Evin önüne gelince hepimiz arabadan indik. Yankı'ya dönüp bir türlü soramadığım sorumu sormaya karar verdim.
-Kocacım sen nerede kalıyorsun?
-Otelde aşkım. Bugün de annemgille konuşacağım yarın gelmeleri için.
-Hım. Tamam aşkım. Yarın görüşürüz.
-Görüşürüz meleğim...
Alnımdan öpüp sarılınca abim gerildi. Gülerek geri çekildik ve yavaşça uzaklaştı. Açıkçası gözden kaybolana kadar arkasından onu izledim.
-İyi kestin çocuğu...
Gülerek Arzu ile içeri girdik. Odama geçtiğimde suratımı asıp abimin yanına gittim.
-Abiii...
-Neee?..
-Ya hani benim odamı yenileyecektik?!
-Of Berna ya... Ne alaka şimdi?! Sen evlenmeyecek misin başka bir evde yaşamayacak mısın?
-Aaaa evet tamam o zaman...
Gülerek odama geçtim. İyice kafam gitti ha... Telefonuma mesaj gelince hemen baktım.
+Nefesim♥;
>Hayatım müsait isen yüzük bakmaya çıkalım mı? :)
>Tabi bir tanem 10 dakikaya aşağıya inerim. :))
>Tamam bebeğim ben de yakınlardayım zaten. ;)
Hemen üstüme pembe elbisemi giydim. Ayakkabı da siyah stilettolarımı giydim.
Çantamı da alıp aşağı inince Yankı'nın salonda oturduğunu gördüm. Yanına gidince gülümseyerek ayağa kalktı ve sarıldı. Ama yine şikayet eden ses tonu ile konuştu.
-Berna bıktım ama senin şu sırt dekoltelerinden, göğüs dekoltelerinden, minilerinden...
Gülerek yanağından öptüm ve kapıya sürükledim. Arabaya binerken yanımızdan bir çift çocukları ile geçtiler. Çocuklar o kadar tatlıydı ki arkalarından bakmadan edemedim.
-Merak etme aşkım biz bir evlenelim o zaman istediğin kadar çocuk yapabiliriz...
Çapkınca söylediği cümle üzerine gülerek dil çıkardım ve arabaya bindim. Kuyumcuya girince adam hemen Yankı'nın yanına varıp sıkıca sarıldı.
-Nasılsın Yankı oğlum?..
-İyiyim Ahmet Amca sen nasılsın?
-Ben de iyiyim oğlum çok özlemişim. Gelin hanım mı?
-Evet...
-Merhaba kızım.
-Merhaba Efendim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
HAYATIMIN PRENSİ (TAMAMLANDI)
Romance-Teşekkür ederim Yankı beni iyi ki buraya getirdin, burası o kadar güzel ki kendimi hiç bu kadar huzurlu hissetmemiştim. -Ben senin iyi olman için buraya getirdim Berna'm. Bana yanaşıp alnımı öptü ve sıkıca sarıldı, ben de ona. İşte huzuru bulmuştum...