Merhaba arkadaşlar kısa bir bölüm oldu özür dilerim ama moralim bozuk. Okuyorsun ama neden oylamıyorsunuz? Kırılıyorum ama lütfen oylayın arkadaşlar. Multimedya da Burak var. Bu bölümde Kolpa-Gurur Benim Neyime dinleyebilirsin... İyi okumalar ☻
******************************************
Burak'ın bana TATLIM demesinden sonra büyük bir şaşkınlık içinde ona bakıyordum o ise bana içten bir gülümseme yolluyordu. Tam bir şey söylemek için ağzını araladığında Kutay'ın sesi ile hemen kapının o tarafa baktık.
-Ne yapıyorsun lan sen Berna'nın yanında?!
Burak'ta bana dönüp alayla Kutay'ı göstererek konuştu.
-Sevgili misiniz yoksa?
Tam ben hayır diyecekken Kutay ''EVET''deyince tam anlamıyla şok geçirdim diyebilirim.
Burak ise şaşırmış bir durumdaydı ee yani ben bile şaşırmışken o ne yapsın... Kutay bize doğru yaklaştı, sert ve gür bir biçimde konuştu.
-Sıramdan kalk yoksa kötü olur!
Tabi ki beklediğim gibi Burak'da cevap verdi.
-Kalkmaz isem ne yaparsın yoksa beni döver misin?..
Bu çocuk vallaha süzme salak. Kutay'ı tanımadan konuşuyor. Kutay benim için 20'den fazla kişi dövdü düşünün ve birkaç kişiyi hastanelik bile etmişti, önemsiz şeyler içindi hepside. Hemen Burak'ın yanından kalkıp koşarak evet üşenmeden Kutay'ın yanına gidip onu tuttum yoksa birazdan Kutay Burak'ı acayip dövecek belkide komalık edecekti kim bilir?..
-Kutay hadi birlikte dışarı çıkalım da gezelim biraz hava alalım.
Kendim bile söylediğim cümleyi zar zor idrak ederek Kutay'ı çekiştirerek sınıftan dışarı çıkardım.
-Bıraksaydın da ağzını burnunu kırıp o küçük beynini yerinden sökerek yedirseydim ona.
Ona öyle bir bakış attım ki gülmeye sonrada koridorda anırmaya başladı. İlk başta 'kes gülmeyi' falan desem de bende onunla birlikte gülmeye başladım. Koridordan geçenler bize öyle bir bakış atıyorlardı ki kendimi sanki uçan bir file bakıyorlarmış gibi hissedince biraz sakinleşerek susmaya başladım ama Kutay'a baktıkça bana filin uçtuğunu görüyorlarsa Kutay'da kesin orangutanın bir vampir olduğunu düşünerek bakıyorlardır...
Ama aslında o kadar güzel gülüyordu ki onu izlemeye başladım ama Kutay bana bakınca hemen kafamı çevirdim. Allah'ım ne olur onu izlediğimi görmemiş olsun yoksa en az 1 ay dilinden düşemem ne olur Allah'ım ne olur ne olur... Derken kahretsin ki o cümleyi söyledi.
-Sen benimi izliyordun?
-Yooo...
-Yok yani çok hoşuna gidiyorsa gülüşüm sen her zaman yanımda ol ben hep gülerim.
Biran çok heyecanlandım ve içten bir gülümseme koydum yüzüme ama hemen sildim ve kaşlarımı çattım. Ne oldu der gibisinden bakıyordu bana.
-Neden sınıfta Burak'a sevgiliyiz dedin?!
^Düzenlendi^
ŞİMDİ OKUDUĞUN
HAYATIMIN PRENSİ (TAMAMLANDI)
Romance-Teşekkür ederim Yankı beni iyi ki buraya getirdin, burası o kadar güzel ki kendimi hiç bu kadar huzurlu hissetmemiştim. -Ben senin iyi olman için buraya getirdim Berna'm. Bana yanaşıp alnımı öptü ve sıkıca sarıldı, ben de ona. İşte huzuru bulmuştum...