Merhaba benim canım okurlarım... Nasılsınız, kitap nasıl gidiyor? Umarım beğeniyorsunuzdur. Arkadaşlar lütfen voteleyin. Ben de emek veriyorum burada sonuçta. Ayrıca Sarp karakterini değiştirdim haberiniz olsun.
-----------------------------------
Otele gelip eşyalarımı yerleştirdikten sonra acıktığımızı anlayıp dışarıda yemek yemeye karar vermiştik. Yankı'nın amcası burada yaşıyormuş ve amcasından eğitim aldığı o iki sene içerisin de ise burada kalmış o da. O yüzden az çok Paris'i tanıyordu ve Fransızcası da iyiymiş.
Banyo da kısa bir duş alıp iç çamaşırımı giydim. Üstüme de siyah payet elbise giydim. Makyajım ise; fondoten, siyah far, eyeliner, rimel ve ten rengi ruj kullandım. Saçlarımı da dağınık biçimde açık bıraktım. Parlak uzun küpe ve kalın bilekliklerimi taktım. Ayakkabı da düz siyah topuklu bir ayakkabı giydim. Parfümümü de neredeyse üzerime boşaltım diyebilirim...
Aynada kendime bakarak gurur duydum. Odanın kapısı açılınca o tarafa döndüm. Karşımda yakışıklı kocam duruyordu. Üstünde ki açık mavi takım elbise ile o kadar çekici gözüküyordu ki sanırım bayılacaktım. İçi gibi dışa da ayrı bir güzeldi kocamın... Şaşkın şaşkın bana bakarken yanına gidip yanağından öptüm ve yanağında ruj izimin kalmasıyla kıkırdadım.
-Bu ne güzellik karıcım?.. Ayrıca harika kokuyorsun...
-Senin kadar muhteşem olamasam da bir şeyler yaptım işte...
-Kendine haksızlık ediyorsun bir tanem.
Gülümseyerek üstüme eğilmeye başlayınca kaşlarımı çattım.
-Yankı acıktım ve yarım saat içinde yemeğimi yemezsem seni yiyeceğim.
-Ye güzelim ben de seni yer-
-Of Yankı!
Elime peçete alıp önce yanağını sildim sonra da çantamı alarak odadan çıktım, Yankı da peşimden.
Otelden çıkıp kapının önünde beklerken niye beklediğimizi merak etmeye başlamıştım.
-Yankı neden bekliyoruz?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
HAYATIMIN PRENSİ (TAMAMLANDI)
Romansa-Teşekkür ederim Yankı beni iyi ki buraya getirdin, burası o kadar güzel ki kendimi hiç bu kadar huzurlu hissetmemiştim. -Ben senin iyi olman için buraya getirdim Berna'm. Bana yanaşıp alnımı öptü ve sıkıca sarıldı, ben de ona. İşte huzuru bulmuştum...