Day 69

31 3 14
                                    

Reality:
"Λοιπόν; θα μου πείτε επιτέλους τι συμβαίνει;" τους ρώτησα και κάθισα σε έναν από τους καναπέδες.

Ήμαστε εδώ και αρκετή ώρα σε ένα άγνωστο για εμένα σπίτι και κανένας από τους δύο δεν πήρε την πρωτοβουλία να μου εξηγήσει παρόλο που μου το υποσχέθηκαν.

Ο Κίρα με κοίταξε σχεδόν απεγνωσμένος αλλά εγώ δεν είχα σκοπό να τα παρατήσω τόσο εύκολα, αν ήθελαν να τους πιστέψω τότε έπρεπε να με πείσουν χωρίς να μου πουν κανένα ψέμα.

Όταν ο Κίρα πρόσεξε πως ο Νάο ήταν απασχολημένος εδώ και ώρα με το να παρατηρεί την Αναλίζ που ήταν ξαπλωμένη οπότε αποφάσισε πως ο ίδιος ήταν αυτός που θα έπρεπε να μου εξηγήσει αφού ο Νάο δεν έδινε καμία σημασία σε αυτά που λέγαμε.

"Ωραία θα σου απαντήσω όποια απορία έχεις Αλίσα αλλά και εσύ πρέπει να αρχίσεις να συνεργάζεσαι επιτέλους μαζί μας, δεν μας μένει πολύ χρόνος και δεν ήμαστε εμείς οι εχθροί σας" μου είπε ο Κίρα και εγώ γύρισα το βλέμμα μου προς την Αναλίζ πριν του απαντήσω.

"Πόσος καιρός μας μένει;" τον ρώτησα κάπως απότομα. Αν ήθελα να σώσω την Αναλίζ έπρεπε να βιαστώ πριν της συμβεί κάτι χειρότερο.

Παρόλο που ο Κίρα αρχικά φαινόταν δισταχτικός στο να μου μιλήσει τώρα κατάλαβε πως ήμουν αποφασισμένη να κάνω τα πάντα για να σώσω την Αναλίζ.

"Λιγότερο από 70 μέρες"

"Ποιο ήταν το αρχικό σχέδιο;" ρώτησα αμέσως μετά σαν να τον περνούσα από ανάκριση με το ίδιο ύφος.

"Όπως σου έχω πει ήδη εσύ και η Αναλίζ είστε οι εκλεκτές. Το αρχικό σχέδιο λέει πως αυτή που θα έχει το αληθινό κλειδί για τις πύλες θα αποφασίσει ποια από της δύο σας θα ζήσει και στην συνέχεια θα πολεμήσει."

"Να πολεμήσει ποιον;" ρώτησα αν και ένιωθα πως ήξερα την απάντηση.

"Αν Αλίσα εσύ έχεις το αληθινό κλειδί και αποφασίσεις να ζήσεις με αποτέλεσμα τον θάνατο της Αναλίζ τότε θα πρέπει να πολεμήσεις μαζί με τον Νάο εναντίων μου."

"Άγγελος με άγγελο εναντίων διαβόλου" είπα ψιθυρίζοντας περισσότερο για να το συνειδητοποιήσω εγώ.

"Το ίδιο θα συμβεί και με το αν η Αναλίζ έχει το πραγματικό κλειδί με την διαφορά πως ίσως εσύ πεθάνεις αν το αποφασίσει η ίδια και εγώ θα πολεμήσω μαζί της τον Νάο" συνέχισε να λέει μπερδεύοντας με ακόμη περισσότερο.

Όλα αυτά που μου λέει μου ακούγονται παρανοϊκά πως θα μπορούσα να διαλέξω εγώ αν έχω το πραγματικό κλειδί για το ποιος θα ζήσει;

Εύχομαι να μπορούσα να έχω την μαμά εδώ για να μου πει τι πρέπει να κάνω. Αν η Αναλίζ έχει το κλειδί που ανοίγει τις πύλες τι θα διάλεγε;

"Αν δεν γίνουν όλα όπως το αρχικό σχέδιο σας τότε τι θα συμβεί;" τον ρώτησα προσπαθώντας να μην του δείξω το πόσο μπερδεμένη ένιωθα.

"Τότε ο κόσμος θα καταστραφεί, οι άνθρωποι θα κινδυνέψουν και οι άγγελοι με τους δαίμονες θα αρχίσουν τον πόλεμο."

"Μάλιστα...ας πούμε πως πιστεύω όσα λες, τότε γιατί ο Άμπελ θεωρεί πως υπάρχει άλλη λύσει για να ζήσουμε όλοι μας;" τον ειρωνεύτηκα παρόλο που το βλέμμα του ήταν πολύ σοβαρό για κάτι τέτοιο.

"Θες να μάθεις ποιος είναι ο σκοπός του; το μόνο που θέλει αυτός είναι να καταστρέψει τον κόσμο και να φτιάξει την χαρούμενη οικογένεια που πάντα ήθελε! Κάτι τέτοιο όμως Αλίσα δεν μπορεί να γίνει και εσείς οι δύο πρέπει να το καταλάβετε, αυτές οι πλάκες..." την πρόταση του διέκοψε η Αναλίζ η οποία έκανε ένα παράξενο θόρυβο που μάλλον δήλωνε πόνο.

Έτρεξα αμέσως προς το μέρος της αφήνοντας τον Κίρα πίσω μου και της έσφιξα το χέρι ανήσυχη.

Αν δεν μπορούσα να την έχω τουλάχιστον μαζί μου, δίπλα στο πλευρό μου να με προστατεύει και να με στηρίξει όπως πάντα έκανε ήθελα τουλάχιστον να ξέρει πως ήμουν κοντά της και δεν είχα σκοπό να την αφήσω.

"Όλα είναι εντάξει Αναλίζ, θα σε βρούμε" της ψιθύρισα για να την καθησυχάσω και ένιωσα το χέρι της να σφίγγει το δικό μου για λίγο.

Ήξερε πως είμαι κοντά της και θα έκανα ότι μπορούσα για να την φέρω πίσω σε εμάς, αλλά μέχρι τότε πρέπει να είμαι εγώ αυτή που θα πάρει τις αποφάσεις και για τις δύο μας χωρίς να την απογοητεύσω.

Το γεγονός πως κατάφερα να μάθω έστω και λίγα πράγματα από τον Κίρα για το σχέδιο που είχαν ετοιμάσει θα με βοηθούσε να δω τα πράγματα πιο καθαρά για να πάρω τις κατάλληλες αποφάσεις.

Ο Άμπελ θέλει να ήμαστε και πάλι μια οικογένεια και η Αναλίζ τον ακολουθά σε αυτό του το σχέδιο, αν ήθελα να μάθω πια είναι η πιο σωστή επιλογή που θα μπορούσα να κάνω για το καλό όλων μας τότε έπρεπε να ακούσω και την άποψη της άλλης πλευράς.

Έπρεπε να μιλήσω με την Αναλίζ και τον Άμπελ, ίσως η μαμά να έκανε λάθος και στην τελική ο αδελφός μας να έχει δίκιο.

Ίσως το σχέδιο του Άμπελ να μας κάνει ευτυχισμένους χωρίς καμία απώλεια, χωρίς κανένα θάνατο....ίσως...

°Mind_Explosion°🌅
"Don't let your emotions make your decisions."

Our DecisionWhere stories live. Discover now