Kutay'la aynı sınıfta olmanın verdiği şaşkınlıkla sınıfımın yolunu tuttum. Sınıfa girdiğimde Arzu ve Demet koşarak hemen yanıma geldiler. Onlarla sarıldıktan sonra sınıfta gözümü gezdirdiğimde Gül ve salak grubunu gördüm. Kafamı öbür tarafa çevirmem ile çok yakışıklı meteor oğlanlar gördüm. 4 kişiydiler. İkisi sarışın, biri esmer, biri de kumraldı. Sarışınlardan bir tanesiyle göz göze gelince gülümsedi. Bende gülümsedim. Kafamı öbür tarafa çevirdim ama keşke çevirmese idim diye söylendim.Çünkü Kutay'ın da beni izlediğini gördüm ve göz göze geldik. Yine mi ya of! Bu çocuktan ayrıldım ama sanki çıkıyormuşuz gibi davranıyor neden böyle yaptığını da bilmiyorum!..Çoğu kişi kafasını kapıya çevirince bende çevirdim ve lanet ettim. Gül beni izliyordu. Hemde alayla! Ah şu salak kafasını duvarlara çalmak istiyordum.
Sınıfa hoca girdi ve herkes yerine geçti. Arzu ve Demet yan yana oturunca bir tek boş yerde Kutay'ın yanı olduğunda intihar etmek istedim. Hadi ama hayat resmen bana götüyle gülüyordu... Bu ne biçim bir iş anlayamadım ama hocanın bana seslenişiyle gerçek dünyaya döndüm.
-Kızım hadi geç arkadaki yere de selamlaşıp oturalım.
Bende başka boş yer olmadığı için yavaş adımlarla Kutay'ın yanına geçtim. Hoca 'Günaydın' deyince bizde 'sağ ol' dedik ve oturduk. Böylece her okuldaki daha doğrusu her dersteki klasikliği tekrar yaşamış olduk... Hoca yeni gelmiş olacak ki bu ders tanışmayı teklif etti ve önce o konuştu.
-Merhaba çocuklar ben Tarih öğretmeninizim, adım Salih.
En ön sırada oturan Gül'ü işaret etti.
-Sizden başlayarak devam edelim.
Gül'de kafasını sallayarak ayağa kalktı. Üstünde mini bir etek ve kot gömlek vardı.
-Adım Gül Akbulut ve tek kardeşim.
Dedi ve oturdu. Sırasıyla Şebnem, Ayşegül ve Gizem(Gül'ün takımına katılan yeni kız) tanıttılar kendilerini. Sıra yakışıklı oğlanlara geldi. Bana gülümseyen sarışın oğlan kalktı.
-Adım Burak Aydın ve iki kardeşiz.
Sonra da sırası ile yanında ki sarışın oğlan, hemen arkasında ki kumral oğlan ve kumralın yanında ki esmer oğlan ayağa kalktı.
-Adım Mert Çelik ve üç kardeşim.
Adım Berkay Seçmen ve iki kardeşim.
-Adım Murat Kaya ve iki kardeşiz.
Bunlar hep iki kardeş diye düşünürken iç sesim olaya dalarak beni bir güzel kapak etti 'Aptal sen de iki kardeşsin ya.'. Sıranın bende olduğunu anladım ve ayağa kalktım.
-Adım Berna Taşdemir ve iki kardeşim.
Dedim herkes bana bakarken. Yanımda oturan Kutay ayağa kalkınca bende oturdum.
-Adım Kutay Yılmaz ve iki kardeşiz.
İki kardeşlerdi ve ondan bir yaş büyük güzel bir ablası vardı. Çok tatlı ve cana yakındı, çok da iyi anlaşırdık. Önümüzde oturan kız ayağa kalktı ve ben daha da dinlemeye gerek olmadığını düşünerek kafamı masaya koydum ve gözlerimi kapattım. Zilin çalmasıyla yavaşça gözlerimi açtım ve yanımda Kutay'ın olması gerekirken tam dibimde beni izleyen Burak'ın o tatlı sesiyle kendime gelmeye çalıştım.
-Günaydın tatlım...
Tatlım mı?!
******************************************
Selam gençler biraz sıkıcı bir bölüm oldu biliyorum ama diğer bölüme telafi ederim... Lütfen yorum yapın beğenmediğiniz yerlere veya şöyle olsun dediğiniz sevdiğiniz yerlere yorum yaparsanız sevinirim :) Oylamayı unutmayın lütfen sizi seviyorumm ♥♥♥ Multimedya da Kutay.
^Düzenlendi^
ŞİMDİ OKUDUĞUN
HAYATIMIN PRENSİ (TAMAMLANDI)
Romance-Teşekkür ederim Yankı beni iyi ki buraya getirdin, burası o kadar güzel ki kendimi hiç bu kadar huzurlu hissetmemiştim. -Ben senin iyi olman için buraya getirdim Berna'm. Bana yanaşıp alnımı öptü ve sıkıca sarıldı, ben de ona. İşte huzuru bulmuştum...