"Phoenix?" Råber jeg. Jeg spurter ned mellem boderne og trækker vejret alt for hurtigt. "Phoenix fucking Cruz!" Nærmest skriger jeg. Jeg løber ned mod bænken, hvor vi sad før, men der kan jeg ikke finde ham. Hvor er han blevet af? Jeg panikker, og jeg har brug for ham for at få Logan tilbage. Shit shit shit. Det er ikke fair. Logan er på vej ud af det her miljø, og så er det ham, som det går ud over. Og Chris er ikke engang i byen eller tæt på. Han er i en helt anden stat? Hvad fuck laver han? Lorte pis. Hvorfor ved de overhovedet, hvor han er? Jeg tager fat i en eller anden brunhårets skulder og vender ham rundt, men det er ikke Phoenix. Fyren ser forvirret på mig, men jeg ignorerer det og løber videre blandt en masse mennesker. De er alle slørrede. "Nash?" Råber jeg. Folk kigger vist underligt på mig, men dem ignorerer jeg også, imens jeg sætter farten endnu mere op. Hvis det altså er muligt. Jeg finder min telefon frem, imens jeg løber, og finder Phoenix' nummer. Mine hænder ryster. Jeg trykker ring, men så støder jeg ind i en person og lander på min røv. Jeg ser op på Austin, som ser ned på mig med et skævt smil. Det er ikke nogen overraskelse, at der står to piger på hver sin side af ham. Som jeg har påpeget før, så er han sexafhængig. Jeg har lyst til at skræmme de to piger væk, men det har jeg ikke tid til.
"Hej Callie, lang tid siden," hilser han. Jeg ser på min telefon, som ligger i græsset og ringer med en nu helt smadret skærm. "Leder du efter nogen?" Han giver mig et elevatorblik.
"Fuck af," snerrer jeg og rejser mig op med min smadrede telefon. Jeg går forbi ham og videre. Til mit held stopper han mig ikke. Phoenix tager ikke telefonen. Mener han det her? Er han sygt pigefornærmet, fordi jeg bad ham skride, så jeg kunne sparke Joel? Fordi så må han altså komme videre i livet. Det her handler om liv og død. Eller noget i den retning. Hvad gør jeg? Jeg standser midt i det hele. Skrigende børn går rundt om mig, og jeg har svært ved at fokusere. Mit hoved dunker. Men jeg tager en dyb indånding og lukker øjnene. Tænker mig om. Hvor kan jeg helt sikkert finde Nash? Enten er han og Phoenix sammen, eller de er splittet op. Mulighed nummer to er mest sandsynlig, fordi Phoenix sikkert laver et eller andet banderelateret, imens Nash nok ikke kan tænke på andet end biler. Jeg spærrer øjnene op. Jeg ved, hvor jeg måske kan finde ham. Bilspillene. Jeg spurter med det samme imod teltet, hvor der er bilspil. Jeg går derind, og der er ret proppet, men jeg går hen til den maskine, som har flest tilskuere, og til mit held ser jeg Nash. Jeg lægger min hånd på hans skulder. Folk brokker sig over, at jeg forstyrrer ham, da han ser på mig og kører galt. Han ser dog ikke sur ud, som mange drenge gør, når man er grunden til, at de dør i et spil. Han giver slip på konsollen med det samme, tager fat i min hånd og hiver mig med ud. Da vi endelig er lidt væk fra menneskeflokken, og jeg kan trække vejret ordenligt, tager han den smadrede telefon fra mig. Jeg ser ned på min hånd, som bløder. Jeg må have fået glas fra skærmen i hånden. Dammit.
"Hvor er Candyfloss?" Spørger han undrende. Jeg ser forvirret på ham. Candyfloss? Oh shit, Candyfloss! Nej nej nej, jeg må have mistet ham på vejen. "Hvad er der galt?" Han tager fat om min hånd og ser på alt blodet, men jeg hiver den til mig og peger ind mod flokken ad mennesker.
"Vi bliver nødt til at finde Phoenix," fortæller jeg ham forpustet, siden jeg lige har løbet unormalt meget.
"Fortæl mig hvad der er galt først," hans stemme er lav, og han siger hvert ord omhyggeligt, som om han ikke tror, at jeg ellers vil kunne høre dem ordenligt. Det kan der måske være noget om. Mit hjerte banker så hurtigt, at jeg ikke rigtig kan høre andet end nogle tunge og hurtige dunk i mine ører.
"Redskulls har Logan." Jeg ser langsomt hans bekymrede ansigtsudtryk forvandle sig. Det føles som om, at jeg ser det i slowmotion. Hans før afslappede krop bliver anspændt. Hans øjenbryn trækker sig sammen i vrede, og hans læber bliver en lige streg. Han knytter næverne og stirrer direkte ind i mine øjne. "Han er ikke sammen med Chris. Chris er i en helt anden stat. Han har forladt North Carolina, og jeg aner ikke, hvor fuck han er, men de har Logan, og de sagde--"
YOU ARE READING
Fearless
Teen FictionCallie Summers er ikke kun en rig populær pige med borgmesteren som far. Hun er tredobbelt vinder af Fearless. Et spil spillet af Greenvow's teenagere hver sommer. I år er hendes sidste sommer i spillet, og hun er klar på at vinde, da en ny spiller...