♠Paris♠

25 4 0
                                    

Durumu zorla izah edince çevredekiler kafasını sallayıp dağıldı. Oflayıp Yankı'ya döndüm.

-Of Yankı mağazada bari akıllı dur ya...

-Kusura bakma bebeğim, o kadar çekici gözüküyorsun ki kendimi durduramadım.

Gülümseyerek üstüme baktım. Elbise o kadar zarifti ki kendimi 19 değil de 29 gibi hissediyordum, daha olgun...

-Bence almalıyız...

-Yankı fiyatı görmedin sanırım...

-Sorun değil bitanem.

Gülümseyerek kabine girdim. Zorla elbiseyi çıkardım ve kendi üstümü giydim. Bu kabinler neden bu kadar dar olmak zorundaydı ki?! Kasaya gidip Yankı'nın parayı ödemesini izlerken içim sızladı. 950 TL idi... Tamam bundan daha pahalı elbiselerim tabi ki de olmuştu ama bu 950 TL verilecek bir ürün değildi bence. Mağazadan çıkıp eve dönerken yolun karşısında ki bakkal dikkatimi çekti. Daha önce orada mıydı o? Oradaysa ben neden dikkat etmedim?

-Aşkım bakkala gidelim mi?

-Tabi...

Yolun karşısına geçip markete girmemiz 10 dakikamızı almıştır kesin. Yani öyle bir trafik var ki anlatılmaz yaşanır tarzından...

Bakkala girdiğimiz de ilk cipsler gözüme çarptı. Aslında pastanın yanına içecek alacaktım ama cips de alabilirdim. 

Lays, Ruffles, Doritos

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Lays, Ruffles, Doritos... Bir kaç paket cips alınca Yankı güldü. O da kola almıştı. Bunların da parasını verince poşetlerle evin yolunu tuttuk. Eve gelene kadar Yankı'nın esprilerine güldüm. Eve gelir gelmez buzdolabında ki pastaya baktık. Çok güzel olmuştu. Pastayı kesip tabaklara koyarken Yankı'da bardaklara kolayı doldurdu. Tepsiyle salona geçtik. Ben televizyondan internete bağlanıp film açarken Yankı'da telefonuyla oyalanıyordu. Sinirlensem de belli etmeyip filmi başlattım. Komedi filmiydi. Yiyip, içip, gülerek filmi izledik. Saat de epey geç olmuştu zaten. Yatmaya karar verip yatak odasına çıktık.

-Yankı bana şort ve tişört verir misin?

-Sorman hata gülüm. Aç dolabı seç, giy.

Gülümseyerek dolabın kapağını açıp içerisine göz gezdirdim. Normalde dağınık bir dolap bekliyordum ama Yankı beni yine şaşırtmıştı. Lacivert bir şort ve beyaz bir tişört aldım. Banyoda giyindim ama hiç giyinmiş gibi hissetmiyordum. Çünkü tişört de şort da bol gelmişti. Özellikle tişört elbise gibi olmuştu. Ben şimdi şortla yatsam gece üstümden bile çıkardı bu. Şortu çıkartım elime aldım ve banyodan çıktım. Yankı odada yoktu. Hemen dolabın içinden küçük bir boxer aldım ve banyoya gittim. Boxerı giyince rahatladım. En azından bu iyi olmuştu üzerime. Boxer değil de şort giymiş gibi düşünerek kendimi rahatlatıp banyodan çıktım.

HAYATIMIN PRENSİ (TAMAMLANDI)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin