♠Patates♠

22 3 0
                                    

Vücudumda ki ağrı ile gözlerimi araladım. Dün akşam keşke ağrı kesici alıp yatsaydım. Yatakta yavaşça doğrulup kendime gelmeye çalıştım. Bugün Arzu ile gelin çiçeği alacaktık. Saat 11 idi.

Lavaboya gidip işlerimi halletmeye başladım. Sıra yüzümü yıkamaya gelmişti ki aynaya bakmamla kendimden korktuğumu söyleyebilirim. Gözlerimin altı şişmişti hafif ve yüzüm fazla solgun duruyordu. Yüzümü soğuk su ile yıkadım ve biraz kendime gelmiştim. O kadar çok uykum vardı ki... Odama geçip makyaj masama oturdum. İlk yüzüme bb krem sürdüm ve üstüne hafif allık uyguladım yüzüme renk gelmesi için. Daha sonra normal kalınlıkta eyeliner ve rimel çektim. En son da turuncu rujumu sürdüm. Tatlı olmuştu makyajım.Sonra saçlarım için Arzu'yu çağırmaya karar verdim. Kız süper saç örüyordu.

-Arzu!

Odama bodoslama dalınca ben bile korktum.

-Ne oldu?!

-Saçımı yapar mısın?..

Şirince gülümsesem de sinirleri yatışmamış olmalı ki kaşları hala çatıktı.

-Seni gebertirim! Salak bir şey oldu zannettim. 

-Özür dilerim Arzu'şum.

Sabır dileyerek yanıma geldi ve saçlarımı sertçe taramaya başladı. Güya sinirini o güzel saçlarımdan çıkaracaktı.

-Yavaş ol be! Saçım senden benden değerli.

Gülmeye başlayınca yatıştığını anladım. Yaklaşık yarım saat sonra yine saçım muhteşem olmuştu. 

-Yerim seni ya! Çok teşekkür ederim hayatım

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

-Yerim seni ya! Çok teşekkür ederim hayatım...

-Rica ederim. Ama lütfen bir daha kine insan gibi bağır, su aygırı gibi bağırma tamam mı tatlım?

Sinirle çığlık atınca bir yandan gülerek bir yandan koşarak odadan çıktı. Pislik yine beni sinirlendirmeyi başarmıştı! 

-Sensin su aygırı!

Sıra giyinmede idi. Dolabımdan; siyah dar paça pantolonum, siyah kayık yaka bluzum ve turuncu kısa montumu çıkardım. Üstümü giyinince siyah topuklu botlarımı giydim. Gayet şık olmuştum. Makyaj masamın üzerinde ki Christian Lacroix Rouge parfümümü alıp üstüme sıktım. Bu parfümün kokusuna bayılıyordum. Daha sonra kolyemi, küpemi ve bilekliğimi taktım. 

Gayet şık olmuştum. Turuncu el çantamı alıp içine telefonumu ve bir kaç önemli eşyayı koyup montumu da elime alarak aşağı indim. 

Montumu ve çantamı vestiyere asıp mutfağa geçtim. Arzu kahvaltı hazırlamış şimdi de patates kızartıyordu. 

-Arzu?

HAYATIMIN PRENSİ (TAMAMLANDI)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin