♠ŞOK♠

74 13 7
                                    

Umarım beğenirsiniz fazla uzatmayayım. Multimedya da Berna'nın giydiği elbise var. Keyifli okumalar... Lütfen oylamayı ve yorum yapmayı ihmal etmeyin ☻ Sizi seviyorum ♥

Çok şükür eve gelebilmiştim. Ya şu trafik de beni öldürecek yani! Abim de çıkışta gelecekti güya nah geldi, arabanın önünde yarım saat bekledim mal gibi, öküz kesin gene beni unuttu! Of of... Evin içine girmemle sıçramam bir oldu. Çünkü evin içinden bir çığlık geldi. Doğru düzgün konuşamadan gözlerim yuvalarından fırladı.

-Ne olu- OHA!

Durun ne olduğunu söyleyeyim; televizyonun karşısındaki koltukta bir çift var. Bilin bakalım kim, hadi ama zor değil. Evet,bir adet abim ve bir adet kız! İkisi bana bende onlara bakıyordum. Bu kız kim diye düşünürken abim' İçeri girmeyi düşünüyon mu ?' diye kaba bir şekilde davranmadı tabi kide. Neden çünkü yanında bir kız var. Abimin tek kibar olduğu zamanlar yanında bir kız olduğu zamanlardır.

-İçeri gelsene Berna'cım?

Bende yavaş adımlarla içeri girdim. Kız ayağa kalkıp yanıma geldi. Benden yaklaşık 4-5 cm uzundu. Yani abimin boyundaydı. Kumral ve yeşil gözlüydü. Fena değildi yani güzeldi. Heyecanla hem kendi yerine hem de benim yerime hızlı hızlı konuştu resmen.

-Merhaba canım ben Nazlı, sen de Berna tanıştığımıza memnun oldum.

Bende yapmacık bir şekilde gülümsedim ve kız bunu fark etmiş olmalı ki yüzü düştü. Ne yani ilk defa gördüğüm bir kızın üstüne atlayacak değilim. Abime dönüp sert bir şekilde konuşarak yukarı çıktım.

-Baran'cım bir yukarı gelsene?!

Yukarı çıkarken abimin kıza 'Hemen gelirim canım' dediğini duydum. Ya kesin bunlar 1 aydan fazladır tanıyorlar birbirlerini!

Yukarı çıktığımızda ağzımı açmamla kapatmam bir oldu çünkü abim susturdu!

-Sus! Bak bana sinirli olduğunu biliyorum. Aşağıda da korku filmi izliyorduk bu yüzden çığlık attı. Sizi bugün tanıştırmayacaktım ama Nazlı gelince kovamazdım ama gerçekten haftaya sizi tanıştıracaktım. Olanları sana bir bir anlatacağım ama akşam tamam mı şimdi lütfen o güzel yüzünü asma bir tanem.

Sakince başımı ona yaslayıp sarıldım.

-Benim de zaten ufak bir işim var bir saatliğine bir arkadaşıma gideceğim.

Anında kaşları çatıldı.

-Kimmiş o arkadaş?!

-Off abi kız ya!

-İnşallah...

Aşağı inince bende odama geçtim. Eve gelmeden arabada Mete aramıştı ve beni evine çağırdı, ne kadar hayır desem de anlamıyor ki inatçı keçi..

Dolabımın karşısına geçip siyah transparan detaylı bir elbise giydim ve ayakkabı olarak da siyah topuklularımı giydim. Saçlarımı da tepeden topladım ve kenarlarından tel tokayla tutturarak topuz yaptım. Ya ben direk kuaför olmalıyım ama çok isteğim meslek olan diyetisyen olacağıma dair kendime söz verdim. Makyajımın da tamam olduğunu görünce çantamı da alıp aşağı indim. Abim ne kadar sinirli bakıyorsa Nazlı da bana bir o kadar çok güzel olduğuma dair iltifatlar yağdırıyordu. İkisine de gülümseyerek dışarı çıktım ve arabama bindim. Telefonumun mesaj bölümünü açıp Mete'ye mesaj yazmaya koyuldum.

Gönderilen: İnsan Hırsızı

Ben arabama bindim. Adresini mesaj at.

Anında mesaj geldi.Ne çabuk yazdı lan...

HAYATIMIN PRENSİ (TAMAMLANDI)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin