Het is zo'n twee weken later en we zitten in het heerlijke Italië. Wat een prachtig land. En het eten. Wauw.
We verblijven in een top, kind vriendelijk resort met grote zwembaden, veel glijbanen en een onbeperkt buffet. Een levensechte paradijs lijkt het wel.
Ik open mijn ogen door Laila die me wakker schudt. Ik wil wat zeggen, maar ze duwt mijn mond dicht. 'Kom mee.' Fluistert ze. Ik rol met mijn ogen en strompel naar de badkamer. Vragend kijk ik haar aan. 'De kids worden over twee uurtjes ongeveer wakker. Het is nog nacht. Als je mijn mond dicht houdt hebben we alle tijd en kunnen daarna nog slapen.' Fluister ze en sluit voorzichtig de deur. 'Ben je serieus? Kom gewoon slapen.' Lach ik zachtjes. 'Je hebt gelijk.' Zucht ze. Ik bekijk haar.
Ze heeft een blik die ik eerder gezien heb. Zij is sneaky.
'Fantaseerde gewoon aan een goede, harde beurt. Het spijt me dat ik je gewekt heb.' Zegt ze enorm sexy en streelt mijn kruis. 'Duivel.' Zeg ik en zoen haar.
Uren later word ik gewekt door Aaliyah die op mijn hoofd is gaan zitten. Lachend til ik haar op en leg haar naast me neer. Ahmed ligt aan de andere kant van het bed een filmpje te kijken op Laila's mobiel. Laila kijkt me met een glimlach aan. 'Wat een perfecte morgen.' Zeg ik en zoen haar. 'Iemand is vrolijk wakker.' Lacht ze. 'Het leven is goed.' Zeg ik en leg Aaliyah op mijn buik. 'Je bent schattig als je zo happy bent.' Zegt Laila en drukt een kusje op mijn schouder. 'Jij bent zo sexy.' Zeg ik en zoen haar weer. Ik voel dat Aaliyah aan het bewegen is en pak haar snel vast. Ik leg haar weer tussen ons neer en kijk Laila weer aan. 'Je bent zo mooi.' Zeg ik verliefd. 'Ik ga me even opfrissen goed?' Vraagt ze onzeker. 'Neem alle tijd die je nodig hebt.' Zeg ik. Ze glimlacht en drukt een kus op mijn lippen voor ze naar de badkamer loopt. 'Hee jij.' Zeg ik en kietel Ahmed.
'Wat wil je doen vandaag?' Vraagt Laila me. 'We kunnen de stad verkennen. Zo'n trip doen op een boot.' Stel ik voor terwijl ik Ahmed dood knuffel. Lachend duwt hij me weg en knuffel ik hem weer. 'Ja dat is goed. Dan doe ik mijn nieuwe bloemenjurk aan.' Zegt Laila enthousiast. 'Wat jij wilt schoonheid.' Zeg ik en ga verder met Ahmed in zijn zij prikken.
In het centrum aangekomen beginnen we de middag goed met een milkshake. Veel en dan ook veel handiger met kinderen dan een ijsje. Geen geknoei op de grond of op hun kleren. Geen gevallen ijsjes. Niks. Gewoon simpel uit een rietje drinken. Het is wel een wonder dat ik Ahmed over heb kunnen halen om over te stappen naar een milkshake aangezien hij gek is op ijs.
Bij een speelgoedwinkel hebben we een step gehaald voor Ahmed. Ikzelf weet niet eens hoe hij dit voor elkaar heeft gekregen. Ww moeten deze verdomde step nu overal mee naartoe nemen en weer terug naar Nederland. Met een vliegtuig gaat dat wat meer kosten dan met een auto helaas. Mohiem hij vermaakt zich en zo lopen we ook een stuk sneller.
'Mooi he dat water?' Vraagt Laila aan de kids. We zitten nu op een bootje in de grachten van Italië. Het is rustgevend en erg mooi. De kids vinden het wel interessant, alleen probeert Ahmed steeds zijn hoofd in het water te doen. Die jongen is zo apart. Zoveel vragen gewoon. Wel echt hilarisch.
Mooie plekken bezoeken hier in Italië gaat moeilijker met kleine kinderen. Het boeit hun echt niks of een gebouw oud is of niet. Ahmed wilt overal op klimmen en Aaliyah wilt dat heel Italië haar geschreeuw hoort. Als zowel Laila als ik helemaal uitgeput zijn nemen we een taxi terug naar het resort. Kinderen zijn zo vermoeiend. Het is nog licht en aangezien de kids nog erg veel energie hebben, laten we ze zwemmen in het zwembad. Misschien worden ze daar moe van, zodat we gewoon kunnen slapen vannacht.
Na het zwemmen zijn beide kinderen een stuk vermoeiender en sluiten we de dag af met een etentje terwijl we een liveshow bekijken. Niet veel later ploffen we neer in onze hotelkamer aangezien Ahmed op de stoel in slaap gevallen is. Eentje is uit, nu Aaliyah nog laten slapen en dan wij kunnen ook uitrusten.
Twee uurtjes later is Aaliyah in slaap gevallen. Zowel Laila als ik slapen half al. Het was een lange dag met veel geloop en bezig zijn met de kinderen. En dit laatste deel van de dag maakte ons helemaal af. Aaliyah bleef maar lachen en spelen. Gelukkig is ze nu eindelijk in slaap gevallen. Laila en ik pakken de kans en besluiten meteen te slapen. We zijn kapot.
JE LEEST
A weird love story
RomantikElk stel heeft zo z'n problemen. Dat is normaal. Maar wat doe je als de een niet kan zien? Het leven wordt veel ingewikkelder dan het al was.