναμη για να καταλάβω αν θα τους τραβούσε καθόλου την προσοχή αφού δεν μπορούσαν να με δουν.

Κανένας τους παρόλα αυτά δεν κατάλαβε τίποτα και δεν δημιουργήθηκε ο παραμικρός ήχος από την κίνηση μου όσες φορές και αν την επανέλαβα.

Έπρεπε με κάποιο τρόπο να τους αποσπάσω την προσοχή η τουλάχιστον να προσπαθήσω να βρω έναν τρόπο για να ακούσω τι έλεγαν.

Ο Σαχάρ σηκώθηκε από την καρέκλα του γραφείου του εκνευρισμένος και ο Κίρα άνοιξε την πόρτα και έφυγε χωρίς να πει τίποτα παραπάνω τελειώνοντας έτσι την διαφωνία που λογικά είχαν και δημιούργησε τόση ένταση μεταξύ τους.

Μετά από αυτό όλα άρχισαν σιγά σιγά να χάνονται από τα μάτια μου. Δεν έβλεπα τίποτα πια, λες και δεν υπήρχε τίποτα από όσα είδα εξαρχής, λες και όλα ήταν δημιούργημα της φαντασίας μου και δεν συνέβησαν ποτέ στο παρελθόν.

Έκλεισα τα μάτια μου σφικτά παίρνοντας βαθιές ανάσες και τα άνοιξα μόνο την στιγμή που ένιωσα το χέρι του Κίρα να ακουμπά μαλακά το δικό μου σαν να μου έδειχνε με τον δικό του τρόπο πως έπρεπε να ηρεμίσω και πως ήταν κοντά μου αν κάτι πήγαινε στραβά.

Όταν τα άνοιξα βεβαιώθηκα πως όντως είχα γυρίσει και πάλι πίσω στο δωμάτιο με τον Κίρα να κρατάει ακόμα το χέρι μου και τον Νάο τα βλέπει σκεφτικός τα ενωμένα μας χέρια.

Ο Κίρα τράβηξε το χέρι του απότομα από το δικό μου και γύρισε το βλέμμα του προς τον Νάο ενώ εγώ κατέβασα το χέρι μου μπερδεμένη. Ήθελα να κάνω τόσες πολλές ερωτήσεις για αυτό που είδα όμως δεν τόλμησα να πω ούτε λέξη αν και γνώριζα πως ο Νάο μπορούσε άνετα της ακούσει μέσα στις μπερδεμένες σκέψεις μου.

°Mind_Explosion°🌗
"The less you reveal, the more people can wonder"

Our DecisionWhere stories live. Discover now