'Ewa Ahmed eet normaal.' Zucht Laila.
We zitten in Spanje een ijsje te eten na een heerlijke visschotel, maar de kids eten echt als dieren. Ahmed laat telkens zijn ijsje lekken en Aaliyah die let steeds niet op en heeft haar ijsje laten vallen, dus eet nu de mijne op.
Geloof me niet verkeerd. Kinderen zijn geweldig, maar ze zijn zo veeleisend. Ze maken zoveel zooi en zeker op vakantie. Je hebt vijftig extra outfits nodig om het huis alleen even te vertrekken, want tja wat als er een zijn luier doorlekt of een van de twee eet weer met z'n kleren. Zo vermoeiend.
Na het eten besluiten we naar de volgende winkel te gaan. De Zara. Zodra we naar binnen lopen is het druk. Ik loop Laila met de kinderwagen en Ahmed aan mijn zijde achterna. Als Ahmed irritant begint te doen en Aaliyah te schreeuwen begin ik me mateloos te irriteren. 'Ik ga daar zitten. Doe je ding.' Zeg ik tegen Laila en loop met ze weg. Ik ga verderop op een kist zitten en doe Ahmed op mijn schoot. Ik geef Aaliyah mijn mobiel en zet een filmpje op. Ahmed kijkt mee, maar het gaat moeilijk aangezien Aaliyah steeds de telefoon wegdraait van hem, waardoor Ahmed weer gaat zeiken.
Na oprecht een uur staan we buiten. Laila heeft twee tassen vol gekocht. Veel dingen voor de kids en enkele voor haar en mij. De rij was een half uur lang. Niet normaal. In ieder geval zijn we nu klaar en nu ben ik wel klaar hiermee. 'Richting het hotel?' Vraag ik aan haar. Ze knikt goedkeurend.
'Oeh, oeh, oeh baby is on fire!' Zeg ik terwijl ik met Aaliyah in mijn armen naar Laila en Ahmed loop. Ik heb Aaliyah aangekleed in een kleine Barca voetbaltenue. Het staat haar zo enorm schattig. 'Kleine gangster.' Lacht Laila en neemt Aaliyah in haar armen. 'Op naar het buffet. Daddy is hungry.' Zeg ik en leg mijn hand op Laila's onderrug. Ze kijkt me aan en wilt wat zeggen, maar wordt gestoord door Ahmed die aan haar trekt. Als ze me weer aankijkt knipoog ik en bijt op mijn onderlip. Ze rolt met haar ogen en loopt lachend door. I still got it.
In de avond stoppen we Ahmed en Aaliyah in bad. Terwijl zij aan het spelen zijn zit Laila haar haren te kammen en haar gezicht te reinigen voor de spiegel. Ik leun gewoon tegen de deur aan en bekijk de kids, en af en toe naar Laila. Als ze voorover buigt om haar gezicht te wassen loop ik naar haar toe en knijp in haar kont. Ze schrikt en knalt met haar hoofd tegen de kraan, waarna ze me dodelijk aankijkt. 'Sorry.' Zeg ik en probeer niet te lachen, maar het is te grappig en ik barst uit. Ze slaat me een paar keer goed op mijn arm en loopt dan chagrijnig de badkamer uit. Hilarisch.
Na het badderen drogen we samen de kids af en kleden ze aan. Pas na een volle uur slapen ze echt.
'Onze eerste vakantie met twee kids. Nerveus?' Vraag ik aan Laila als we na een lange dag eindelijk samen in bed liggen. 'Het wordt leuk.' Zegt ze terwijl ze op haar mobiel verder typt. 'Zal ik wachten of gewoon al slapen?' Vraag ik. 'Oh sorry liefje. Heb het met de meiden over lingerie.' Zegt ze. 'Oeh lingerie.' Zeg ik en kijk in haar telefoon. 'Ja Sasha twijfelt tussen deze of deze. Youssra vind die leuk, maar ik die andere. Welke kies jij?' Vraagt ze serieus en laat me twee ongelofelijk sexy lingeriesetjes zien. 'Niet me dat laten zien! Het gaat over Sasha ew.' Zeg ik en duw haar telefoon uit het beeld. 'Je hoeft haar toch niet te fantaseren creep. Het gaat puur om welke mooier is.' Lacht Laila. 'Jij kent mijn brein niet. Haal het van me weg.' Zeg ik. 'Wacht.' Zegt Laila en typt snel wat in haar telefoon, waarna ze het weglegt. 'Seks tape.' Zeg ik. 'Wat?' Vraagt Laila verward. 'Ik wil een seks tape maken. Die shit is zo fucking opwindend.' Zeg ik. 'En ik wil geld poepen. We krijgen niet alles wat we willen.' Zegt Laila en gaat achterover zitten. 'Stel je het alleen voor. Hoe horny zouden we worden van onze eigen seks tape?' Vraag ik en bespring haar zowat. 'Mattie ik ben vanaf vroeg wakker en het was een drukke dag door de kinderen, dus beter neem je afstand voor ik je uithaal.' Waarschuwt ze. 'Je bent weer agressief man.' Zeg ik en neem afstand. Ze rolt met haar ogen, waardoor ik moet lachen. 'Ik ben kapot.' Zucht ze. 'Ja ik ben ook wel toegetakeld. Kinderen hebben is zwaar.' Zucht ik en leg mijn hoofd op haar borsten.
Terwijl Laila wat vertelt leg ik mijn hand tussen haar benen. Dat doe ik wel vaker. Zit lekker.
'Je bent ziek horny ik voel het gewoon.' Lach ik. 'Echt niet.' Lacht ze en slaat me hard op mijn hoofd. Chagrijnig kijk ik haar aan. 'Iets te hard, maar ik ben moe. Ga slapen.' Zegt ze lachend. 'Saai.' Zeg ik. 'Twee kinderen.' Zegt ze terug. Ik rol met mijn ogen, waarna ik een kusje op mijn lippen krijg. 'Slaapse loser.' Zegt ze gapend en sluit haar ogen. Ik glimlach en probeer ook maar eens te slapen.
JE LEEST
A weird love story
RomanceElk stel heeft zo z'n problemen. Dat is normaal. Maar wat doe je als de een niet kan zien? Het leven wordt veel ingewikkelder dan het al was.