18. en dyr cigaret & nøgent hop

628 39 26
                                    

Tak til xOphelialilljax for billedet!!!
"Har I set Tyler i dag?" Spørger jeg, da jeg sætter mig på den bænk, som Chris, Nash og Phoenix sidder på.  De ser alle på mig og ryster på hovedet. "Tror I, at han faldt over noget toiletpapir i morges og slog sit hoved, og da han gik ind på hospitalet, grinte de alle af ham, fordi han havde toiletpapir under skoen?" Spørger jeg. Ingen når at svare mig, fordi jeg ser utilfredst på Chris' cigaret. "Siden hvornår fremkalder du kræft i din krop?" Jeg tager cigaretten fra ham og kaster den ned i græsset. Chris ser på mig med store øjne og samler den hurtigt op igen.

"Det her er en meget dyr cigaret, Jomfru Maria," han ryger videre, som om den der meget dyre cigaret ikke lige har hængt ud med utallige biller i græsset.

"Okay, lad mig omformulere mit spørgsmål. Siden hvornår fremkalder du kræft og hjerneskader i din krop?" Nash fnyser, men han har meget travlt med at stirre ned i sin telefon.

"Fordi jeg er anspændt og i dårligt humør. Jeg går forresten før tid, så hvis du kan ryste lidt med røven foran dommerne, ville det være dejligt," han sender mig et bredt smil.

"Hvorfor går du før tid?"

"Jeg skal til mit årlige hesteløb," han klapper mig på knæet.

"Okaaaay," mumler jeg og vender min opmærksomhed imod Nash og Phoenix. "Er I to fight club fyre venner igen?" Spørger jeg.

"Vi var aldrig uvenner," fnyser Phoenix. Nash rækker fuck til ham, hvilket fortæller en anden historie. "Nash og jeg er nemlig perleveninder. Vi brugte hele natten på at sy pink nederdele til hinanden, som vi skal have på, næste gang vi har pudekamp," fortæller Phoenix.

"Nårh," nikker jeg, "det er også min favoritting at lave med mine venner."

"Vi har det fint," siger Nash, der tydeligt kæmper for at kontrollere sin stemme og forholde sig roligt, og slukker sin telefon. "Bare en dårlig uge og jeg lod det gå ud over Phoenix. Beklager," mumler han.

"Intet problem," svarer Phoenix med et afslappet smil.

"I det mindste har vi alle en lorteuge sammen. Min far overvejer at sætte tremmer for mine vinduer, Nash har fået et mentalt sammenbrud over at snakke eller noget, Chris vil gerne have prostatakræft og Phoenix... Uhm, Phee kom med noget, som har gjort din uge dårlig," beder jeg. Han trækker på skuldrene.

"Min uge er god."

"Please," jeg laver hvalpeøjne. Han ser tænkende op i himlen, før han ser på mig igen.

"Min yoghurt var udløbet, da jeg ville spise den i morges."

"Bingo," udbryder jeg og peger på ham, "vi har alle en lorteuge." Chris ryster på hovedet ad mig, men han smiler, så det er altid noget. Han bliver dog også ved med at tjekke sin telefon, som om han venter på et eller andet.

"Vi bliver nødt til at finde en ny bil, forresten. Nogen kan have set os i går eller noget," siger Nash til Phoenix, som nikker.

"Senere."

"Har I tænkt jer at stjæle den?" Spørger jeg nysgerrigt. De giver mig begge to et underligt blik.

"Nej, vi har tænkt os at bestille den fra tandfeen," svarer Phoenix. Jeg skubber til hans skulder og ser på Nash.

"Hvordan bliver I ikke opdaget? Politiet kan vel spore nummerpladen."

"Vi skifter nummerpladen ud, maler bilen og skifte hjulene," svarer Nash kortfattet.

"Kan I please stjæle en cabriolet? Jeg vil gerne køre med håret i vinden, så jeg ligner Sharpay eller noget, og så får jeg nok en flue eller to i munden, men det er lige meget, så længe jeg kan få vind i fjæset," jeg fletter mine fingre sammen og ser bedende på Nash.

FearlessWhere stories live. Discover now