Zapowiedź

119 5 67
                                    

Zacznę od tego, że w ogóle nie planowałam napisania tej części, ale dziś odkryłam, że zostałam nominowana jakoś trzy miesiące temu. Nie widziałam po raz kolejny powiadomienia o oznaczeniu mnie, więc proszę jeśli kiedyś to zrobiliście, a ja się nie odezwałam lub chcecie to zrobić, to dla pewności poinformujcie mnie o tym na mojej tablicy lub w wiadomościach.

Przechodząc do sedna. Nigdy nie chciałam wklejać w tę książkę nominacji przez co większość robiłam w komentarzach. Nagnę tę zasadę ten jeden jedyny raz tylko z jednego powodu, jakim jest pytanie: Napisz spoiler swojej książki.

Z racji, że został już tylko epilog, postanowiłam, że wykonam tu tę nominację i odpowiem na to pytanie (wkleję Wam fragment gotowego już epilogu).

Zaczynajmy!

1. Oznacz, kto Cię nominował.

Surreal_Salvatore

2. Zrób to w trzy dni

Nie będę się o tym wypowiadać XD

3. Napisz 10 faktów o Tobie

a) Moje trzy imiona, które posiadam, gdyż już jestem po bierzmowaniu, to: Wiktoria Klaudia Bernadetta

b) Nie mam tendencji do szybkiej nauki języków obcych.

c) mieszkam na dole Polski przy granicy z Czechami, do których mogę pojechać rowerem, bo dzieli mnie od nich chyba jedna miejscowość, ale nie mieszkam w górach.

d) Pani z angielskiego uważa, że jestem marudna, bo często ją zniechęcam i zasiewam w niej pesymizm.

e) Nie lubię zmian i to bardzo, przez co, gdy kończyłam podstawówkę bardzo bałam się gimnazjum (jestem z ostatniego jego rocznika), a gdy kończyłam gimnazjum to płakałam i zrobiłam wiele głupot w obawie przed szkołą średnią, bo zawsze myślę, że będzie jeszcze gorzej i nic nie chcę zmieniać.

f) Mój nick pochodzi od bohaterki, która miała wystąpić w tej książce, ale koniec końców taki wątek w ogóle się nie pojawił i trochę żałuję. Zresztą pewnie wtedy zmieniłabym jej imię, by nie było, że mam samouwielbienie na punkcie mojego pseudonimu.

g) Cesarzowa Ki popchnęła mnie w kulturę koreańską. Dzięki niej obejrzałam na razie około 10  innych dram, wkroczyłam DELIKATNIE w kpop, zaczęłam stosować pielęgnację koreańską, kosmetyki koreańskie i masaż twarzy.

h) W głowie mam wiele wersji Cesarzowej Ki i nawet jej tak jakby kontynuację, gdyby Ki była regentką dla Ayu, czy tam cesarzową wdową, a pierwsze takie pomysły pojawiły się już na samym początku serialu.

i) W lipcu na wakacjach, gdy świat żył finałem MŚ w piłce nożnej, ja wymyślałam pierwsze koncepcje dotyczące tego co jest dostępne w poprzednich rozdziałach, ale tylko około 20% tych pomysłów wykorzystałam, bo niestety wiele powstało na spontanie i żałuje, że nie trzymałam się początkowych wersji. W sierpniu założyłam konto na wattpad i dopiero wtedy uznałam, że to przeleje na klawiaturę, a we wrześniu pojawił się pierwszy rozdział.

j) Moment z pierwszego rozdziału jak i z filmu, czyli ucieczka głównej bohaterki z matką przez las powstało, gdy oglądałam ''Rolnik szuka żony'' (nie komentujcie xd Może po prostu szukam sobie męża z hektarami xd? Nie no po prostu mama to oglądała xd) a ostatnie słowa z epilogu, gdy oglądałam ''Downing the road: zespół w trasie'' Jednak tak naprawdę ostatnie słowa zamykające epilog zostały napisane w ciszy po północy, a podziękowania, gdy wróciła padnięta z budy.


4. Opowiedz jakiś żart.

Nic nie ma na tym internecie, więc macie pierwszy lepszy:

– Mamo... kup mi małpkę. Proszę!
– A czym Ty ją będziesz karmił synku?

– Kup mi taką z Zoo, ich nie wolno karmić.

5. Napisz spoiler do swojej książki.

Myślę, że ten kawałek nie ulegnie zmianie, a jak już to na pewno niewielkiej:

(...)Głucha na ich namowy, ślepa na wiążące się z tym obowiązki. Wyszła za niego za mąż. Pojednała Goryeo i Yuan. Oddawanie daniny skończyło się, a wraz z nią zaprzestano walk pomiędzy królestwem a cesarstwem. Została cesarzową Yuanu,(...)

Mam nadzieję, że tyle Wam wystarczy =^.^=

6. Przepisz te zasady do swojej książki.

Nawet je wam pogrubiłam xd

7. Oznacz 28 osób

Nie znam tylu, więc tylko kilku:

muszkiiet

historical_novel

@lis_masloxd

@Mabel_Cipher

@Queen_of_Wonderland_



Jeśli ktoś nie ma książki do nominacji, może odpowiedzieć na to w komach :) ;)

Epilog zostanie opublikowany za tydzień - 12.09.2020

Pani Ki - Moja historiaOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz