25.0

287 33 15
                                    

Wedding day baby! The big day. Ik ben eigenlijk helemaal niet nerveus en heb gewoon zin om de hele fucking dag te dansen. Het wordt een zieke dag. 

'Oeh boy looking good he.' Zeg ik als Martijn met zijn kleine pak en strikje naar mijn kamer komt. 'Dat je het maar weet.' Zegt hij lachend en poseert als een koning. 'Je gaat veel Marokkaanse chicks versieren vandaag he? Zomaar kom je thuis met een Selma.' Zeg ik lachend en geef hem een mannelijke knuffel. 'Waar is je zus?' Vraag ik aan hem als we de kamer uitlopen. 

Aangezien het een Marokkaanse bruiloft is heb ik wat Marokkaanse jurken geregeld voor Nancy en Ilse. Ze konden zelf kiezen en hebben niet voor de simpelste jurken gekozen heeft Nancy me gezegd. Ik ben benieuwd. 


'Klop, klop.' Zeg ik terwijl ik Ilse's kamer inloop. Daar staat ze voor de spiegel met Nancy haar haren te doen. 'Ma Sha Allah. Wauw. Prachtig. Gewoon prachtig.' Zeg ik en knuffel mijn kleine meisje. 

Ilse heeft gekozen voor een licht blauwe jurk en Nancy voor een beige jurk om het bescheiden te houden. Het staat ze oprecht geweldig. 

'Heet je Nancy of Fatima?' Vraag ik aan Nancy en omhels haar. Lachend poseert ze voor me. Ik hou van haar wollah. 

De bel gaat en ik word enkele tellen later door Jan geroepen. Ik loop erheen en zie Laila bij de deur staan. Ze draagt een huisjurk en haar haren zijn door de war. 'He liefje is er iets mis?' Vraag ik en groet haar met een omhelzing en een kus op haar haren. 'Wilde je gewoon even zien.' Zegt ze zacht. 'Kom je binnen?' Vraag ik. 'Nee moet zo gaan. Youssra zit in de auto te wachten.' Zegt ze. 'Oke, oke en wat is er met jou? Je lijkt nerveus.' Zeg ik en kijk haar goed aan. 'Het gaat om Brownie.' Zegt ze zacht. 'Wat? Wat is er liefje?' Vraag ik haar. 'Nu ik kan zien moet hij naar een ander gezin.' Zegt ze snikkend en kruipt in mijn armen. 

Daar had ik nog niet eens aan gedacht. Ik ga hem missen. 

'Hij wordt morgen opgehaald. Zegt ze na even en veegt haar tranen weg. 'Dan staan we morgenvroeg op en doen de rest van de dag leuke dingen met hem. We maken er een heel dagje van. Het wordt top.' Zeg ik opgewekt. Ze knikt langzaam en probeert zich te vermannen. 'Hij gaat iemand anders helpen. Dat is zijn doel.' Zeg ik. 'Je hebt gelijk. Je hebt gelijk.' Zegt ze vastbesloten. 'En ik heb voor hem een super schattige smoking geregeld, dus hij staat op onze foto's en we vergeten hem nooit meer.' Zeg ik. 'Je bent geweldig.' Zegt ze snikkend en kruipt weer in mijn armen. 

'Nu moet je wel mee eten. Yallah kom, dan haal ik je domme zus.' Zeg ik tegen Laila en druk een kus op haar lippen. 'Heel snel dan.' Lacht ze. Ik loop naar buiten en sein dat Youssra uit moet stappen. 

'Kom we gaan ontbijten met ze alle.' Zeg ik. 'Ik hou niet van een broodje kaas.' Zegt ze lachend en steekt over. 'Jan is shi chef met je zehma broodje kaas. Loop, loop.' Lach ik. 

En zoals ik zei, Jan heeft de tafel volgemaakt met eten. Er zijn verse broodjes, eieren, beleg en zelfs Marokkaanse pannenkoeken. Die man kan koken. 

Na het ontbijt moeten Laila en Youssra weer vertrekken. Ze moeten zich omkleden natuurlijk. Ik ook eigenlijk, aangezien ik in mijn pyjama erbij loop maar ik ben snel met aankleden. 

'Tot straks. Love you.' Zegt Laila als ze ingestapt is en geeft me via het raampje een kus. 'Kunnen we voor een moment stoppen met aflebberen en dag zeggen? Ik moet me nog omkleden en m'n haren en dan nog niet gepraat over mijn make-up.' Draaft Youssra door. Ik steek mijn middelvinger op en zoen Laila weer. 'Bye.' Lach ik en doe een stap terug. Laila zwaait en Youssra rijdt al snel weg. 

Terwijl ik een lied van Lijpe foutloos mee rap kleed ik me om. Ik doe breng mijn haren in model, wat super snel is aangezien ik gisteren naar de kapper ben geweest. Super fresh. Ik spuit heel wat parfum op en stuur een foto van mezelf naar Laila. Haar even horny maken voor de bruiloft. Enkele seconden later reageert ze al met hartjesogen en een foto van haar terwijl iemand druk bezig is met haar haren. Lachend loop ik naar beneden en groet mijn broers die gearriveerd zijn.

De bruiloft is ondertussen al helemaal op gang en ik zeg heel eerlijk, heb nog nooit zoveel gedanst. Het is echt fucking gezellig en dat blijft het voor altijd als ik denk dat ik vanavond zieke seks ga geven. Top dag. Daarna huwelijksreis elk uur neuken. Fantastisch. Laila doet alsof ze het niet is, maar ik weet dat ze de hele dag even horny is als ik. Vrouwen kunnen gewoon niet liegen. Het is in 'r ogen te zien. 'Zohair ik wil je.' Easy. 

Eenmaal aan het einde vertrekken we naar ons huisje. Overmorgen vertrekken we richting onze huwelijksreis, dus tot die tijd achteruit liggen en neuken. Ik help Laila met het uittrekken van de ongemakkelijke jurk en druk een kusje op haar schouder. 'Spijt dat we al geneukt hebben?' Vraag ik. 'Nee, jij wel?' Vraagt ze. 'Nee nu weet ik hoe je het lekker vind.' Zeg ik. 'Klopt. We weten al hoe het werkt.' Lacht Laila. 'Geen verdere spijt ofzo toch?' Vraag ik. 'Nope. Ik ga even douchen ja?' Vraagt ze en drukt een kusje op mijn wang. 'Ik kan je ook gezelschap houden.' Zeg ik grijzend. Tot mijn verbazing knikt ze. 'Kom dan.' Lacht ze als ik haar blijf aanstaren. Verliefd loop ik achter haar aan. 

A  weird love storyWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu