58.0

194 24 10
                                    

Chagrijnig loop ik de kamer in.

Dus Laila en ik hadden een perfecte ochtend. De kids sliepen uit en beide waren we wakker en horny. Dus ja we doen wat getrouwde stellen doen en hebben lijpe seks in de badkamer. Alles gaat perfect tot Aaliyah begint te krijsen. Niet eens klaar niks. Ik haat kinderen.

Laila is Aaliyah aan het omkleden. 'Kan gebeuren zeikerd.' Lacht ze. Ik ga op het bed liggen en negeer haar.

Wat een kutmorgen.

'Kan je alsjeblieft normaal eten? Voor één keer?' Vraag ik geïrriteerd aan Ahmed. 'Je bent chagrijniger dan normaal. Is dat door vanmorgen?' Vraagt Laila lachend. Ik rol met mijn ogen en eet in stilte door. 'Niet zo flauw. Dat soort dingen gebeuren als je kleine kinderen hebt.' Lacht Laila en kijkt me schattig aan. Fronsend kijk ik haar aan. 'Kom nou liefje. We maken het een andere keer af.' Zegt ze en streelt mijn hand. Ik rol met mijn ogen en kijk haar aan. 'Kinderen.' Zucht ik. Met een glimlach kijkt ze me aan, net zo lang tot ik ook moet lachen. 'Eindelijk. Kan gebeuren oké?' Vraagt ze met een grote glimlach. Ik knik langzaam. 

Na het eten vestigen we ons op het strand. Laila zit op het zand met Aaliyah en Ahmed. De kids vinden het zand geweldig om in te spelen en ook Laila vindt het amuserend zie ik. Ik smeer mezelf in met zonnebrand en plof dan naast Laila neer. Ik druk een kusje op haar wang en kijk haar verliefd aan. 'Papa kijk.' Zegt Ahmed en laat zijn berg  zand zien. 'Wauw mooi Ahmed. Moet papa je helpen? Dan maken we er een mega kasteel van.' Stel ik voor. 'Ja!' Zegt Ahmed opgewekt. Ik druk een kusje op Aaliyahs wang en kruip dan Ahmeds richting op. Terwijl ik hem help met zijn zandkasteel word ik aangestaard door Laila. Met een grote glimlach kijkt ze me aan. 'Ze zijn het waard he.' Zeg ik. 'En hoe.' Zegt ze blij. Ik buig me over Aaliyah heen en druk een kus op Laila's lippen. 'Wat doe jij nou?' Lach ik als Aaliyah me in mijn buik krabt. Ik ga recht zitten en til haar op. 'Kleine prinses.' Zegt Laila en streelt Aaliyahs wang. Ik kietel haar, waardoor ze hard moet lachen. 

Na twee uurtjes zijn zowel Aaliyah als Ahmed beide in slaap gevallen. Ze liggen samen op de handdoeken op het zand. Wel hebben we er een parasol boven gezet, zodat ze niet verbranden. Laila en ik hebben net een potje gekaart. Nu ploft ze op het zand neer en kijkt me afwachtend aan. 'Geen handdoek niks? Is goed.' Lach ik en ga naast haar zitten. 'Heerlijk deze rust.' Zegt ze en leunt tegen me aan. Ik ga languit liggen en leg haar hoofd op mijn borstkas. 'Een van de tofste vakanties ooit.' Zeg ik. 

'Dat is mijn fave van ons beide.' Zegt Laila en laat me een foto van ons samen zien. 'Nah deze. Wacht laat me zoeken.' Zeg ik en scrol door mijn galerij heen. Eindelijk vind ik hem en laat hem zien. Het is een foto waarbij Laila in haar bikini op me ligt bij een zwembad. 

Die dag herinner ik me nog. Privé zwembad. Alleen wij twee. Dat was zieke seks. 

'Maar die kan je niet op je tel hebben hoor.' Zegt ze. 'Hoe bedoel je?' Vraag ik haar. 'Ik draag hoofddoek nu toch? Zet hem in mijn privé Cloud. Daar vinden alleen wij hem.' Zegt ze. 'Zoveel moeite voor wat? Alsof iemand op mijn tel zit.' Zeg ik. Ze kijkt me fronsend aan. 'Prima, prima, hier doe zelf maar.' Zeg ik en geef haar mijn mobiel. Terwijl ze bezig is herinner ik me iets. 'Dus we kunnen onze seks tape daarop zetten?' Vraag ik. Ze kijkt me vragend aan. 'Kom op. Je weet dat we ooit een seks tape zouden maken. Alleen voor ons twee.' Zeg ik en prik haar in haar zij. 'Je bent grappig. Waarom zouden we dat doen?' Vraagt ze. 'Omdat het fucking geil is.' Zeg ik. 'Nah not gonna do that.' Zegt ze. 'Jawel, wacht maar af. Is toch lauw om terug te zien zo.' Lach ik. 'We zien wel.' Zegt ze en rolt met haar ogen. 'Dat is een ja.' Zeg ik met een grote glimlach. 'Dat is een misschien. Niks ja.' Zegt ze. 'Goed genoeg.' Lach ik en druk mijn lippen op die van haar. Lachend duwt ze me weg. 

'Mama.' Zegt Ahmed gapend als hij eindelijk zijn ogen opent. 'He kleine knul. Kom hier.' Zegt Laila en spreidt haar armen. Ahmed kruipt tegen ons aan en we knuffelen hem. 'Lekker geslapen?' Vraag ik en aai hem over zijn hoofdje. Hij vertelt in zijn eigen gebrabbel en gebarentaal over zijn droom en het is erg vermakelijk.  

Na een stranddagje eten we in de restaurant in het resort en gaan daarna naar de speelzaal. Ze hebben daar allerlei activiteiten en nu hebben ze kleien en schilderen. Ahmed en ik vinden het erg leuk. Aaliyah is hier nog wat te klein voor, maar probeert het soort van. 

Terwijl ik de kinderen in bad doe is Laila bezig met haar haren. Ik zit op de rand van het bad en hou Aaliyah in de gaten. Ahmed vermaakt zich wel. Na enkele minuten verveel ik me en sta ik op. Ik kijk in de spiegel en kijk om als Laila vloekend Aaliyah uit het water tilt. 'Ahmed eruit nu!' Zegt ze pissig en helpt Ahmed uit het water. Ik zie meteen wat het probleem is. Aaliyah heeft in het water gepoept. Diarree. Het ziet er misselijkmakend en smerig uit. 'Het spijt me ik lette twee seconden niet op.' Zeg ik en probeer Laila te helpen. 'Stop gewoon! Ga weg! Laat me met rust nu. Pff en ik moet deze onzin weer opruimen.' Zucht ze en duwt me weg. Met een zucht ga ik op bed zitten. Wat seconden later legt Laila Aaliyah en Ahmed met een handdoek op bed. 'Ze zijn afgespoeld. Kleedt ze aan, maak flesjes en zet ze in bed.' Zegt Laila en loopt de badkamer weer in om alles waarschijnlijk schoon te maken. Ik gehoorzaam en kleed de kids aan. 

Beide kinderen liggen inmiddels diep te slapen en ik lig in mijn boxer in bed. Laila is de badkamer nog niet uitgekomen. Zodra ik het slot hoor opengaan doe ik alsof ik druk op mijn mobiel bezig ben. Als ik stiekem kijk zie ik Laila met een nachtjurkje aan haar haren kammen. Ze heeft haar rug naar mij gekeerd, maar ik weet gewoon dat ze niet blij is. Ik besluit niks te zeggen en gewoon naar haar te kijken. 

Als ze zich omdraait kijk ik snel naar mijn mobiel. 'Je telefoon staat uit. Ik zie het gewoon.' Zegt Laila dan. Ik moet lachen en leg mijn telefoon weg. 'Het spijt me dat ik niet op aan het letten was.' Zeg ik. Ze komt naast me zitten en zucht. 'Daar kon jij niks aan doen. Ik was gewoon gefrustreerd.' Zegt ze. Ik doe mijn arm om haar heen en druk een kusje op haar slaap. Ze legt haar hoofd tegen mijn schouder aan en zucht diep. 'Laten we maar gaan slapen. Beide zijn we toch wat vermoeid.' Zeg ik en ga liggen. 'Gek genoeg wel.' Zegt ze gapend en kruipt tegen me aan. 

A  weird love storyWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu