'Waarom doe je zo tegen mij? Wat heb ik misdaan?' Vraagt Laila boos. 'Ik ben gewoon klaar met je! Zoek iemand anders!' Roep ik terug. 'Je liegt. Je bent niet serieus.' Zegt ze met een trilling in haar stem. Ik zucht diep. 'Jij en ik gaat het gewoon niet meer worden.' Zeg ik. 'Gedraag je nou niet als zo'n enorme klootzak!' Zegt ze en slaat me hard op mijn borstkas. Ik zeg niets en kijk haar aan. 'Zeg dan iets! Je hield van me en nu opeens niet meer?' Zegt ze met tranen over haar wangen. 'Het spijt me.' Zeg ik zacht en bedwing mijn tranen. 'Het spijt je? Hou toch op man.' Zegt ze en werpt zich huilend in mijn armen. Ik kijk haar enkel aan. 'Ik snap wat er allemaal gebeurd is, maar sluit me niet buiten. Ik weet dat je nog van me houdt. En ik van jou. Waarom doe je zo?' Vraagt ze dan zacht. Ik ben stil. 'Was alles een leugen?' Vraagt ze. 'Nee tuurlijk niet.' Zeg ik zacht. 'Dus? Waarom lieg je nu dan tegen me? Omdat je pijn hebt? Omdat je verdriet hebt? Ik dacht dat je sterker dan dit was. Dat we over alles konden praten.' Zegt ze snikkend. 'Wat wil je dat ik doe? Wat moet ik doen als het enige waaraan ik denk mijn moeders dood is?' Vraag ik. 'Ik weet het ook niet, maar we zijn samen toch? We lossen het samen op.' Snikt ze. 'Je hebt gelijk. Het spijt me.' Zeg ik en veeg haar tranen weg. 'Meen je het of zeg je omdat ik huil?' Vraagt ze sneu. 'Ik hou van je. Ik weet gewoon niet wat ik aan het verdriet moet doen.' Zeg ik en leg mijn hand op haar wang. 'We komen er samen wel uit.' Zegt ze en zoent me.
'Niet alles daarvan was 100% halal, maar ik ben meer dan tevreden.' Zeg ik met een glimlach. 'Je hebt alleen mijn kont aangeraakt. Niet overdrijven.' Lacht Laila. 'De meest fantastische billen ooit.' Zeg ik en ga met mijn vingers door haar haren. 'Rare.' Lacht ze en streelt mijn wang. Ze drukt een kusje op mijn wang en gaat recht zitten. 'Het is beter zo.' Zegt ze dan. 'Wat?' Vraag ik haar en kijk haar goed aan. 'De dood van je moeder. Ze leed veel pijn.' Zegt ze zacht. Ik leg mijn hoofd op haar knie en zucht diep. 'Het is beter zo. Ze is op een goede plek.' Zegt ze.
'Waar ga je heen?' Vraagt Laila me als ik weer in de woonkamer ben. 'Ga uurtje hardlopen. Dat is goed toch? Maakt me hoofd leeg.' Zeg ik. 'Ja dat is prima.' Zegt ze. Ik plof naast haar neer en pak haar hand. 'We praten later wel over het huwelijk en shit. Je weet sowieso al dat ik je wil trouwen.' Zeg ik. 'Ik weet.' Zegt ze. 'Ik moet alleen even nadenken goed? Niet over ons, maar over het juiste moment.' Zeg ik. 'Snap ik. Anders voelt het alsof je de dood van je moeder viert. Het is oke.' Zegt ze. 'Jij mevrouw bent zeer intelligent.' Zeg ik en druk een kusje op haar lippen. 'Neem je Brownie mee? Hij moet toch uitgelaten worden en hij houdt van rennen.' Stelt ze voor. 'Ja cool, kijken of hij me kan bijhouden.' Zeg ik. 'Andersom bedoel je.' Lacht Laila. 'Altijd alles op alles zetten om me uit te dagen. Jij bent dus echt de vrouw van me dromen he.' Zeg ik zwoel en kus haar weer. Ze duwt me langzaam weg. 'Ga nou maar dikzak.' 'Ik ga al, ik ga al. Probeer niks te stelen. Ik weet hoe jullie buitenlanders zijn.' Zeg ik met een Nederlands accent. Ze moet ervan lachen. Ik druk een kusje op haar lippen en kijk haar enkele tellen aan. 'Have fun.' Zegt ze nog voor ik wegga met Brownie.
'Goed gedaan maatje. Ga maar lekker drinken.' Zeg ik tegen Brownie als we beide uitgeput thuiskomen. Eenmaal binnen ruikt het heerlijk. 'Wat heb je gemaakt?' Vraag ik en kijk over Laila's schouder heen, wat easy is aangezien ze klein is. 'Gewoon iets snels.' Zegt ze bescheiden. Ik doe mijn armen om haar heen en druk een kusje op haar schouder. 'Jij moet nodig douchen stinkerd.' Lacht ze. 'Tja niet alleen omdat ik stink ofwel.' Lach ik. 'Nee ik ben wel blind, maar zoiets merk ik wel.' Lacht ze.
Ik heb dus een boner. Don't judge me. Ik verlang gewoon extreem naar Laila. We zijn nu al best een tijd samen en ik heb me goed ingehouden, maar de dick wilt wat de dick wilt.
'Kifesh zoiets merk je wel?' Lach ik. 'Je handen zitten hele tijd aan me hoe bedoel je?' Lacht ze. 'Dat komt omdat ik je zie en als je mij zou zien zou je hetzelfde doen.' Zeg ik zwoel. 'Shut up grapjas.' Zegt ze. 'Hoe bedoel je shut up? Kijken kan niet, maar voelen wel. Alleen even voelen.' Zeg ik en pak haar handen. Lachend duwt me ze weg. 'Een beetje?' Vraag ik zielig. 'Nope. Als je me wilt call my dad.' Zegt ze uitdagend. Ik streel met mijn hand haar wang. 'Geduld mijn blinde wifey. Het duurt niet lang meer tot ik zorg dat je stoere praatjes weg zijn.' Zeg ik en druk kusjes in haar nek. 'Kifesh stoere praatjes? Grapjas.' Lacht ze. Ik zeg niets en laat mijn hand naar haar kont glijden. 'Ik heb je al gezegd dat je dat pas krijgt als je me helemaal hebt.' Zegt ze. 'Ik doe niks. Geen stress.' Zeg ik en knijp in haar bil. 'Mohiem ga douchen. Doe wat aan je ding.' Zegt ze en duwt me weg. 'You know u love it.' Lach ik en loop weg. 'U know I don't.' Daagt ze me uit. 'Laat me douchen en dan bel ik je vader. Ik wil je te graag.' Zeg ik. 'Shut up loser.' Lacht ze. Lachend loop ik naar haar toe en druk een kus op haar lippen. 'Nog even oke? Mohiem imma beat my meat. Zo terug.' Zeg ik en loop weg. 'Gatver Zohair!' Roept Laila nog. Lachend loop ik naar boven.
JE LEEST
A weird love story
RomanceElk stel heeft zo z'n problemen. Dat is normaal. Maar wat doe je als de een niet kan zien? Het leven wordt veel ingewikkelder dan het al was.