Tak til xOphelialilljax for billedet!!!
Kan I huske dengang, jeg sagde, at jeg ikke var en stor fan af højder? Jaer... Det huskede dommerne. Jeg ser ud over den store klippe og tager en dyb indånding. Jeg skal hoppe ud fra en kæmpe klippe, som der i byen er forbud mod at hoppe ud fra, da en dreng engang ramte klipperne i stedet for vandet. Det var forfærdeligt, og han overlevede ikke, så selvfølgelig er det her min sidste udfordring. Ens sidste udfordring er altid så personlig som muligt. De vil prøve at regne ens frygt ud og spørge omkring, indtil de finder noget, som du kan finde på at bakke ud fra. En af finalisterne skulle hente en golfbold i en å, som er kendt for at have alligatorer i byen. De har fået dem fjernet, men af en eller anden grund kommer der altid flere til. Hun bakkede ud, så nu er vi kun tre tilbage. Jeg tror ikke, at de har kunnet finde ud af hvad Phoenix frygter, fordi selv jeg har ikke en ide. Han skulle spraymale en politibil foran stationen, hvilket var ekstra nederen, når han jo ikke kunne flygte, hvis han blev opdaget. Til hans held opdagede ingen ham før vi næsten var henne ved flugtbilen og kunne flygte med Nash bag rattet. Han har jo også altid hoodies på, så han kunne dække sig med hætten, og politiet aner ikke, hvem det var. Den tredje finalist, som jeg ikke aner hvem er, skulle vist begå tyveri eller sådan noget og blev taget i det, så han sidder på politistationen lige nu. Det er kun Phoenix og jeg, der er tilbage, og jeg mangler at klare min udfordring. Hvis jeg gør det, får Phee og jeg en ny hver, for at vi kan finde en vinder. Jeg ser ned i vandet igen. Det blæser ikke rigtig i dag, så vandet er roligt, men mit hjerte banker alt for hurtigt, og jeg tror, at jeg skal dø. Mine håndflader er svedige, og jeg tror, at min krop ryster."Bliver det i dag?" Råber Tyler. Jeg rækker fuck og ser ned igen. Det er bare at hoppe. "Du kan også bakke ud, hvis det er nødvendigt. Det er okay at være bange," fortsætter han med at råbe. Jeg hader ham så meget. "Lad os tælle ned!" Lad os ikke. "Tre," han får alle tilskuerne til at tælle med ham, "to!" Fuck it, yolo. Jeg har prøvet værre. Jeg hopper, før jeg hører dem råbe "en". Det går så hurtigt, at jeg knap nok når at nyde at kunne flyve. Jeg lander hårdt i vandet, imens jeg holder mig for næsen. Jeg landede heldigvis ikke på nogle klipper eller på maven. Jeg landet med benene først, og mine fødder svier, men jeg svømmer op til overfladen og løfter begejstret hænderne op i luften og udbryder en høj sejrslyd. Jeg tørrer mine øjne og ser op på klippen, hvor alle står og hujer og klapper. Fuck dig Tyler. Jeg er ikke bange for en fucking skid. Du må finde på noget bedre for at få mig ned med nakken. Jeg begynder at svømme hen mod de lavere klipper, så jeg kan kravle op. Jeg har en ubeskrivelig følelser af bare at være i live i min krop.
Phoenix smiler til mig, da jeg kommer op på land. Nash giver mig en thumbs up. Jeg smiler bredt til dem begge. Jeg hører på alle folks energiske kommentarer omkring mit spring og om, hvor sej jeg er. Jeg takker, men jeg kan kun se på Phoenix, der retter på mit våde hår og smiler sit cute smil.
"Der er noget, som jeg har undret mig over," fortæller jeg ham. Han gisper falsk overrasket.
"Nej," han tørrer sukkende nogle ikkeeksisterende tårer væk. "Hvordan føles det?"
"Ha ha," jeg skubber blidt til hans skulder. "Det er bare gået op for mig, at du aldrig har fortalt mig, hvorfor du overhovedet er med i Fearless," vi går lidt væk fra flokken af mennesker, imens dommerne er ved at diskutere de nye udfordringer.
"Fordi jeg havde lyst og kedede mig. Jeg kunne ikke være ligeglad med magten," han stiller sin ene krykke mellem sine ben og klemmer om den, så den ikke lander på jorden.
"Virkelig?" Jeg ser op på ham, og han nikker selvsikkert med et smil. Huh, det er vel Phoenix, så den forklaring giver mening, og han har nok magt i bare at være ham selv, så det kan jeg heller ikke se ham mangle. Jeg vrider mit hår. Phoenix er stille lidt, før han snakker igen.
YOU ARE READING
Fearless
Teen FictionCallie Summers er ikke kun en rig populær pige med borgmesteren som far. Hun er tredobbelt vinder af Fearless. Et spil spillet af Greenvow's teenagere hver sommer. I år er hendes sidste sommer i spillet, og hun er klar på at vinde, da en ny spiller...