1 Hafta sonra:
Telefonumun alarm sesi ile uyandım. Okula gitmeye başlamıştım. Ayağım 4 gün içinde iyileşmişti. Yani salı günü okula gitmeye başlamıştım. Yankı ile anlaştığımız gibi her gün bir aktivite yapıyorduk. Şimdilik su savaşı, ata binme ve bisiklet sürme yaptık. Bu gün sinemaya gideceğiz. Gerçi su savaşını evde banyoda yaptık ama hava o gün soğuk olduğu için, yine de epey eğlenmiştik.
Hemen banyoya gidip rutin işlerimi hallettim. Üstüme ne giyeceğimi hava belirliyordu. Perdeleri kenara çektim ve tülün altından geçip pencereden dışarı baktım.Hava fena değil gibi gözüküyordu, iyi. Üstüme siyah ince bir bluz, mini eteğim, siyah çizmelerimi giydim. Siyah çantama da gerekli olabilecek ufak eşyalarımı koydum.
Kombini;
Saçımı dün Yankı ile ata bindikten sonra komşumuz Elif Abla'ya (kuaför olan hani doğum gününde de yapmıştı saçını) boyattım. Henüz bir tek abim gördü o da beğendi. Bal köpüğü renginde boyamıştı Elif abla.(Arkadaşlar bundan sonra Berna karakterimiz Jessica Alba olacak)Saçımda dalgalı olduğu için sadece taradım.Takı da gold kolyemi ve saatimi taktım sadece.
Saçı;
Makyaj olarak siyah eyeliner ve rimelimi çektim ve dudağıma pembe parlatıcımı sürdüm. Çizmemi giydim ve siyah çantamı aldım. Şimdi siz diyorsunuz bunlar ne biçim okula gidiyor çanta filan yok. Biz tablet kullanıyoruz ve o da okuldaki dolaplarımız da. O yüzden çanta filan götürmüyoruz. Ödev de 12.sınıf olduğumuz için vermiyorlar. Ben yazılılara ya da böyle önemli sınavlara çalışmıyorum. Çünkü ben çalışınca yapamıyorum. Çalışmadan daha iyi geliyor notlarım.
Dersin başlamasına yarım saat vardı. Bu arada abim de ayağım incindiği zaman bana araba almış. Çok seviyorum onu ya. Bankada ki paradan almış. Zaten ailem de önceden birikim yaparmış. Biz de onlar öldükten sonra birikim yapmıştık.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
HAYATIMIN PRENSİ (TAMAMLANDI)
Romance-Teşekkür ederim Yankı beni iyi ki buraya getirdin, burası o kadar güzel ki kendimi hiç bu kadar huzurlu hissetmemiştim. -Ben senin iyi olman için buraya getirdim Berna'm. Bana yanaşıp alnımı öptü ve sıkıca sarıldı, ben de ona. İşte huzuru bulmuştum...