♠Hazırlık♠

34 4 7
                                    

-A-abi iyi misin?

Abim ise söylediğime aldırmayıp hala parmağımda ki yüzüğe baktı. Herkes bize bakıyordu. Elimi çekeceğim sırada bileğimden sertçe tutup kendine çekti ve bir o kadar da sert ses tonu ile konuştu.

-Bu. Yüzük. Nereden. Çıktı?!

Kelimelerin üstüne o kadar baskı yaptı ki korkmadım değil yani... Arzu beni korumak için araya girdi. Ama pek başarılı olduğu da söylenemezdi.

-Aşkım biz seninle biraz konuşsak ha?

-Sana diyorum Berna?! Bu yüzüğü sana kim verdi?!

-Yankı. Tamam mı?! Buraya geldi. Benim için! İkimiz de birbirimizi seviyoruz anladın mı?! Abi... Bu sefer doğru adamı buldum.

-Hıh... Demek doğru adamı buldun... Kutay ile de mutluydun Berna! Mete ile de!

Verecek bir cevabım yoktu.

-Baran lütfen biraz konuşalım olur mu?

-Neyi konuşacağız Arzu?!

-Aaa Barancım eşine neden bağırıyorsun?..

-Rana Abla... Ben Berna'nın üzülmesini istemiyorum anlamıyor musunuz?!

-Kardeşim bu kızı daha ne kadar tutabilirsin yanında ha?

-Kadir Abi...

-Bana bak oğlum, eğer bu kızın ve damadın arasını bozarsan karşında beni bulursun tamam mı?

Uzun süre sessiz kalsa da başını salladı.

-Hadi o zaman içeri geçelim. Rana kardeşin gelecek mi?

-Ah, evet hayatım. Bugün konuştum akşam 7 gibi evde olurum dedi.

-İyi iyi hadi içeride oturalım Cenk de gelsin yemeği yeriz.

Hep beraber içeri geçtik.

-Ablacım?

-Efendim Bernacım?

-Senin kardeşin kaç yaşındaydı?

-Cenk mi? 18 hayatım. Sizinle yaşıt. İngiltere'de okuyor. Çok özlemiştim 3 gün önce aradım gelsin diye o da kabul etti.

-Hım...

Kapı çalınca Rana abla neredeyse koşarak bakmaya gitti. Sonra da çığlık attı. Özlediği belliydi. Biraz sonra içeri Rana Ablanın koluna girmiş uzun boylu, sarışın, kaslı bir çocuk girdi.

 Biraz sonra içeri Rana Ablanın koluna girmiş uzun boylu, sarışın, kaslı bir çocuk girdi

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Hepimize gülümseyip tekli koltuğa oturdu.Oturuşu, selam verişi bile cooldu.

-Nasılsınız?

HAYATIMIN PRENSİ (TAMAMLANDI)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin