Selam gençler nasılsınız bakalım? Bugün size geçen bölüm gibi upuzun bir bölüm yazdım. Umarım beğenirsiniz. Oy vermeyi ve yorum yapmayı ihmal etmeyin lütfen, sizi seviyorum canlarım... ♥♥
**************************************
Yankı'nın anlatımından;
10 dakika sonra evin önüne geldiğimizde durdum.
-Yankı neden doktora gitmedik.
-Berna'nın bilinci hala açık Baran bu yüzden evde de müdahale edebilirim.Hem hastane buraya uzak hem de ben de bir doktorum...
-Haklısın tamam.
Arabadan inip Berna'yı kucağıma aldığım da Baran biraz gerilmişti. Yani benim kardeşimi de benim yanımda birisi kucağına alsa ben de gerilirim. Gül önden gidip kapıyı açınca hemen içeri girdik. Berna'yı yukarı kata benim odama çıkardım.
Yatağa yatırınca elimi yüzünde gezdirmeye başladım. Pürüzsüz bir yüzü vardı.Gerçi benimde yüzüm pürüzsüzdü ama onun ki hem pürüzsüz hem yumuşaktı. Tam eğilip yanağından öpecektim ki kapı açılınca ellerimi gözlerine çıkarıp göz kapaklarından tutup yukarıya kaldırıp muayene ediyormuş gibi yaptım.
-Neyi var, iyi mi o, eğer durumu kötü ise doktora-
-Baran iyi misin,o iyi ve bende bir doktorum gururum kırılıyor ama.
Sesimi sonlara doğru hafif kızgın sesle söyledim.Elini ensesine götürüp mahcup bir ifade ile konuşmaya başladı.
-Af edersin, bugün gayet iyi idi ama bir anda böyle olunca onun için endişeleniyorum. Ailemden kalan tek parça... Ve o da giderse...
-Tamam anladım, asıl sen beni affet, durumu iyi şu an uyuyor. Bir kaç saate uyanır. Hadi aşağı inelim.
-Tamam, bu arada aşağıda ki kız kim yani nereden tanıyorsun?
-Gül adı. Kardeşim kendisi ama üvey.
-Cidden mi?!
-Evet,neden bu kadar şaşırdın?
-Berna bahsetmişti de 'aramız pek iyi değil' falan diye söylemişti ve faceden göstermişti oradan hatırladım.
-Hım anladım bana da söylemişti aynı şeyleri Gül.
Birlikte aşağı indiğimiz de Gül konuşmaya başladı.
-Şey... o nasıl?
-Gayet iyi canım.(Baran)
Baran cevap verince Gül'ün gözlerinde ki parıltıyı görünce yüzündeki o heyecanı şüphelenmedim değil yani. Ne yani Baran'ı göreli daha bir saat bile olmadan ondan hoşlanmaya mı başlamıştı. Of of bu kız beni delirtecek sanırım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
HAYATIMIN PRENSİ (TAMAMLANDI)
Romantik-Teşekkür ederim Yankı beni iyi ki buraya getirdin, burası o kadar güzel ki kendimi hiç bu kadar huzurlu hissetmemiştim. -Ben senin iyi olman için buraya getirdim Berna'm. Bana yanaşıp alnımı öptü ve sıkıca sarıldı, ben de ona. İşte huzuru bulmuştum...