♠Düğün♠

35 3 21
                                    

Alarmın sesiyle gülerek kalktım. Bugün düğünüm vardı. İnsanın en mutlu olduğu 5 günden biriydi. Heyecanla lavaboya gidip hızla işlerimi bitirdim ve odama geçtim. Kapı çalınca hızlıca aşağı indim. Kapıyı açınca yakışıklı kocamı gördüm.

-Merhaba hayatım.

-Merhaba... Şey gelinliği getirdim.

-Tamam.

-Akşam... Düğünde görüşürüz?

Bu tatlı haline kıkırdamadan edemedim.

-Elbette!

-Ben gideyim o zaman?

-Yani...

-Tamam görüşürüz.

-Görüşürüz.

Onun heyecanlı olduğu da apaçıktı. Odama gireceğim sırada Arzu kendi yatak odalarından çıktı.

-Günaydın gelin hanım.

-Günaydın Arzu.

Yanına gidip hızlıca sarıldım ve yanaklarını sulu sulu öptüm.

-Arzu çok heyecanlıyım!

-Sakin ol kızım. Evlenmeden ölürsen kafanı kopartırım.

Söylediği şeyle gözlerimi devirdim.

-Saat 9 ne yapacağız şimdi?

-İstersen önce kahvaltı yapalım.

-Olur. Abim nerede?

-Üstünü değiştiriyor.

-Tamam gel inelim.

İkimizde pijamalı olsak da rahattı. Kahvaltılıkları çıkartıp yanına da salatalık ve domates doğradık. Çatallar, peçeteler derken işte masa hazırdı. Abim mutfağa girince ona da sıkıca sarıldım.

-Günaydın canım abim...

-Günaydın güzel kardeşim benim. Nasılsın bakalım? Heyecan var mı?

-Olmaz olur mu?!

-Heyecandan dolup taşıyor baksana.

Arzu'nun dediği şeye hepimiz kahkaha attık. Güzelce kahvaltımızı yaptık. Biraz da sohbet edince saat 11 olmuştu. Masayı toplayıp yukarı benim odama çıktık Arzu ile. Bir poşetin içine ayakkabılarımı, telefonumu filan koydum. Arzu da kendi çantasını hazırlayınca üstümüzü değiştik. İkimizde eşofman takımı giymiştik. O lacivert ben siyah.

-Arzu saat 1 oldu gidelim mi?

-Daha 2 saat var ama manikür pedikür de yaptıracak isen gidelim.

-Tamam.

Malzemeleri alıp kuaförün yolunu tuttuk. On dakikaya kuaföre varmıştık. Zaten geçen gün söylemiştim. İçeri girince Ahsen Abla hemen yanıma geldi ve sarıldı. Ona da davetiye vermiştim. Şehir dışında ki amcama, teyzeme ve halama da mesaj atmıştım. Acele olduğunu ve davetiye gönderemediğimi söylemiştim.

-Merhaba Berna'cım, Arzu'cum...

-Merhaba Ahsen abla.

-Merhaba Ahsen ablam. Ben biraz erken geldim de. Manikür pedikür için...

-Tamam sen geç otur. Bugün bizzat seninle ben ilgileneceğim kız!

-Sağ ol ablam.

HAYATIMIN PRENSİ (TAMAMLANDI)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin