71.0

160 19 0
                                    

'Hee liefjes.' Zegt Laila tegen haar telefoon.

We zitten inmiddels in curaçao heerlijk aan het genieten op het strand. Laila heeft drie daagjes weg geregeld en de eerste begint al geweldig.

'Hee gansters. Hoe is het daarzo?' Vraag ik en kijk op haar telefoon. 'Papa wanneer kom je terug?' Vraagt Aaliyah smakkend. 'Mond leegeten aap.' Lach ik naar haar. Ahmed brabbelt iets wat ik niet versta. Dat doet hij wel vaker. 'Ahmed hoe is het met je?' Vraag ik aan hem. 'Hebben jullie al ontbeten? Heeft Ahmed in zijn bed geplast?' Vraagt Laila er door heen. Ik rol met mijn ogen en praat door.

Wat is het met vrouwen en door je heen praten? Laila blijft het doen, hoe vaak ik haar ook zeg hoe irritant het is.

Nadat Laila maar blijft praten knoop ik er een eind aan en pak de telefoon af. 'Slechte verbinding.'Zeg ik, hang op en gooi de telefoon terug naar Laila. Chagrijnig kijkt ze me aan. 'Kom genieten van een kindervrije zone. Kom.' Zeg ik en trek haar mee naar het water. Half chagrijnig loopt ze mee. 'Lach een beetje schoonheid. Is dit omdat ik oud geworden ben en rimpels heb?' Vraag ik en kijk haar zielig aan. Ze moet hard lachen. 'Dat verbaasd me trouwens echt erg he. Je hebt zoveel stress, maar geen enkele rimpel. Tering lijer.' Zegt ze lachend. 'Zeg Ma Sha Allah voor ik rimpels krijg eh bitch.' Zeg ik en gooi wat water in haar gezicht. 'Bitch?' Vraagt ze en duwt me weg. 'Ja bitch.' Lach ik en loop naar haar toe. Ze rent lachend verder het water in en langzaam loop ik naar haar toe. Van het lachen kan ze amper nog rennen of zwemmen. 'Amateur.' Zeg ik en duw haar kopje onder.

Als ze boven water komt kijkt ze me lachend aan en doe ik het nog een keer. Ik voel haar nagels in mijn buik als ze omhoog komt. 'Stop.' Lacht ze en houdt mijn armen vast. Lachend kijk ik haar aan. 'Waag het niet.' Waarschuwt ze. Ik wil haar weer kopje onder duwen, maar ze streelt mijn kruis. 'Voor deze keer.' Zeg ik en laat haar los. Ze glimlacht tevreden en laat me los. Ik duw haar weer onder water en krijgt een stomp in mijn buik als ze boven komt. 'Het was het waard.' Lach ik. Ze rolt met haar ogen en zwemt vooruit.

'Wat wil je doen?' Vraag ik aan Laila als we het water uitlopen. 'Sauna daarna zwembad en daarna sauna en een massage.' Zegt ze neutraal. 'Sinds wanneer zijn we zo verwend?' Lach ik. 'Sinds mama betaald.' Zegt ze en rolt met haar ogen. 'Niet verwaand doen.' Zeg ik en pak haar pols vast. Ze kijkt me fronsend aan en lachend laat ik haar los. 'Verwend nest.' Zeg ik tegen haar. 'Ik verdien het om af en toe verwend te worden.' Zegt ze en bijt op haar onderlip. 'Jij verdient het op nu goed gepakt te worden.' Zeg ik en pak haar pols. 'Nee ik wil naar de sauna.' Lacht ze. 'Even snel.' Zeg ik lachend en streel haar arm. 'Even snel.' Praat ze me na. 'Die massage kan ik je ook geven, alleen dan met wat extra's.' Zeg ik. 'Broer kowed ik wil een professionele massage.' Zegt ze en kijkt me raar aan. 'Worden we niet te oud voor dit? Ik zeg dat ik seks wil en jij geeft toe dat je het ook wil. Simpel als dat.' Zeg ik. 'Nah vind dit veel leuker. Doe maar moeite voor me.' Zegt ze serieus. 'Ik ben te oud om moeite te doen.' Zucht ik. 'En ik kan erg lang zonder seks.' Zegt ze met een knipoog. 'Kom al ah prinses. Wat wil je? Moet ik je dragen? Wil je rozen? Taart?' Vraag ik haar. 'Goed zo.' Lacht ze.

'Seks gehad, massage en nu wil ik taart. Chocoladetaart om precies te zijn. Yallah.' Zegt Laila en kijkt me amuserend aan. 'Mag ik even uitrusten?' Vraag ik fronsend. 'Luilak.' Zegt ze en rolt met haar ogen. 'Ik heb je ten eerste kapot gemaakt en ten tweede daarna nog gemasseerd. Hoe the fuck bedoel je luilak? Wazebbi wil je dat ik je spank?' Vraag ik en kijk haar uitdagend aan. 'Wollah stil gewoon.' Zegt ze en rolt met haar ogen. 'Stil? Jij moet stil zijn vrouwmens!' Zeg ik hard en sla haar op haar kont. 'Zohair!' Zegt ze lachend en duwt me weg. 'Yallah ik ga al zeikerd.' Zeg ik en ga recht zitten. 'Chocoladetaart.' Herhaalt ze. 'Ik ga al.' Zeg ik en trek haar naar me toe. Ik druk een kus op haar lippen en sta gapend op.

A  weird love storyWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu