Tak til xOphelialilljax for billedet!!!
"Jeg plejede at elske karnevallet," fortæller jeg Phoenix, "men jeg kan ikke lide, hvor vi er er på vej hen," jeg ser på sedlen i min hånd. Fuck. Fearless er snart ovre. Det er udfordringerne et tydeligt bevis på. De bliver mere og mere sindssyge. Min hånd har det fint. Da jeg fik glasskårene fra min telefon ind i den, så det slemmer ud, end det egentlig var. Jeg har også fået en ny telefon. Det var praktiskt talt nemmere end at skulle fixe skærmen."Jeg glæder mig," smiler Phoenix, "jeg håber, at der kommer en vind, som blæser din nederdel op." Jeg slår til hans skulder med et grin, og han smiler tilbage. Det er to dage siden, at alt det sindssyge skete. Så vidt jeg ved, er Chris tilbage, men han kom tilbage i går og tog hurtigt over til Logan, så jeg har ikke set ham endnu. I fem dage. Jeg savner ham og hans rodede hjerne. Jeg tror, at Phoenix og Nash har fået styr på alt det andet. Det med indbruddet. Jeg har i hvert fald heller ikke rigtig set dem. Ikke før Fearless i dag. De vil ikke fortælle mig, hvad der blev stjålet, men det er fint nok. Jeg finder nok ud af det alligevel. Der er en ting, som jeg ikke har savnet. Tylers selvglade ansigt, når han giver mig en udfordring, som han har siddet og fundet på om natten, imens han onanerer til tanken om at se mig udføre den. Jeg sender ham et surt blik og ser på karnevalspladsen. Her er ingen mennesker, da klokken er 04:30 om natten. Karnevallet lukkede for halvanden time siden. Folk har dog på en eller anden måde fået tændt lyset, så vi ikke er omringet af mørke. Der er en del ude og lave deres egne udfordringer, men der er også tilskuere med.
"Tør det skæve smil af dit ansigt, Phee, eller jeg sørger for, at en fugl med herpes gør det for dig," jeg prikker truende til hans skulder. Han smiler og klapper mig på hovedet. "Hey, så jeg har undret mig over noget," jeg ser op på ham med mine hvalpeøjne. Han nikker.
"Føltes det så revolutionerende, som de siger?"
"Ha ha, vandt du årets pris for bedste humor i år?"
"Både det og lækreste ansigt."
"Hvem stemte om det? Muldvarper?"
"Årgh Summers, du ved jeg drømmer om at bevæge mig i dine kanaler--"
"Ad," udbryder jeg og slår min hånd hen over hans mund. Han slikker den, så jeg trækker den hurtigt til mig og tørrer den af i hans hoodie. "Ubehøvlet," jeg skubber min skulder ind i hans. Han smiler bredt.
"Hvad står I to og flirter om?" Der bliver lagt en arm om mine skuldre, og jeg ser på Chris, der har mast sig ind mellem os.
"Chris," hviner jeg i glæde og krammer ham. Han gengælder grinende mit kram. Jeg klemmer ham hårdt, indtil han laver en beklagende lyd i smerte. Så giver jeg slip på ham og trækker mig tilbage. Jeg ser på hans nuttede ansigt, som jeg har savnet alt for meget. Han ser okay ud. Lidt træt, men okay.
"Bare ikke rør min ryg," siger han med en grimasse. Jeg løfter et øjenbryn af ham. Åh jeg ved godt, hvorfor ingen har hørt fra ham og Logan siden han kom hjem. Hans kinder bliver røde, hvilket får mig til at griner højt.
"Aww, hvor er du cute," hviner jeg og niver hans kinder. Han slår mine hænder væk fra sig og vender sig mod Phoenix. Åh, de to har heller ikke snakket med hinanden.
"Hej Phee, er du vokset siden sidst?" Siger han akavet. Phoenix er nok fem centimeter højere end Chris, og det tror jeg, at han nyder ekstra meget lige nu. Han ser ned på Chris, og han ser ikke glad ud. "Okay okay, jeg er klar over, at du ikke er glad for mig lige nu. Jeg forstår dog ikke hvorfor, da jeg er uimodståelig at se på," han smiler et nuttet smil til Phoenix, som totalt ignorerer det.
YOU ARE READING
Fearless
Teen FictionCallie Summers er ikke kun en rig populær pige med borgmesteren som far. Hun er tredobbelt vinder af Fearless. Et spil spillet af Greenvow's teenagere hver sommer. I år er hendes sidste sommer i spillet, og hun er klar på at vinde, da en ny spiller...