Poranek
Pov.julkaMiele spędzony wieczór z Kacprem na oglądanie filmu to super sprawa, musimy jeszcze takie coś powtórzyć. Ogólnie jest 7 a na 8 mam lekcje nie zdążę morze Kacper po mnie podjedzie i zabierze do szkoły. Tak to dobry pomysł.
Wiadomość Julki do Kacpra.
Hej Kacper mam pytanie czy jesteś w domu czy w szkole bo ja się obudziłam o 7 i nie zdążę do szkoły, jakbyś był w domu zabrał byś mnie że sobą, proszę.
Hejka jestem jeszcze w domu, za chwilę wychodzę z domu i jasne za 10 minut będę u ciebie pod domem więc bądź gotowa.
Dziękuję ratujesz mi życie, jak coś to chodź do domu poczekasz bo nie wiem czy się wyszukuje.
Ok to za chwilę będę.
Czekam
Koniec rozmowy.
Pov.kacper
Ah ta julka zaspała ale zabiorę ją przecież nie zostawię jej tak, do szkoły trzeba, nie no żartuje, ale jak prosi to nie odmówie.
Pod domem Julki.
Płukanie w drzwi.
J- o hejka już jesteś ja jeszcze się ubiorę i morzemy wychodzić.
K- hej to ja poczekam w salonie.
J- dobrze i jeszcze zjem coś dopiero pojedziemy.
K- dobrze.
J- A Ty nie jesteś głodny?
K- nie bo już jadłem w domu.
J- aha rozumiem.Pov.kacper
Jak julka jeszcze musi zjeść to ja morze jej coś zrobię do jedzenia, morze kanapki i do tego herbatkę.
J- ooo a co to za jedzenie na stole.
K- jak ładnie dzisiaj wyglądasz, a zrobiłem ci śniadanie bo takto byśmy się spóźnili do szkoły.
J- dziękuję.Po zjedzeniu śniadania.
K- dobra jak zjedzone to chodźmy.
J- tak jest panie kapitanie
K- ha ha
J- ha ha ha(Dobra teraz zrobię takie coś jak bardzo długi skip Time).
Skip Time 4 miesiące.
Gadałam z rodzicami i stwierdziliśmy żebym miała nowe mieszkanie ale ja sama, i teraz jakoś tak wyszło że będę bliżej szkoły i mieszkania Kacpra, bardzo się cieszę.
Pov. Julka
Dobra to dzisiaj się przeprowadzam do mojego własnego mieszkania. Zadzwonię do Kacpra żeby mi pomógł.
J- hej Kacpra pomożesz mi w przeprowadzce.
K- jasne za chwilę będę.
J- czekam .Pov. Julka
Bardzo się cieszę że kacper mi pomoże morze od razu dzisiaj zaprosze Kacpra do nowego mieszkania i obejrzymy film, powiem wam że Kacprem powoli mi się podoba,ale ja wiem że ja mu nie on pewnie uważa że jestem za młoda, i poprostu jesteśmy przyjaciółmi, może podczas filmu zrobię coś żeby sprawdzić czy Kacper coś do mnie czuje.
Zrobię tak że potkne się o dywan i upadne na niego, chce zobaczyć jego reakcje.Koniec Jutro nowy rozdział.
CZYTASZ
Szkolna miłość
Teen FictionJulia Kostera, wprowadza się z rodzicami do Warszawy, po prawie roku stwierdza że w wieku 17 lat chce zamieszkać sama, postanawia wziąść ze sobą swoją przyjaciółkę z Wrocławia Idalie......