𓆙Rozdział 10𓆙

747 31 2
                                    

Pov. Draco

No nie.. Zawiodę.. Nie potrafię nikogo zabić.. Jestem zbyt miękki.. Nagle poczułem jak moja ukochana.. Łapie mnie za rękę.. Bała się o mnie..
Postanowiłem przed wyjazdem pożegnać się z Blaisem, Pansy, i pogadać z Sybillą może mi coś powie mądrego.. Wróciłem na górę do pokoju matki

-mamo.. Mam prośbę.. Zabierz do domu Madie.. Niech będzie bezpieczna..

-jasne synu.. Uważaj na siebie..

-pa mamo

Wyszedłem.. W moim pokoju była już tam Mad..

-wiem jakie jest to dla ciebie trudne..

-poradzę sobie

Pocałowałem ją ciepło, w usta. Całowaliśmy się tak długo aż nie zabrakło nam tlenu..

-jeszcze muszę odwiedzić Hogwart..

-jasne..

Wyszedłem z dworu Malfoya.. Pewnie każdy by się zastanawiał gdzie moja mama i Madie będą mieszkać.. Otóż mamy jeszcze kilka innych domów jeden jest rodziców a drugi mój.. Zamierzam tam zamieszkać z Madie..

Dałem mojej Sowie list do Pottera. Niech go wykończy.. Wyszedłem dość daleko.. Już Voldemort się nie dowie gdzie się Deportowałem..

W Hogwarcie był jeden wielki Haos.. Drops nie panował nad sytuacją.. Postanowiłem że najpierw poszukam Sybilli.. Znalazłem ją..

-dzień dobry..

-Chłopcze.. Niedługo twoje życie będzie zagrożone.. Będziesz o włos od śmierci ale przeżyjesz.. Uratuje cię ukochana.. Narażając swoje życie..

- o czym pani mówi?

- ohh przepraszam.. Zamyśliłam się

Nie sądzę.. To może coś znaczyć Tylko co..

Postanowiłem iść do przyjaciół..

-hej

-o boże draco.!

Pansy do mnie podeszła i mnie przytuliła.. Odsunąłem ją

-co jest.??

-mam dziewczynę

-KOGO!!

-spokojnie

-Mad... Cię kocha nie krzywdź jej!

-No posłuchacie mnie czy nie!?

-no

-jestem z Madie..

-no świetnie..

-tak ale wyjeżdżam na ciężką misję.. I spotkałem Sybille i mi to powiedziała..
Chłopcze.. Niedługo twoje życie będzie zagrożone.. Będziesz o włos od śmierci ale przeżyjesz.. Uratuje cię ukochana.. Narażając swoje życie..
Co to może znaczyć?

-może to że.. Będziesz umierał a Madie cię uratuję..

-a jak mnie znajdzie?

-nie wiem..

Jeszcze raz pożegnałem się z przyjaciółmi i wróciłem jeszcze do Madie.. Muszę się z nią jeszcze pożegnać.. Bardzo ją kocham i nie chce jej stracić..

__________

Wiem że krótki ale to jest głownie to co myśli draco

I need .. you Madie .. my "princess" ✅Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz