21.0

293 28 9
                                    

'Kifesh niet zo doen? Binnenkort gaan we trouwen ik mag alles bij je doen.' Zegt Laila en knijpt weer in mijn bil terwijl slingers aan het ophangen ben. 

Martijn is vandaag jarig. Hij wordt 9 en ik heb geregeld dat hij en de rest van het gezin zijn gaan brunchen in een restaurant. Laila en ik versieren de boel hier en komen dan ook daarheen. Martijns verjaardagen zijn het lauwst. Voor zowel hem als mij. We hebben nou eenmaal dezelfde interesses, dus ik heb wat dingen geregeld. 

Fronsend kijk ik haar aan. 'Ga ballonen opblazen ofzo rare chick.' Zeg ik. 'Okidoki.' Zegt ze, knijpt weer in mijn bil en loopt weg. Ik rol met mijn ogen en hang alles goed op. 

Als alles helemaal versierd is vertrekken we naar het restaurant. Tijdens de brunch is het gezellig. Ik heb voor een Turks restaurant gekozen. Dit omdat Turks eten gewoon weg lekker is en ze hebben hier zo'n goeie vibe. 

Op een of andere manier is de ober nogal aangetrokken tot Nancy. Hij schenkt de thee in en vraagt om haar hulp. Jan is te druk bezig met eten. Het is best grappig om te zien. Jan blij door het eten. Nancy blij omdat iemand haar opgemerkt heeft. Weird flex but oke. 

Na de brunch vertrekken we naar huis en daar aangekomen treft Martijn al zijn  vrienden aan. Ik heb wat dingen geregeld zoals ik zei. Er staat een mega waterglijbaan en springkussen in de tuin. 

'Mag ik ook?' Zeg ik en kijk zielig naar Laila. 'Waarom weet ik gewoon dat je die stomme zielige blik op je kop hebt?' Lacht ze en pakt mijn hand. 'Omdat je van me houdt en me kent. Mag ik?' Vraag ik en druk een kusje op haar hand. 'Wil je serieus op die shit met 9 jarige?' Vraagt ze lachend. 'Heel graag.' Zeg ik lachend. 'Ik ben verloofd met een kleuter.' Zucht ze. 'I love u.' Lach ik en druk een kusje op haar lippen. Ik trek mijn schoenen en sokken uit terwijl ik naar de waterglijbaan ren. 

Verassing nummer 2 is gearriveerd. Een ijskar. Gratis ijsjes voor iedereen! 

'Ik ben misselijk.' Zeg ik lachend tegen Martijn. 'Kijk een suikerspin en popcorn machine!' Roept Martijn dan. 

Tja verassing nummer 3 en 4. 

Hoe misselijk ik ook ben ik wil het. Gehaast ren ik erheen. Ook al heb ik het zelf geregeld is dit een leuke verassing. Met een grote suikerspin en een bakje popcorn loop ik tevreden naar Laila. 'Kleuter.' Zegt ze en pakt een stukje van mijn suikerspin. 'Lekker he?' Vraag ik blij. 'Liefje.' Zegt ze dan en streelt mijn been. 'Wat wil je nu weer?' Zucht ik. 'Ik heb zo'n droge keel.' Zegt ze zogenaamd subtiel. 'Daar kan ik wat aan doen.' Zeg ik grijzend. Voor ik ook maar kan reageren duwt ze me hoofd van haar weg. 'Hoe wist je dat?' Lach ik. 'Ik ken je. Nou ga je please wat drinken voor me halen?' Vraagt ze lief. 'Ga zelf jonge.' Zeg ik. 'Maar ik ben blind en heb hulp nodig.' Zegt ze nep. 'Je kan meer shit dan ik waar praten we over? Zogenaamd die kaart erbij gooien.' Lach ik. 'Zohair ga gewoon.' Lacht ze en legt haar hoofd tegen me aan. 'Wat wil je drinken dan mamacita?' Vraag ik haar zwoel. 'Fanta en praat maar normaal.' Ik zucht diep, waardoor ze moet lachen. 'Oke, maar niet mijn eten opeten.' Zeg ik en druk het in haar handen. 

Na nog een tijdje eten en gespeeld te hebben is het tijd voor de taart en cadeautjes. Daarna spelen we verder en niet veel later is het feestje afgelopen. Nu eindelijk is het tijd voor verassing nummer 5. 

Verassing nummer 5 is anders. We moeten ervoor ergens heen rijden. Het is een stukje rijden. We hebben het beperkt tot de 2 beste vrienden van Martijn. 

Bij Duinerell aangekomen gaat iedereen uit z'n dak. Ik heb een weekendje een huisje geboekt voor 5 personen en een hond. Dit wordt een van de gaafste dingen ooit. Een heel weekend attracties, eten en zwemmen. Fantastisch. 

'Kom nou. De jongens zijn al naar het zwembad gegaan.' Zeg ik tegen Laila. 'Je bent echt een klein kind he.' Lacht ze. 'Hoe vaak ga je dat nog zeggen?' Zucht ik. 'Volgens mij heb je heel deze dag geregeld voor jezelf en niet eens om Martijn.' Lacht ze en doet haar been over de mijne heen. 'Dat is niet waar.' Zeg ik meteen. 'Wel een beetje.' Lacht ze en legt haar hoofd in mijn nek. 'Nee niet waar. En niet me stijf maken. Ik moet zo een zwembroek aan!' Zeg ik en neem afstand. 'Dus je gaat liever met kleine kinderen zwemmen dan hier met mij half naakt liggen en me strelen?' Vraagt ze. 'Het is gewoon een tof zwembad. Ik bedoel er niks mee.' Zeg ik en sta op. 'Deze zal ik onthouden.' Zegt ze en gaat recht zitten. 'Het is niet persoonlijk! Ik wil gewoon alle glijbanen proberen.' Zeg ik. 'Mijn god ik ga gewoon fucking trouwen met een klein kind!' Roept ze lachend uit. 'Kind in het zwembad en tijger in bed. Remember that.' Zeg ik met een knipoog. 'Wat een sukkel.' Lacht ze. 'Nee geen sukkel. Je zag me knipoog niet. Dat maakte hem af.' Zeg ik en rol met me ogen. 'Dat zal het zijn.' Lacht ze. 


A  weird love storyWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu