♠Güzel Bir Günün Başlangıcı♠

104 17 0
                                    

Saat sabah 3'tü ve hala uyuyamamıştım. Telefondaki ses tanıdık geliyordu ama çıkaramıyordum. Telefondaki kişinin sesini duyunca korkudan kapatmıştım. Abim yanıma gelincede başım ağrıdığını ve uyumak istediğimi söyleyip odamdan çıkarmıştım. Uyumaya çalışıyordum ama olmuyordu. Ben hep böyleydim. Bir şeyi tam anlamıyla anlayamadığım zaman veya çözemediğim zaman uyuyamazdım. Ben böyle düşünürken telefonumun titreşmesi ile masanın üzerinde duran telefonuma baktım. Bir mesaj vardı. Ekranımın kilidini açarak mesajlara girdim ve tanımadığım bir numaradan idi. Mesaja baktığımda korkmaya başlamıştım.

>TELEFONU NEDEN YÜZÜME KAPATTIN BERNA'CIM?

Telefondan mesaj kısmına girerek karşılık verdim elim titreye titreye.

>Sen kimsin, bak eğer bana karşı bir şaka filan yapıyorsan bunun bedelini ödersin.

Kim bana böyle aptalca bir şey yazmaya cesaret edebilirdi ki. Telefonuma mesaj gelmişti, yine o numaradan. Mesaj uzundu oflayarak okumaya başladım.

>Berna'cım sana şaka filan yapmıyorum. Seni çok iyi tanıyorum. Aileni iki sene önce çok ağır bir şekilde kaybettiğini, Baran adında bir abinin olduğunu, geçen sene Kutay ile çıktığını,evinin adresini, gülleri çok sevdiğini, kedilerden nefret ettiğini, en sevdiğin meyvenin çilek olduğunu, koyu maviyi çok sevdiğini, voleybolu çok iyi oynadığını, futbolu çok seversin ve bir kıza göre çok iyi oynarsın. Kısacası seni senden iyi tanıyorum, bundan emin olabilirsin. Öpüyorum seni iyi geceler ♥ 

Şuan hiçbir tepki veremiyordum,sadece ağzım açık ekrana bakıyordum. Çünkü; yazdıklarının hepsi doğruydu!

----------------------------------------------------------

Sabah gözlerime gelen ışıktan dolayı kıpırdandım.O mesajdan sonra korkmuştum şahsen, hemen yorganımın altına girip gözlerimi kapatıp uyumaya çalışmıştım ve şimdi uyandığıma göre uyumuştum.

Yataktan kalkıp banyoya girdim ve ihtiyacımı giderdim, yüzümü yıkadım ve dişlerimi fırçaladım. Yatağımı toplayıp dolabımın karşısına geçerek ne giyeceğime karar vermeye çalışıyordum ki kapı çaldı. Oflayarak odamdan çıkıp merdivenlere geldiğimde abimin kapıyı açtığını gördüm. Gene ofladım. Açıyorsa niye 'ben açıyorum' demiyordu ki. Offffff. Bugün çok mu ne ofluyordum ben? Kapıda Demet vardı.Koşarak aşağı indim ve Demet'e sarıldım. Demet'i elinden tutarak odama çıkardım.

-Demet tam zamanında geldin süpersin hadi ne giyeyim ve bugün çok güzel olmuşsun.

-Sağ ol canım ve üstüne bunu al ımmm... Altına da bunu giy ve çabuk giyin lütfen...

-Ya erken kalktım bugün kör müsün saate baksana yarım saat önce kalkmışım bide hiç uyuyamama rağmen ya!

Sinirle banyoya girdim.Bana bağaran Demet'in sesini duydum.

-Kızım uyuyup uyumadığını nereden bileyim ben ve gece neden uyuyamadın bakıyım sen?

Uzun hikayeydi ve açıkçası çok üşeniyordum.Kısaca cevap verdim.

-Çıkınca.

Demet'in bana verdiği şeyleri giymeye başladım. Altıma siyah bir tayt, üstüme straplez siyah göğüs bölgesinde taşlar olan, üstüme yapışan bir üst vermişti. Açıkçası bu kızın zevkine bayılıyordum, hep uyumlu giymiş ve beni de giydirmişti. Banyodan çıkınca Demet ve abimin konuştuğunu gördüm. İkisi de beni görünce ıslık çaldılar ve bende gülümsedim. Demet hemen elinde duran siyah ve bazı yerleri kırmızı olan platform topuklu ayakkabılarımı elime tutuşturdu. Başımı kaldırınca elinde siyah parlak takı setim(kolyem,yüzüğüm,küpem ve bilekliğim) vardı. Onları da taktım.

-Şuraya otur da saçını ve makyajını da yapıyım.

-Ya gerek yok ben yaparım.

Ne gereği vardı ki bu kadar süslenmenin?

-İtiraz istemiyorum!

Offf geberteceğim artık şu kızı ya! Makyaj masama oturdum ve kendimi Demet'in ellerine bıraktım. Yarım saat olmuştu ve ben muhteşem olmuştum. Demet makyaj olarak siyah eyeliner,rimel,far sürmüştü ve kırmızı bir ruj sürmüştü. Saçlarımı da hafifçe dalgalandırmış ve açık bırakmıştı.Aynanın karşısına geçtiğimde Adriana Lima'yı geçerdim. Ya şu Adriana Lima'da ne buluyorlardı anlamıyordum... Merdivenlerden aşağı inmeden Demete teşekkür edip abimin yanına gittim. Abim sinirlenmişti.

-Ne oldu? Yoksa kötümü olmuşum?!

-Yo yo çok güzelsin ama Kutay seni kaçıracak diye içime bir şüphe düştü de...

Abimin bu deli cümlesine karşılık gülmeye haykırmaya başladım. Abimde sanki filler voleybol maçı yapıyorlarmış gibi bakıyordu. Oysa ki abim Kutay'a çok güvenir.

-Hadi biz çıkıyoruz...

Demet'in gelmediğini görünce kaş göz işareti yapmaya başladım.

-Hadi gelsene kızım!

Kapıyı açtım ve dışarıya baktığımda ölecektim galiba. Kutay çok yakışıklı olmuştu. Siyah gömlek, siyah ceket, siyah pantolon, siyah ayakkabılarıyla meteoru rahatlıkla geçiyordu. İçeride abime bakınca gergince kafa salladı. 

-Biliyorum hadi git ama geç kalmayın,sakın!

Sakın kelimesini vurgulamıştı. Abimi öptüm ve Demete de el sallayarak evden çıktım. Kutay beni öptü ve siyah BMW'sinin ön kapısını açarak içeri oturttu. Oda şoför koltuğuna geçti. Güzel bir gün beni bekliyordu anlaşılan.

************************************

Selam millet kısa bir bölüm oldu ve pek olay olmadı çünkü zamanım olmadığı için pek güzel yazamadım. Umarım beğenmişsinizdir. Oylamayı unutmayın. Sizi seviyorum. BU ARADA BERNA KARAKTERİNİ DEĞİŞTİRİYORUM haberiniz olsun ☻♥

^Düzenlendi^

HAYATIMIN PRENSİ (TAMAMLANDI)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin