Dziś był dzień ślubu.. Mojego i Draco. Bardzo się stresuje, tak w ogóle to jest lato więc nie wyobrażam sobie tego.. Dlaczego kupiłam aż tak długą sukienkę? W każdym razie, do ołtarza poprowadzi mnie Blaise.. Wiem że to błąd, on jest wielkim błędem świata, ale go uwielbiam, i bez wątpienia jeżeli się wyłupi.. To będzie co wspominać prawda? Była rodzina dziewiąta, ślub miał się odbyć o piętnastej. Draco był już ubrany, nie do końca wiem jak wyglądał, ponieważ tylko słyszałam jak mówił że jedzie coś załatwić. Zadzwoniłam do fryzjerki, upewnić się o której przyjedzie. W tym czasie poszłam do Madelaine pomóc jej się uszykować.
-część córciu
-część mamo..
-coś się stało..
-nie.. Ale jak mogę zapytać..
-pytaj śmiało.. - podeszłam do niej, siedziała na łóżku i ją przytuliłam
-kto z osób w moim wieku będzie na ślubie?
-oj kochanie.. Albus, Lily, Nell, Luis, Leila, Rose, Hugo, jeszcze kilka osób na pewno będzie.. Tak w ogóle nie wiem sama ile osób zaprosiłam..
-dobrze.. Pomożesz mi się uszykować?
-pewnie.. Chcesz lekki makijaż?
-takk!
Zaczęłam malować Madelaine. Pomalowałam jej powieki na lekki odcień brązu, rozświetliłam jej twarz, pomalowałam rzęsy, i takie tam..
-chciałabyś proste czy kręcone włosy?
-mamo.. Oczywiście że proste.. Wyglądam w nich ładniej.. Moje naturalne to kręcone..
-jasne.. Jak tylko chcesz.
-jeżeli nie sprawia ci to..
-nie skąd! Masz wyglądać pięknie. To Tobie ma się podobać i to ty masz się w tym dobrze czuć- przerwałam jej
-dobrze..
Wyprostowałam jej włosy. Właśnie do domu weszła fryzjerka.
-Witaj Madie.. Jaką fryzurę sobie wymarzyłaś?
-właśnie problem w tym że się nie zastanawiałam jakoś specjalnie..
-mam pewien pomysł tylko powiedz mi.. Spięte czy puszczone?
-mogą być spięte.. Jest gorąco..
-to prawda..
Zaczęła układać moje włosy. Długo się zastanawiała co z nimi zrobić, aż w końcu miała pewien plan. Efekt końcowy wyglądał tak.. Włosy były spięte w niskiego Koka, który przypominał kwiata, zostawiła mi kilka kosmyków z przodu. Na głowie założyła mi również delikatny wianek z metalu.
*WIZUALIZACJA*
CZYTASZ
I need .. you Madie .. my "princess" ✅
Fiksi Penggemarhejka! książka przeznaczona Draconowi Malfoyowi! Jeżeli coś będzie nie tak to przepraszam.. ale się uczę na błędach okej? #2 - dracomalfoy - 20 grudnia 2020 #13 - draco - 11 lutego 2021