79.0

149 17 3
                                    

'Een hele goede morgen husband.' Zegt Laila met een mega glimlach.

'Heeft mevrouw die honeymoon vibes weer?' Vraag ik met een glimlach.

'Ik hou gewoon enorm van je en je bent zo'n goede vader.' Zegt ze verliefd.

'Hmm.' Zeg ik en zoen haar.

'Wat dacht je van een douche samen en daarna een duikje?'

Mijn glimlach is niet van mijn gezicht te verdwijnen terwijl ze met dat voorstel komt. Lachend drukt ze een kusje op mijn lippen en verdwijnt de badkamer in. Ik geef haar enkele tellen en loop haar dan achterna.

Wat een geweldige morgen.

Na het zwemmen liggen we met z'n tweetjes op het gras en videobellen met de kids.

'En ik heb deze ketting zelf gemaakt mama.' Zegt Achmed en laat zijn ketting zien.

'We mogen hem opeten straks. Hij is van macaroni.' Zegt Aaliyah dolblij.

Laila en ik moeten ervan lachen.

'Stil Aaliyah ik praat toch.' Zegt Achmed wel erg boos.

Laila en ik schrikken ervan. Achmed is bijna nooit boos. Het is vaak Aaliyah.

'Achmed schat is alles wel oké?' Vraagt Laila aan hem.

'Hij is gewoon chagrijnig.' Zegt Aaliyah en rolt met haar ogen.

'Sinds wanneer doet ze dat?' Vraag ik meteen aan Laila.

'Geen idee.' Sist ze terug.

'Ze ziet het bij jou.' Beschuldig ik haar.

Laila rolt met haar ogen en geeft me een klap in mijn maag. Met een geïrriteerde blik kijk ik haar aan terwijl ze verder tegen de kids praat.

'Doei jongens. Papa moet even plassen.' Zeg ik er door heen en sta op. Ik neem een duik en zwem mijn irritatie eruit. Laila doet af en toe dingen waarvoor ik haar een klap terug wil geven, maar ja laten we dat maar zeker niet doen.

Nadat Laila opgehangen heeft roept ze me vanaf de kant. Ik ben inmiddels al wat afgekoeld en zwem naar haar toe.

'Nog boos?' Vraagt ze me en streelt mijn arm.

Ik kijk haar aan en zucht diep. Waarom is ze zo perfect? Mijn lippen druk ik tegen haar lippen en moet lachen als ze erna glimlacht.

'Na al die jaren ben je nog even mooi. Nou ja, mooier.' Zeg ik en kijk haar verliefd aan.

'Charmeur.'

Ze drukt haar lippen tegen die van mij.

'Kom je zwemmen schoonheid?' Vraag ik haar.

'Ik zit wel goed. Doe je ding tho. Je ziet er goed uit in het water.'

Lachend kijk ik haar aan en lik mijn lippen nat.

'Ik meen het.' Lacht ze.

Ik druk een kusje op haar lippen.

'Mega dikke lippen.'

En weer zoen ik haar.

Lachend duwt ze me weg en val ik overdreven in het water.

Ergens in de middag liggen mijn vrouwtje en ik tegen elkaar aan voor het water. We hebben nog geen vinger verroerd.

'Wat ga je doen?'

'Ben zo terug mijn vrouwtje. Een momentje.' Zeg ik en loop richting ons gehuurde huisje.

Daar aangekomen pak ik uit mijn tas de ingrediënten voor pannenkoeken. Gelukkig had ik alles van te voren gekocht.

Terwijl ik pannenkoeken maak, snijd ik aardbeien en stop alvast slagroom en poedersuiker in een tas.

Als ik alles klaar heb wandel ik terug naar Laila.

'Wat een man.' Lacht Laila verbaasd.

Ik leg alles neer en ga afwachtend zitten.

'Jij bent geweldig.'

'Wat wil je op je pannenkoek?' Vraag ik haar.

'Oeh aardbeien.'

Ik doe wat stukjes op de pannenkoek.

'En nog wat slagroom.'

Ik spuit eerst wat slagroom in mijn mond en daarna op de pannenkoek.

'Ja doe ook maar suiker.'

Ik doe wat ze zegt en geef haar, haar bord.

Dan maak ik voor mezelf een pannenkoek en vul hem helemaal.

Gulzig eet ik mijn pannenkoek op.

'Heerlijk.'

Na een halve dag volop genieten besluiten we weer lekker te wandelen. 

Na de wandeling door het bos vestigen we ons in ons gehuurde huisje.

Terwijl Laila een film opzet pak ik wat snacks bij elkaar. Wat drinken, popcorn en chips.

'Pak ook ijs!'

Ik doe wat mijn vrouw van me vraagt en pak een bak ijs uit de vriezer. 

We hadden inkopen gedaan alsof we met een heel gezin weggingen.

Ik leg alles neer en ga naast haar liggen. 

Na de film zijn we beide in slaap gevallen en als we weer wakker zijn besluiten we ergens wat te eten. 

We kiezen uiteindelijk voor een lekkere burgertent, waar we ons vol vreten. 

Eenmaal weer onderweg naar het hutje bellen we met de kids en niet veel later vallen we op bed in slaap.

A  weird love storyWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu