De zwangerschapsverlof zit erop voor Laila. Morgen zou ze eigenlijk weer moeten werken, maar ik weet niet of ze dat wilt doen. Helemaal begrijpelijk. Om eerlijk te zijn wil ik niet meer alleen zijn met Ahmed. Het is eng. Straks gebeurt er weer wat.
De afgelopen weken is Ahmed twee keer opgenomen in het ziekenhuis. Beide omdat hij niet meer kon ademen. Het is zwaar en het is eng, maar er is niets aan te doen. Hij is gewoon zo'n sterke jongen die nooit opgeeft.
Nu gaat alles weer wat beter. Hij probeert om te rollen, wat wel nog moeilijk is omdat hij wat zwakjes is, maar hij probeert het. Hij lacht om alles wat hij ziet en is gewoon een vrolijke jongen. Hij maakt de hele dag geluidjes en probeert ons na te doen.
Het is zwaar en vergt veel aandacht, maar ik zou niks anders willen. Ik hou meer van die jongen dan wie dan ook op de wereld. Had nooit gedacht dat ik zoveel van iemand kon houden. Hij is gewoon een brok pure onschuld. Hij doet niemand kwaad en wilt gewoon lachen. Het liefst de hele dag. Ik hou van die jongen. Zo enorm veel.
Als ik een slechte dag heb dan hoef ik alleen hem aan te kijken en ik ben weer vrolijk. Of als het op werk te veel word, kijk ik naar een foto va Ahmed en alles is weer goed. Hij is het beste wat me ooit is overkomen.
We zitten met ze alle in het park. Laila, Ahmed en ik, Youssra en Anouar en Oualid en Sasha. Het is gezellig. Iedereen is gek op Ahmed. I don't blame him. Hij is mega schattig en versierd elke chick. Hij gaat later veel meiden versieren. Kleine playboy.
Samen met Anouar en Oualid loop ik richting de pizzeria hier verderop. Een perfect idee om ze om advies te vragen. 'Dus Laila is volgende week jarig.' Begin ik. 'Seks. Het antwoord is altijd seks.' Zegt Oualid. 'Ik ben het met hem eens.' Lacht Anouar. Ik moet lachen. 'Even serieus. Ze heeft een zware tijd achter de rug en ik wil iets terugdoen. Kom met suggesties.' Zeg ik. 'Seks.' Zegt Oualid weer. 'Gozer.' Lach ik. 'Waar houdt ze van?' Vraagt Anouar. 'Weet ik veel. Bloemen, eten, dieren.' Zeg ik nadenkend. 'Eet bloemen en daarna neuken.' Zegt Anouar serieus. Hij en Oualid moeten hard lachen. 'Ik weet al iets. Thanks voor niks he sukkels.' Zeg ik. Ze moeten beide lachen.
Met pizzadozen lopen we terug naar de rest. We leggen alles neer en ik pak Ahmed over. Ik leg hem naast me neer op het kleed en begin met eten. 'Hij wilt ook pizza asah.' Zegt Oualid met volle mond. 'En jij wilt ook een stoot.' Zegt Laila en rolt met haar ogen. 'Burn bitch.' Lacht Oualid. 'Ik wil niet meer dat je met hun om gaat.' Zegt Oualid tegen Sasha. We moeten allemaal lachen. Ik kijk naar Ahmed en glimlach. Kleine engel.
'Dus bijna je verjaardag he.' Zeg ik en kijk Laila grijzend aan.
Oualid en Sasha zijn wat eerder weggegaan, omdat Sasha naar de tandarts moest. Ahmed zit bij Anouar op schoot en Youssra is gewoon haar irritante zelf.
'Inderdaad ja.' Lacht Laila en kijkt me vragend aan. 'Zal ik jou dit keer verwennen? Ik ben niet van pakjes, maar als je wilt draag ik ook wel zo'n kostuum als jij vorige keer.' Zeg ik zacht. 'Dat hoeft niet schat.' Lacht ze. 'De mannelijke versie bedoel ik natuurlijk.' Leg ik uit. 'Nee het is oke.' Zegt ze. 'Kostuum? Jullie hebben een interessant seksleven.' Zegt Youssra dan. Anouar wilt wat zeggen, maar ze kijkt hem dodelijk aan. Ik rol met mijn ogen en kijk naar Laila. 'Vind je me niet meer sexy?' Fluister ik. Ze moet van me lachen en streelt mijn wang. 'Ik heb gewoon niks nodig liefje. Ik heb jou en Ahmed en dat is alles wat ik nodig heb.' Zegt ze verassend eng. Ik kijk haar met open mond aan. 'Niet zo overdreven sukkel.' Lacht ze. 'Als je wilt kunnen Anouar en ik een keer oppassen? Dan kunnen jullie al je freaky shit doen.' Zegt Youssra dan. 'Nee dat hoeft niet.' Zegt Laila meteen. 'We willen geen trol die op onze zoon gaat letten.' Zeg ik straight. Laila geeft me een klap op mijn schouder. Anouar moet hard lachen. 'Je hebt geluk dat Anouar nog niet weet hoe gestoord ik ben en ik me inhoud, maar ik kom hierop terug.' Zegt Youssra pissig. Anouar moet harder lachen. Ik wil wat zeggen, maar Laila geeft me een klap tegen mijn hoofd, dus ik houd me mond maar.
Als we het park uitlopen trek ik Youssra mee om even prive te praten. 'Wat?' Vraagt ze chagrijnig. 'Denk je dat Laila klaar met me is?' Vraag ik. 'Waar heb je het nu weer over?' Vraagt ze zuchtend. 'Ze wilt geen seks. We hebben al sinds Ahmeds geboorte niet geneukt.' Zeg ik dringend. Ze kijkt me met open mond aan. 'Dat zijn heel wat weken.' Lacht ze. 'Misschien vind ze me niet meer sexy.' Zeg ik twijfelend. 'Of ze is gewoon bang om weer zwanger te worden.' Zegt Youssra. 'Denk je dat, dat het is?' Vraag ik hoopvol. 'Vast wel. Praat met haar.' Zegt ze en stapt Anouars auto in. We nemen afscheid en onze wegen scheiden.
Thuis badderen we Ahmed en geeft Laila hem te drinken. Samen ploffen we op de bank. Alles of niets. 'Vind je me niet meer sexy?' Vraag ik. 'Wat?' Lacht ze. 'Ben je klaar met me op seksueel gebied?' Herhaal ik mijn vraag. 'Nee wtf.' Lacht ze. 'Wat is er dan?' Vraag ik. 'Ik ben gewoon zo druk bezig met Ahmed dat ik niet echt meer eraan heb gedacht.' Zegt ze lachend. Ik zucht opgelucht. 'Dus je vind me wel nog sexy?' Vraag ik ter bevestiging. 'Ja loser.' Lacht ze. Ik doe mijn arm om haar heen en kijk tevreden voor me uit. 'Wil je nu seks?' Vraagt ze lachend. 'Nah i'm good. Wilde alleen weten of alles cool is.' Zeg ik en ga achterover zitten. 'Je bent gestoord.' Lacht ze en drukt een kus op mijn lippen. 'Dus Friends?' Vraag ik en pak de afstand. 'U know it.' Zegt ze. Lachend zet ik Friends aan.
JE LEEST
A weird love story
RomanceElk stel heeft zo z'n problemen. Dat is normaal. Maar wat doe je als de een niet kan zien? Het leven wordt veel ingewikkelder dan het al was.