♠Hoşça Kal♠

58 5 10
                                    

Hatırlatma:

Telefonu kapatınca arkasını döndü ve beni gördü.

-Hayatım çok güzel olmuşsun.

-Kimdi o?

-Arkadaşım.

-Neyin demedim Yankı kimdi o dedim.

-Derya.

-Ne diyor?

-Evde misin,yarın bir şeyler yapalım mı diyor.

-Asla!

-Zaten canım benim yarın birlikteyiz.

-Evet..birlikteyiz.

-Demek birliktesiniz?!

-A-Abi?!

-Ne abi?!

-Açıklayabilirim.

-Çabuk yukarı gel benimle sen de git!

-Bak Baran sana zaten söyleye-

-Ne zaman?! Ben ölünce mi, sen ölünce mi, Berna ölünce mi?!

-Ya tabi ki hayır ama-

-Yeter! Git!

-Peki... Ama lütfen Berna'ya kızma onun suçu-

-Sen karışma Yankı! Sadece git.

Yankı kapıdan çıkarken gözümden bir damla düştü. Ve ağzımdan da bir hıçkırık kaçtı. Sonra ise saniyeler içinde ağlamaya başladım şiddetli bir biçimde.

-Berna boşuna ağlama! Bu iş olmaz, olamaz! Bir daha senin üzülmene izin veremem...

Abim yanıma gelip başımı okşuyor benim için endişelendiğini söyleyip duruyordu. Sinirlerim o kadar bozulmuştu ki... Ayağa kalkıp ortalığı dağıtmaya ve bağırmaya başladım.

-Onu diğerleri ile karıştırma! Onun hakkında ne biliyorsun ki?! KOCA BİR HİÇ!! Beni birazcık düşünseydin, iyiliğimi isteseydin... Bana bağırmadan önce bana olup biteni anlatmamı isterdin! Ben sana karışıyor muyum hı?! Sen gittin o Nazlı ile hala görüşürken ben sana onun yanında bağırdım mı? Seni rencide edecek sözler söyledim mi?!

-Bana bak Berna, bu zamana kadar senin sevgiline erkek arkadaşına karışmadım sırf annem için! Ama artık yeter, hepsi seni ayrı ayrı üzdü ve ben sadece senin ağlamanı izledim... Ama hayır... Bundan sonra öyle olmayacak bunlara göz yummayacağım! O oğlan senden tam on yaş büyük be! İki üç yaş olsa neyse on on..

-Aşkta yaş olmaz!

-Berna en yakın zaman da taşınıyoruz zaten, odanı toplamaya başlasan iyi edersin.

-Ne?! Asla!

-İtiraz yok bu konu burada kapanmıştır.

-Hayır hayır hayır... Bu konu asla burada kapanmayacak!

-Lafımın üzerine laf mı söylüyorsun?..

-Evet... Bunca zaman senin lafının üstüne laf söylemedim de ne oldu?!

-Bana bak Berna ya gelirsin ya gelirsin. Benden söylemesi...

-Ne yani beni bu yaşımda... 18 yaşımda zorla mı götüreceksin?!

HAYATIMIN PRENSİ (TAMAMLANDI)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin