Açıkçası Kutay ile aynı sınıfta olacağım aklımın ucundan dahi geçmezdi ama şu acımasız hayat her seferin de beni şoka uğratmayı başarıyordu. Şu an o bana ben ona şaşkınca bakıyorduk. Kaşlarımı çattığım da kafasını başka yere çevirdi. Beni silahla vurmuştu lan! Konuyu açmak istememiştim o zaman kavga olmasın diye. Ama şimdi onu görünce o sahne aklımı kurcalıyordu.
Arzu'nun kolumdan tutup çekmesiyle kendime geldim. Boş sıra da yoktu. Sadece iki ayrı kişinin yanları boştu. Ben cam kenarı yanında oturan oğlanın yanına oturdum. Arzu da duvar kenarı yanında oturan oğlanın yanına geçti. İkimiz de en arkadaydık. Sınıfa göz gezdirdiğim de çoğu kişi bize bakıyordu. Hoca gelince herkes yavaşça yerine geçti.
-Günaydın çocuklar.
Sınıftan bir kaç gülme sesi gelince Arzu ile bakıştık. Omuz silkip önüne dönünce ben de döndüm.
-Sanırım yeni öğrenciler var. Lütfen yanıma gelin.
Arzu ile yavaşça hocanın yanına gittik. Yakından biraz daha yaşlı durduğunu fark ettim. Kırklı yaşlarındaydı sanırım.
-Tanıtın bakalım kendinizi.
-Berna Taşdemir. İzmir'den geliyorum. Okyanus Kolejinden geliyorum. Benden 2 yaş büyük bir abim var.
-Anladım. Abin hangi üniversite de?
-Abim geç yazıldı okula ve askerden de yeni geldiği için şu an üniversiteye gitmiyor. Ama o da sınavlara hazırlanıyor.
-Hım. Sen anlat kızım.
-Arzu Çetin. İzmir'den geliyorum. Okyanus Kolejindeydim bende. Tek kardeşim.
-Tamam sağ olun kızlar. Yerlerinize geçebilirsiniz.
Gülümseyerek yerimize geçtik. Yanımda ki oğlan bana bakınca ben de ona bakmaya başladım.
-Merhaba ben Deniz.
-Ben de Berna.
-Tanıştığıma memnun oldum.
-Ben de Deniz.
Önüme dönünce Enes'in hala bana baktığını hissediyordum sanki. Kafamı çevirdiğim de yanıldığımı anlayıp önüme döndüm. Ders bitince Arzu koşarak yanıma gelip kolumdan tutarak zorla beni sınıftan dışarı çıkardı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
HAYATIMIN PRENSİ (TAMAMLANDI)
Romance-Teşekkür ederim Yankı beni iyi ki buraya getirdin, burası o kadar güzel ki kendimi hiç bu kadar huzurlu hissetmemiştim. -Ben senin iyi olman için buraya getirdim Berna'm. Bana yanaşıp alnımı öptü ve sıkıca sarıldı, ben de ona. İşte huzuru bulmuştum...